Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Auwereel schreef op 04-10-2024 om 19:34:

Dat? Nee, gewoon een taai stukje appel, heeft dit ras wel vaker...

Echt, als ik weer eens een pleister heb dan doe ik een dun latex handschoentje aan. Dat gebeurt mij echt niet weer 

In plaats van de nachtcrème pakte ik het andere donkerblauwe potje en smeerde ik dus net gelcream voor mijn haar op mijn gezicht…ik vond het al zo gek ruiken…

Mopper en blooper tegelijk want ik had een kutdag die ongeveer helemaal een blooper was, ruzie gemaakt met goede vriend en zojuist bij de Jumbo de bloopers van het jaar gemaakt 

Ik wil naar mn moeder... 

OperaQueen schreef op 11-10-2024 om 18:37:

Mopper en blooper tegelijk want ik had een kutdag die ongeveer helemaal een blooper was, ruzie gemaakt met goede vriend en zojuist bij de Jumbo de bloopers van het jaar gemaakt

Ik wil naar mn moeder...

ach jee 

Wat heb je bij de Jumbo gedaan? Een deur van een koelvak eruit gelopen? Stelling ondersteboven? Of de limonade over de kassaband laten lopen?

lientje69 schreef op 11-10-2024 om 18:42:

[..]

ach jee

Wat heb je bij de Jumbo gedaan? Een deur van een koelvak eruit gelopen? Stelling ondersteboven? Of de limonade over de kassaband laten lopen?

Nee veel erger; bankpas vergeten, geen cash hebben wat nog niet zo'n ramp is aangezien ik om de hoek woon maar ik had mn tas met boodschappen daar gelaten maar ik was vergeten dat daar ook spullen inzaten die ik die dag eerder ergens anders had gekocht. Nou ja (gewone) vriend had betaald dus ik kon dat niet bewijzen  maar het meisje geloofde me aangezien ze me (natuurlijk) herkende. 

Ik ga morgen ochtend emigreren...(en blij dat vandaag bijna over is)

OperaQueen schreef op 11-10-2024 om 19:10:

[..]

Nee veel erger; bankpas vergeten, geen cash hebben wat nog niet zo'n ramp is aangezien ik om de hoek woon maar ik had mn tas met boodschappen daar gelaten maar ik was vergeten dat daar ook spullen inzaten die ik die dag eerder ergens anders had gekocht. Nou ja (gewone) vriend had betaald dus ik kon dat niet bewijzen maar het meisje geloofde me aangezien ze me (natuurlijk) herkende.

Ik ga morgen ochtend emigreren...(en blij dat vandaag bijna over is)

O dat valt dus nogal mee. Heb ooit iemand een koeldeur eruit zien lopen ( mij ook wel eens bijna gebeurd ) en ik heb zelf ooit een pak yoghurt stuk  laten vallen  op de band. Eer dat schoon is.....en de rij werd langer en langer 

lientje69 schreef op 11-10-2024 om 19:15:

[..]

O dat valt dus nogal mee. Heb ooit iemand een koeldeur eruit zien lopen ( mij ook wel eens bijna gebeurd ) en ik heb zelf ooit een pak yoghurt stuk laten vallen op de band. Eer dat schoon is.....en de rij werd langer en langer

Nou dat vind ik fijn om te horen want ik vond het een hele domme blooper van mezelf...  (en het zorgde ervoor dat mn kutdag nog langer duurde omdat ik op en neer naar huis moest terwijl ik honger had (alleen daar word ik al chagerijnig van) en echt gaar was...

Ik vind je wel streng voor jezelf hoor, OperaQueen! 
Gisteren ontdekte ik dat ik de blooper van het academisch jaar heb gemaakt, en dat jaar is net 1,5 maand bezig. Ik had een collega nodig om mijn blooper in perspectief te zetten. "Denk je nou echt dat je de enige bent die zo'n fout maakt? Dat gebeurt zo vaak! We zijn mensen en mensen maken fouten en dit is een fout van niks. En er is vast wel een oplossing voor te vinden."  En ze had gelijk!
Dus lees maar wat mijn collega tegen me zei, dat geldt voor jou ook!

Heel veel moppers. Ik ben deze week thuis gekomen van twee weken vakantie, met een grote tas was uiteraard. Thuis bleek dat dochter lekker haar kamer had opgeruimd en ongeveer 42 kilo was uit de hoeken en gaten van haar kamer had opgediept die ze niet had gewassen. Aangezien het hier niet lekker 30+ graden is zoals waar ik vandaan kwam, duurt het anderhalve dag voor mijn was aan het rekje is gedroogd. Ik had er dus maar een deurrekje bij gekocht, dan kon ik tenminste meer dan anderhalve trommel kwijt. Nu heb ik ook twee katten, die elkaar momenteel niet zo lief vinden. Een van die bloedjes dacht een mooi schuilplekje gevonden te hebben, waar de ander met zijn 6 kilo dikke lijf niet bij kon. Vanaf de wasmachine kon hij perfect bovenop mijn nieuwe deurwasrekje springen, dat helaas niet gemaakt is voor zoveel gewicht. Het rekje is dus nu voorzien van een mooie deuk in de vorm van een kattenkont.

Auwereel schreef op 11-10-2024 om 20:20:

Ik vind je wel streng voor jezelf hoor, OperaQueen!
Gisteren ontdekte ik dat ik de blooper van het academisch jaar heb gemaakt, en dat jaar is net 1,5 maand bezig. Ik had een collega nodig om mijn blooper in perspectief te zetten. "Denk je nou echt dat je de enige bent die zo'n fout maakt? Dat gebeurt zo vaak! We zijn mensen en mensen maken fouten en dit is een fout van niks. En er is vast wel een oplossing voor te vinden." En ze had gelijk!
Dus lees maar wat mijn collega tegen me zei, dat geldt voor jou ook!

Daar heb je ook gelijk in, en dat weet ik ook heel goed, dat ik nog steeds veel te streng voor mijzelf ben en het is erg goed dat je me daarop wijst, dank je wel. (En je collega heeft gelijk...)

lientje69 schreef op 11-10-2024 om 19:15:

[..]

O dat valt dus nogal mee. Heb ooit iemand een koeldeur eruit zien lopen ( mij ook wel eens bijna gebeurd ) en ik heb zelf ooit een pak yoghurt stuk laten vallen op de band. Eer dat schoon is.....en de rij werd langer en langer

Toen ik achter de kassa zat als tiener gebeurde dat regelmatig met yoghurt. Meteen de rolband uitzetten helpt op zich wel de bende minder erg te maken. Er was ook een keer iemand die een flesje bier op een ander flesje liet vallen. Die kassa moest helemaal uit elkaar gehaald worden. 🙃

MMcGonagall schreef op 11-10-2024 om 20:34:

Heel veel moppers. Ik ben deze week thuis gekomen van twee weken vakantie, met een grote tas was uiteraard. Thuis bleek dat dochter lekker haar kamer had opgeruimd en ongeveer 42 kilo was uit de hoeken en gaten van haar kamer had opgediept die ze niet had gewassen. Aangezien het hier niet lekker 30+ graden is zoals waar ik vandaan kwam, duurt het anderhalve dag voor mijn was aan het rekje is gedroogd. Ik had er dus maar een deurrekje bij gekocht, dan kon ik tenminste meer dan anderhalve trommel kwijt. Nu heb ik ook twee katten, die elkaar momenteel niet zo lief vinden. Een van die bloedjes dacht een mooi schuilplekje gevonden te hebben, waar de ander met zijn 6 kilo dikke lijf niet bij kon. Vanaf de wasmachine kon hij perfect bovenop mijn nieuwe deurwasrekje springen, dat helaas niet gemaakt is voor zoveel gewicht. Het rekje is dus nu voorzien van een mooie deuk in de vorm van een kattenkont.

Sorry echt maar 

En ik blij dat de i.m.o jumbo-blooper van het jaar wel meeviel  ... (Alhoewel weggaan zonder bankpas is echt niet handig..)

Lekker geslapen dus waarschijnlijk niet weer een rotdag maar ik blooper wel weer fijn door  ; bakje rood fruit sodemieterde uit koelkast en ontbijt op mn schone pyama gekwakt...

Geen blooper van mij, maar van de Lidl?
Op de achterpagina van het AD staat een paginagrote advertentie met "Nog meer prijzen blijvend verlaagd!" 

Maar de naam LIDL wordt niet genoemd of getoond...

Mopper: snipverkouden sinds zaterdag 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.