Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta , die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Widajo
23-09-2024 om 21:08
rooiekater schreef op 23-09-2024 om 13:45:
[..]
Ik zou verder zoeken. Als ze nu al zo met je om gaan dan is dat geen goed teken.
Je hebt gelijk maar zo simpel is het helaas niet voor mij. Ik ben chronisch ziek en deze werkplek is bekend én heel dichtbij, voor mij wel belangrijk.
Ben wel verder aan het kijken hoor
MissHolmes
23-09-2024 om 21:13
Widajo schreef op 23-09-2024 om 21:08:
[..]
Je hebt gelijk maar zo simpel is het helaas niet voor mij. Ik ben chronisch ziek en deze werkplek is bekend én heel dichtbij, voor mij wel belangrijk.
Ben wel verder aan het kijken hoor
Heel erg herkenbaar, ik zit momenteel in een reeintegratietraject ook ivm een medische reden, werk vinden is voor mij dus ook erg moeilijk. De halve wereld snapt dat overigens niet en tegen mij doen ze ook bij veel bedrijven kl*te tegen me...
Pb me gerust als je ff wil spuien...
lientje69
23-09-2024 om 21:20
Prachtwacht schreef op 23-09-2024 om 11:28:
Blooper: ik kom er net achter dat ik mijn e-reader heb meegewassen met het beddengoed. ⚰️
Wat erg zeg!
Widajo
23-09-2024 om 21:22
OperaQueen schreef op 23-09-2024 om 21:13:
[..]
Heel erg herkenbaar, ik zit momenteel in een reeintegratietraject ook ivm een medische reden, werk vinden is voor mij dus ook erg moeilijk. De halve wereld snapt dat overigens niet en tegen mij doen ze ook bij veel bedrijven kl*te tegen me...
Pb me gerust als je ff wil spuien...
Pb gestuurd
lientje69
23-09-2024 om 21:23
Wij kozen de verkeerde rij in Italië voor de tolpoort. Dat werd een erg dure grap . In plaats van 9 euro 67 euro betalen. Hopelijk is het hiermee afgehandeld verder.
En qua mopperen, ik heb al 2 dagen hoofdpijn. Dat maakt de vakantie er niet leuker op.
MissHolmes
24-09-2024 om 08:43
Het lukt mij werkelijk iedere x dat ik een schoon slaap/pyamashirt aan heb om er op te knoeien bij het tandenpoetsen..
lientje69
24-09-2024 om 08:52
En nog ff mopperen: wij hebben een vakantiehuis gehuurd waarvan alle buren honden hebben. Die continu blaffen. Ik word er echt gek van. Zo blij donderdag weer naar huis te gaan!
Beterlaat2021!
24-09-2024 om 09:10
Tis een en al ellende met jouw vakantie, Lientje, wát een pech.
Heb je als je thuiskomt nog tijd om uit te rusten?
oudmaarnognietkoud
24-09-2024 om 09:21
Prachtwacht schreef op 23-09-2024 om 12:28:
[..]
Ja, hij is doorgebogen, scherm werkt niet. Hij staat nog wel aan.
Toen ik net een nieuwe e-reader had, mét verlichting, die had mijn vorige niet. Zo blij mee. Zat er na heel korte tijd ineens een "sterretje" in het scherm. Geen idee hoe dat was gebeurd. Hij zit altijd keurig in een stevig hoesje. Daar baalde ik ook zo van. Het is op zich niet ernstig maar echt wel zichtbaar... k u t
lientje69
24-09-2024 om 09:48
Beterlaat2021! schreef op 24-09-2024 om 09:10:
Tis een en al ellende met jouw vakantie, Lientje, wát een pech.
Heb je als je thuiskomt nog tijd om uit te rusten?
Ook dat helaas niet
Ik kom in de nacht van donderdag op vrijdag thuis. Dan in de middag moet ik voor mijn VTV handelingen naar werk. Zaterdag mantelzorg moeder en de was wegwerken enzo. Zondag kan ik nog uitrusten. En maandag weer werken. Gelukkig heb ik dan dinsdag woensdag en donderdag nog weer even vrij voor ik de nachtdiensten inga.
Nee, dit was geen echt relaxte vakantie helaas. Zelfs man zei: nog nooit zo'n kut vakantie gehad. En dit is toch zijn favoriete land.
Prachtwacht
24-09-2024 om 14:29
oudmaarnognietkoud schreef op 24-09-2024 om 09:21:
[..]
Toen ik net een nieuwe e-reader had, mét verlichting, die had mijn vorige niet. Zo blij mee. Zat er na heel korte tijd ineens een "sterretje" in het scherm. Geen idee hoe dat was gebeurd. Hij zit altijd keurig in een stevig hoesje. Daar baalde ik ook zo van. Het is op zich niet ernstig maar echt wel zichtbaar... k u t
Ik krijg €75 terug van de verzekering voor ereader en hoes. Mijn ouders betalen mee voor een nieuwe, luxere met kleur, heel lief! Dus ik heb eigenlijk niks te mopperen vandaag. Kun je jouw verzekering ook niet eens nagaan want een sterretje is ook echt jammer.
kerst
24-09-2024 om 15:37
OperaQueen schreef op 24-09-2024 om 08:43:
Het lukt mij werkelijk iedere x dat ik een schoon slaap/pyamashirt aan heb om er op te knoeien bij het tandenpoetsen..
Herkenbaar
Loulou39
24-09-2024 om 15:52
kerst schreef op 24-09-2024 om 15:37:
[..]
Herkenbaar
OperaQueen schreef op 24-09-2024 om 08:43:
Ik poets m’n tanden voordat ik m’n nachtkleding aan doe, maar verder precies hetzelfde verhaal: altijd vlekjes of stipjes op mn kleding.
Volgens mij poets ik heel netjes, maar ben ondertussen wel vaak aan het lopen (omdat ik me verveel tijdens het poetsen), en dat helpt ook niet mee.
Bellebelle
24-09-2024 om 15:57
Loulou39 schreef op 24-09-2024 om 15:52:
[..]
[..]
Ik poets m’n tanden voordat ik m’n nachtkleding aan doe, maar verder precies hetzelfde verhaal: altijd vlekjes of stipjes op mn kleding.
Volgens mij poets ik heel netjes, maar ben ondertussen wel vaak aan het lopen (omdat ik me verveel tijdens het poetsen), en dat helpt ook niet mee.
Heel herkenbaar. Ik poets mijn tanden zonder kleren aan als de temperatuur het toelaat. En anders hang ik een handdoek als een soort grote slabber voor me.
Prachtwacht
24-09-2024 om 16:45
ik ben een keer bijna in mijn kanten string de naaktsauna ingelopen, dat voelde wel zo raar en ongepast.