Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Op gesprek bij HRM manager om de diverse praktische zaken door te nemen voor nieuwe job. Hij vertelt dat OV volledig vergoed wordt en dat je ook de kilometers die je daarvoor naar het station fietst kunt declareren. Ik ben verbaasd over dat laatste en zeg spontaan: “Wie doet dat nou, daar denk je toch niet aan, zijn er mensen die dat doen?”  Nou, ahum, hij dus… 🙊

madee schreef op 07-09-2024 om 18:56:

Op gesprek bij HRM manager om de diverse praktische zaken door te nemen voor nieuwe job. Hij vertelt dat OV volledig vergoed wordt en dat je ook de kilometers die je daarvoor naar het station fietst kunt declareren. Ik ben verbaasd over dat laatste en zeg spontaan: “Wie doet dat nou, daar denk je toch niet aan, zijn er mensen die dat doen?” Nou, ahum, hij dus… 🙊

Ja en verder iedereen. Bij ons krijg je ze zelfs tegen het hoge tarief, 21 cent of zo, terwijl je voor de auto maar 9 cent per kilometer krijgt.

madee schreef op 07-09-2024 om 18:56:

Ik ben verbaasd over dat laatste en zeg spontaan: “Wie doet dat nou, daar denk je toch niet aan, zijn er mensen die dat doen?” Nou, ahum, hij dus… 🙊

Iedereen! Ik werk bij een organisatie van bijna 40.000 mensen, dat doet inderdaad iedereen die daar recht op heeft (degenen die dat in eerste instantie niet weten doen dat met terugwerkende kracht).

Waarom was je dan verbaasd?

Loulou39 schreef op 07-09-2024 om 20:31:

[..]

Iedereen! Ik werk bij een organisatie van bijna 40.000 mensen, dat doe inderdaad iedereen die daar recht op heeft (degenen die dat in eerste instantie niet weten doen dat met terugwerkende kracht).

Waarom ben je was je verbaasd?

O en bij ons € 0,23

Loulou39 schreef op 07-09-2024 om 20:31:

[..]

Iedereen! Ik werk bij een organisatie van bijna 40.000 mensen, dat doet inderdaad iedereen die daar recht op heeft (degenen die dat in eerste instantie niet weten doen dat met terugwerkende kracht).

Waarom was je dan verbaasd?

En ook @McGonagall: ik had er nog nooit over gehoord en het was nog nooit bij me opgekomen dat je voor zoiets gecompenseerd kan worden. Het was totaal nieuw voor mij. Het was voor mij 8-10 minuten fietsen naar het station, gratis fietsenstalling en de fiets heb ik al jaren. Wat voor kosten maak ik dan? In mijn ogen niets, dus vandaar dat ik zo verbaasd was over die regeling.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.