Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Op weg naar het vliegveld  om een vriendin  op te halen.  Heb ik de koffiezetter  in het huisje niet  uitgezet. Goedkoop camingding in het buitenland  dus geen idee  of deze vanzelf  uitgaat. Toch maar  terug voor de  zekerheid.  En ja hoor. Was uitgegaan..
Nu komen  we dus te laat  aan  bij het vliegveld. 

Beter te laat bij het afhalen, dan te laat voor vertrek!  

Beterlaat2021! schreef op 21-09-2024 om 12:18:

Beter te laat bij het afhalen, dan te laat voor vertrek!

Zo’n leuke reactie in combi met je nick 😁

Loulou39 schreef op 21-09-2024 om 18:58:

[..]

Zo’n leuke reactie in combi met je nick 😁

Ik ben gewend mijn tanden lopend te poetsen, niet voor de spiegel.
Vrijdag had ik een vroege afspraak bij de kaakchirurg, dus uiteraard met extra zorg mijn tanden gepoetst.

Kom ik ná de behandeling thuis en kijk ik in de spiegel om te kijken wat ik kon zien, zit de tandpasta nog in mijn mondhoeken...🤤 !

Hier ook een tandenpoetsverhaal,

Flink wat maanden geleden was ik hieper de piep blij dat ik zo'n mooie aanbieding had gescoord van mijn favoriete tandpasta. 3 voor €10, 5 voor €15 dus ik had er 5 meegenomen toen ik in de stad was. Thuisgekomen kwam ik erachter dat ik 1 tube erbij had die niet zo favoriet is, van die blauwe gel. Geen zin om terug te gaan naar die winkel, ik dacht die maak ik wel op.

Gisteravond maakte ik die tube open.

Vanochtend liep alles even wat minder vlot dan normaal. Ik moest om 8.35 op de fiets zitten en moest om 8.30 nog tanden poetsen. Ik doe tandpasta op mijn borstel en zet de tube terug in het spiegelkastje. Nog voordat het deurtje dicht was viel de tube eruit, de dop zat er niet goed op. Op de rand van de wastafel, dop ging eraf, daarna op de grond. Overal blauwe gel in grote klodders. Snel pak ik een doekje en veeg het ergste op.
Net toen ik thuis kwam moest ik echt gaan schoonmaken. Wat een bende! Echt overal zitten grote en wat kleinere kloddertjes/spetters blauwe gel, hier en daar al lekker ingedroogd.

Daarna even thee gedronken en nu ik weer naar boven liep en de badkamer in keek zag ik nog meer spettertjes op het kastdeurtje en de muur, op de douchedeuren......

Zucht maar weer even de emmer halen en verder poetsen.

ik zit al anderhalve week te wachten op een telefoontje over een sollicitatie. Was aangenomen maar ineens waren er nog meer kandidaten die (via de officiële commissie) in gesprek mochten. Heb vorige week dinsdag al een app gestuurd maar nog steeds niks gehoord.  En nu twijfel ik of ik nóg een keer moet bellen/appen.
(Ja er is werk genoeg maar dit is een bekende werkplek en heel dicht bij mijn huis. Als chronisch zieke erg belangrijk...)

Blooper: ik kom er net achter dat ik mijn e-reader heb meegewassen met het beddengoed. ⚰️

Prachtwacht schreef op 23-09-2024 om 11:28:

Blooper: ik kom er net achter dat ik mijn e-reader heb meegewassen met het beddengoed. ⚰️

Oh, dat is echt zonde 

Prachtwacht schreef op 23-09-2024 om 11:28:

Neeee wat erg!

oudmaarnognietkoud schreef op 23-09-2024 om 11:42:

[..]

Oh, dat is echt zonde

Ja, hij is doorgebogen, scherm werkt niet. Hij staat nog wel aan. 

Och dat is balen! Daar zou ik flink chagrijnig over zijn.

Widajo schreef op 23-09-2024 om 11:24:

ik zit al anderhalve week te wachten op een telefoontje over een sollicitatie. Was aangenomen maar ineens waren er nog meer kandidaten die (via de officiële commissie) in gesprek mochten. Heb vorige week dinsdag al een app gestuurd maar nog steeds niks gehoord. En nu twijfel ik of ik nóg een keer moet bellen/appen.
(Ja er is werk genoeg maar dit is een bekende werkplek en heel dicht bij mijn huis. Als chronisch zieke erg belangrijk...)

Ik zou verder zoeken. Als ze nu al zo met je om gaan dan is dat geen goed teken. 

Grindelwald schreef op 23-09-2024 om 13:01:

Och dat is balen! Daar zou ik flink chagrijnig over zijn.

Hij staat nog aan, met de kaft van “het leven van een loser”. Ja, wel passend. 🫨

Mijn reader heeft een nachtje buiten in de regen gelukkig wel overleefd

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.