Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta , die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
MissHolmes
15-10-2024 om 23:15
Zojuist de blooper vd maand gehad; kpn dig. Tv storing en ook internet/wifi, althans dat d8 mw de digibeet. Na een tijdje kwam ik erachter dat de storing enkel landelijk was, router opnieuw en resetten hielp niet dus ik was ff bang dat router overleden was terwijl ik hem nog niet zo lang heb maar opeens bedacht ik me dat ik in de kamer vd glasvezel een stekker eruit had gehaald, van een stekkerdoos die ik niet meer nodig d8 te hebben maar dat was dus de stekker vd glasvezeldinges . Anyway internet doet het weer, de tv doet het hier ook weer (storing is nog niet over zag ik maar hier dus wel) en ik heb me zonder tv vermaakt met 'De illias' van Homerus. (Althans een vertaling want zo goed is mijn oud Grieks niet )
MMcGonagall
20-10-2024 om 10:30
Ik ben er nog niet uit hoe (onherstelbaar) stom ik ben geweest. Ik werd al even achtervolgd door een aanbieder van glasvezel, Open Dutch Fiber, maar toen mijn mobiele telefoonprovider ook zei ‘doen, goed idee en het is gratis’, ben ik overstag gegaan en is het glasvezel van de week aangelegd. Nu ging ik eens kijken of ik daar dan mijn internet op kon laten binnenkomen, kwam ik erachter dat die Open Dutch Fiber maar een handjevol redelijk onbekende partijen op zijn netwerk heeft. KPN levert alleen internet/tv op zijn eigen glasvezel. Nu zit ik dus met onbruikbaar glasvezel ;( Maar ja, wel gratis.
Bakblik
20-10-2024 om 10:50
MMcGonagall schreef op 20-10-2024 om 10:30:
Ik ben er nog niet uit hoe (onherstelbaar) stom ik ben geweest. Ik werd al even achtervolgd door een aanbieder van glasvezel, Open Dutch Fiber, maar toen mijn mobiele telefoonprovider ook zei ‘doen, goed idee en het is gratis’, ben ik overstag gegaan en is het glasvezel van de week aangelegd. Nu ging ik eens kijken of ik daar dan mijn internet op kon laten binnenkomen, kwam ik erachter dat die Open Dutch Fiber maar een handjevol redelijk onbekende partijen op zijn netwerk heeft. KPN levert alleen internet/tv op zijn eigen glasvezel. Nu zit ik dus met onbruikbaar glasvezel ;( Maar ja, wel gratis.
Dat open Dutch Fiber bracht alleen de kabel gratis in je huis. Je moest dan nog een abonnement nemen bij een provider die dat glasvezel gebruikt. Dat is niet kpn en niet ziggo. De prestaties van die aanbieders waren nogal tegenvallend. Ik heb dus de kabel niet gratis in huis laten brengen en ben gewoon bij ziggo gebleven.
MMcGonagall
20-10-2024 om 10:54
Bakblik schreef op 20-10-2024 om 10:50:
[..]
Dat open Dutch Fiber bracht alleen de kabel gratis in je huis. Je moest dan nog een abonnement nemen bij een provider die dat glasvezel gebruikt. Dat is niet kpn en niet ziggo. De prestaties van die aanbieders waren nogal tegenvallend. Ik heb dus de kabel niet gratis in huis laten brengen en ben gewoon bij ziggo gebleven.
Ik had al die folders ook weg gegooid, maar toen kwam Odido met ‘moet je doen’, kwam er weer zo’n man aan de deur, en heb ik het toegezegd. Het was mij niet duidelijk, of ik heb er helemaal niet bij stilgestaan, dat niet alle tv/internetaanbieders op dat netwerk konden.
MissHolmes
20-10-2024 om 10:54
MMcGonagall schreef op 20-10-2024 om 10:30:
Ja je had het wat beter uit kunnen zoeken maar zo dom vind ik dit niet.
Zeker niet vergeleken met mijn actie van van de week met zogenaamde kapotte modum terwijl later bleek dat ik de stekker van de glasvezeldinges eruit had gehaald ipv die van de overbodige verlengsnoer (Of op je werk computerbedrijf optrommelen wegens 'kapot internet' terwijl blijkt later er 1 snoertje uit is waardoor het niet werkt )
MMcGonagall
20-10-2024 om 10:57
Nou ik voel me net zo’n opgelicht oud dametje dat haar pinpas heeft meegegeven aan een bankmedewerker of een schimmig energiecontract heeft afgesloten.
MissHolmes
20-10-2024 om 11:05
MMcGonagall schreef op 20-10-2024 om 10:57:
Nou ik voel me net zo’n opgelicht oud dametje dat haar pinpas heeft meegegeven aan een bankmedewerker of een schimmig energiecontract heeft afgesloten.
Oww dat snap ik heel goed, dat je dat gevoel hebt..Is niet nodig i.m.o (en je schiet er ook weinig mee op) maar goed dat weet je zelf ook wel.. Zulke bedrijven zijn heel gewiekst..
Auwereel
20-10-2024 om 14:33
MMcGonagall schreef op 20-10-2024 om 10:54:
[..]
Ik had al die folders ook weg gegooid, maar toen kwam Odido met ‘moet je doen’, kwam er weer zo’n man aan de deur, en heb ik het toegezegd. Het was mij niet duidelijk, of ik heb er helemaal niet bij stilgestaan, dat niet alle tv/internetaanbieders op dat netwerk konden.
Deden ze bij mij ook, die lui van Odido, ik moest meteen beslissen en alle buren waren ook bij hen. Maar ik heb zo'n hekel aan "meteen beslissen" en "de buren doen het ook", dat ik meteen "NEE" zei. Later bleek dat mijn buren waar ik het meeste contact mee heb, dat helemaal niet gedaan te hebben. Ik laat het nu binnen leggen door KPN waar ik mijn abbo's bij heb. Geen idee of dat het beste besluit is, maar alleen sl door die opdringerigheid van Odido blijf ik bij KPN.
Overigens vind ik het vrij idioot dat elke partij z'n eigen kabel legt.
Poldervrouw
20-10-2024 om 18:28
ik wil even klagen over het andere forum. Ik kan daar met geen mogelijkheid meer inloggen, kan mijn wachtwoord niet aanpassen en krijg 0 antwoord van de modjes. Dus van " ellende" maar hierheen
lientje69
20-10-2024 om 18:51
Poldervrouw schreef op 20-10-2024 om 18:28:
ik wil even klagen over het andere forum. Ik kan daar met geen mogelijkheid meer inloggen, kan mijn wachtwoord niet aanpassen en krijg 0 antwoord van de modjes. Dus van " ellende" maar hierheen
Welkom Poldervrouw! Zo ben ik ook hier beland. Zo waardeloos dat steeds opnieuw een wachtwoord aanpassen.Wat ik ook deed, het lukte niet meer. Jammer dan. Voor hun.
HAHA!wait..what
20-10-2024 om 19:12
Ik heb deze week al 2 keer gehad dat ik (de ene keer een half uur en de andere keer zo'n 10 min) op zoek was naar m'n horloge (smartwatch). Hele bed overhoop gehaald en echt alles op kop gezet..
En natuurlijk zat ie beide keren gewoon om m'n pols
Het gekke is dat het dan ook niet in me op komt dat ik eerst daar moet kijken haha 😅
Bakblik
20-10-2024 om 19:57
Ik had donderdag mijn oranje wollen wandelsokken (in "nood" ben je bereid concessies te doen bij het aanschaffen van comfortabele sokken en is de kleur bijzaak) uit mijn wandelschoenen gehaald om bij de goede was te doen. Er kwam 1 sok uit de was, de andere sok was zoek.
Echt overal gekeken boven. De vloer is donkerbruin en de meubels en bedden inclusief beddengoed zijn creme en blank grenen. Dan moet je oranje toch kunnen vinden.
Net was ik aan het afwassen komt man vragen wat "deze knoedel" is. Hij laat een oranje "bolletje" zien. Hij had al 2 dagen iets in zijn bed aan het voeteneind dat hem irriteerde. Hij was na het douchen eerst eens gaan zoeken wat dat was. Mijn sok dus.
Geen idee hoe dat ding daar gekomen is. Afgelopen dagen geen bedden verschoond. Maar goed sok is terug maar niet gewassen dus morgen aan tijdens mijn vrijwilligerswerk kan niet. Ik heb gelukkig nog blauwe die iets minder comfortabel zijn.
oudmaarnognietkoud
20-10-2024 om 20:34
Een mopper. Ik ben op dit moment weinig mobiel ivm gedoe met mijn knie. Fietsen lukt nog wel een beetje. Ik rijd weg met groen licht maar dat gaat dus niet zo snel. Een gewone fiets en ook flink wind tegen.
Voor ik aan de overkant ben staat het licht alweer op rood en beginnen er automobilisten te toeteren.
Poldervrouw
20-10-2024 om 22:41
@lientje69 rete irritant. Ik mis hier wel wat topics (of ik zoek niet goed) mommyvloggers, familie vloggers..
Ik vind het dubbel irritant omdat de moderators niet reageren op de mail. Ik zit al zolang bij het VF .. ik wil helemaal niet weg, maar zo maken ze het wel makkelijk voor me..
Schemerlampje
20-10-2024 om 23:01
Ik was op mijn tablet een tv- programma aan het terugkijken, en wilde het geluid wat harder zetten. Pakte ik de afstandsbediening van de televisie….🤦🏻♀️