Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

rooiekater schreef op 23-09-2024 om 13:45:

[..]

Ik zou verder zoeken. Als ze nu al zo met je om gaan dan is dat geen goed teken.

Je hebt gelijk maar zo simpel is het helaas niet voor mij. Ik ben chronisch ziek en deze werkplek is bekend én heel dichtbij,  voor mij wel belangrijk. 

Ben wel verder aan het kijken hoor

Widajo schreef op 23-09-2024 om 21:08:

[..]

Je hebt gelijk maar zo simpel is het helaas niet voor mij. Ik ben chronisch ziek en deze werkplek is bekend én heel dichtbij, voor mij wel belangrijk.

Ben wel verder aan het kijken hoor

Heel erg herkenbaar, ik zit momenteel in een reeintegratietraject ook ivm een medische reden, werk vinden is voor mij dus ook erg moeilijk. De halve wereld snapt dat overigens niet en tegen mij doen ze ook bij veel bedrijven kl*te tegen me...

Pb me gerust als je ff wil spuien...

Prachtwacht schreef op 23-09-2024 om 11:28:

Blooper: ik kom er net achter dat ik mijn e-reader heb meegewassen met het beddengoed. ⚰️

Wat erg zeg!

OperaQueen schreef op 23-09-2024 om 21:13:

[..]

Heel erg herkenbaar, ik zit momenteel in een reeintegratietraject ook ivm een medische reden, werk vinden is voor mij dus ook erg moeilijk. De halve wereld snapt dat overigens niet en tegen mij doen ze ook bij veel bedrijven kl*te tegen me...

Pb me gerust als je ff wil spuien...

Pb gestuurd 

Wij kozen de verkeerde rij in Italië  voor de tolpoort. Dat werd een erg dure grap . In plaats van  9 euro 67 euro betalen. Hopelijk is het hiermee afgehandeld  verder.
En qua mopperen, ik heb al 2 dagen  hoofdpijn.  Dat maakt de vakantie  er niet leuker op.

Het lukt mij werkelijk iedere x dat ik een schoon slaap/pyamashirt aan heb om er op te knoeien bij het tandenpoetsen.. 

En nog ff mopperen: wij hebben  een vakantiehuis gehuurd waarvan alle buren honden hebben. Die continu blaffen. Ik word er echt gek van. Zo blij donderdag  weer naar huis te gaan!

Tis een en al ellende met jouw vakantie, Lientje, wát een pech.
Heb je als je thuiskomt nog tijd om uit te rusten?

Prachtwacht schreef op 23-09-2024 om 12:28:

[..]

Ja, hij is doorgebogen, scherm werkt niet. Hij staat nog wel aan.

Toen ik net een nieuwe e-reader had, mét verlichting, die had mijn vorige niet. Zo blij mee. Zat er na heel korte tijd ineens een "sterretje" in het scherm. Geen idee hoe dat was gebeurd. Hij zit altijd keurig in een stevig hoesje. Daar baalde ik ook zo van. Het is op zich niet ernstig maar echt wel zichtbaar... k u t 

Beterlaat2021! schreef op 24-09-2024 om 09:10:

Tis een en al ellende met jouw vakantie, Lientje, wát een pech.
Heb je als je thuiskomt nog tijd om uit te rusten?

Ook dat helaas niet

Ik kom in de nacht van donderdag op vrijdag thuis. Dan in de middag moet ik voor mijn VTV handelingen  naar werk. Zaterdag mantelzorg  moeder en de was wegwerken enzo. Zondag kan ik nog uitrusten. En maandag weer werken. Gelukkig  heb ik dan dinsdag woensdag en donderdag nog weer even vrij voor ik de nachtdiensten inga.

Nee, dit was geen echt relaxte vakantie  helaas. Zelfs man zei: nog nooit zo'n kut vakantie  gehad. En dit is toch zijn favoriete  land.

oudmaarnognietkoud schreef op 24-09-2024 om 09:21:

[..]

Toen ik net een nieuwe e-reader had, mét verlichting, die had mijn vorige niet. Zo blij mee. Zat er na heel korte tijd ineens een "sterretje" in het scherm. Geen idee hoe dat was gebeurd. Hij zit altijd keurig in een stevig hoesje. Daar baalde ik ook zo van. Het is op zich niet ernstig maar echt wel zichtbaar... k u t

Ik krijg €75 terug van de verzekering voor ereader en hoes. Mijn ouders betalen mee voor een nieuwe, luxere met kleur, heel lief! Dus ik heb eigenlijk niks te mopperen vandaag. Kun je jouw verzekering ook niet eens nagaan want een sterretje is ook echt jammer. 

OperaQueen schreef op 24-09-2024 om 08:43:

Het lukt mij werkelijk iedere x dat ik een schoon slaap/pyamashirt aan heb om er op te knoeien bij het tandenpoetsen..

Herkenbaar 

kerst schreef op 24-09-2024 om 15:37:

[..]

Herkenbaar

OperaQueen schreef op 24-09-2024 om 08:43:

Ik poets m’n tanden voordat ik m’n nachtkleding aan doe, maar verder precies hetzelfde verhaal: altijd vlekjes of stipjes op mn kleding.
Volgens mij poets ik heel netjes, maar ben ondertussen wel vaak aan het lopen (omdat ik me verveel tijdens het poetsen), en dat helpt ook niet mee.

Loulou39 schreef op 24-09-2024 om 15:52:

[..]

[..]

Ik poets m’n tanden voordat ik m’n nachtkleding aan doe, maar verder precies hetzelfde verhaal: altijd vlekjes of stipjes op mn kleding.
Volgens mij poets ik heel netjes, maar ben ondertussen wel vaak aan het lopen (omdat ik me verveel tijdens het poetsen), en dat helpt ook niet mee.

Heel herkenbaar. Ik poets mijn tanden zonder kleren aan als de temperatuur het toelaat. En anders hang ik een handdoek als een soort grote slabber voor me.

ik ben een keer bijna in mijn kanten string de naaktsauna ingelopen, dat voelde wel zo raar en ongepast. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.