Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Herkenbaar, Schemerlampje.  Ik probeer  een enkele keer wel  eens te bellen met de afstandsbediening van de TV....

Schemerlampje schreef op 20-10-2024 om 23:01:

Ik was op mijn tablet een tv- programma aan het terugkijken, en wilde het geluid wat harder zetten. Pakte ik de afstandsbediening van de televisie….🤦🏻‍♀️

Oww dat doe ik ook wel eens  .. Schiet niet erg op mjah...
Of dat je op een laptop of gewone computer (zonder touchscreen) met je vinger over het scherm gaat omdat je  ook een tablet/chromebook hebt...

OperaQueen schreef op 21-10-2024 om 08:59:

[..]

Oww dat doe ik ook wel eens .. Schiet niet erg op mjah...
Of dat je op een laptop of gewone computer (zonder touchscreen) met je vinger over het scherm gaat omdat je ook een tablet/chromebook hebt...

Hahaha, dit doe ik weleens als ik een tijdschrift lees, om een foto te vergroten 😁

Loulou39 schreef op 21-10-2024 om 12:19:

[..]

Hahaha, dit doe ik weleens als ik een tijdschrift lees, om een foto te vergroten 😁

Ik heb vandaag sportkleding gekocht waaronder een sportbh. Ik had er al een stuk of wat aan en uit gedaan en de laatste bleek goed te zitten. Toen ik hem uit wilde trekken, kreeg ik hem niet over mijn schouders (ik ben een maat s met maat m schouders) en mijn rechterschouder was inmiddels ook aardig overbelast (mede de aanleiding voor het sporten). Ik heb dus zeker vijf minuten staan worstelen in het pashokje, ondertussen steeds wanhopiger wordend en ik zag het niet echt zitten om hulp te roepen. Gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt. Ik heb hem wel gekocht want het was de enige die goed zat. Omkleden en douchen doe ik dan wel thuis.

Ik begrijp je, dat was zo'n sportbeha zonder sluiting op de rug.  Het is een hels karwei om er in en uit te komen.  Zou IK nou nooit kopen.

242914_nike-sportbeha-light-support-swoosh-zwart-wit_1.jpg

Zoiets? 

Poldervrouw schreef op 20-10-2024 om 22:41:

@lientje69 rete irritant. Ik mis hier wel wat topics (of ik zoek niet goed) mommyvloggers, familie vloggers..

Ik vind het dubbel irritant omdat de moderators niet reageren op de mail. Ik zit al zolang bij het VF .. ik wil helemaal niet weg, maar zo maken ze het wel makkelijk voor me..

Zo zijn er velen met je. Er zit hier idd wel  iets minder loop in. Kleiner forum. Maar wat let je om topics die je mist zelf te openen?   Wie weet hoe goed ze gaan lopen!

En daar ging net weer een kop tijdens het uitpakken vd afwasmachine  (Dat krijg je als koffieaddict nog geen koffie op hebt...)

ik schopte vanochtend een doosje van de trap. Inclusief mezelf. 
toen moest het nog 6.45 worden 😂

stokstaart schreef op 22-10-2024 om 10:16:

ik schopte vanochtend een doosje van de trap. Inclusief mezelf.
toen moest het nog 6.45 worden 😂

Fijn dat ik vanmorgen niet de enige stuntelaar was!

Vanmorgen ging ik havermout maken. Soja, lijnzaad, gedroogde moerbeibesjes, speculaaskruiden, maar hij wilde niet indikken. Havermout stond nog naast het pannetje. 

En ik heb net best wel pijnlijk in mn vinger gesneden...

krijsende kinderen in speeltuin verderop 

Ben ik net bij de Lidl, kom ik thuis, ook geen brood meer  .. Kan ik dus weer terug...

Ik denk dat mijn kat dement wordt. Of dat haar kringspier problemen heeft. Is al oude kat  Kwam vanmorgen  beneden, kat miauwt naar  me.
Ik zeg : jaja je krijgt eten. En ga zo vol in een kattedrol staan. Niet netjes in de bak dus. Maar midden op mijn keukenvloer. ( moest t licht nog aandoen )Poes mauwt nog een keer en kijkt  me verontwaardigd  aan terwijl ik haar uitfoeter. Zo van ; hee , ik waarschuwde nog hè? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.