Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Wat lief van jullie!
Het is wel te doen, en de wond is redelijk dicht. Gelukkig werk ik thuis vandaag en kan ik rustig aan doen qua bewegen. Als het morgen nog zo is, ga ik wel even een afspraak maken.

En weer heb ik twee verschillende tinten blauwe sokken aan

kerst schreef op 21-08-2024 om 17:39:

En weer heb ik twee verschillende tinten blauwe sokken aan

Och ik de tijd dat je ter ondersteuning van dementieonderzoek, sokkenin2 verschillende dessins kunt kopen, valt 2 kleuren niet op

Ik had vanmorgen tijdens het douchen zoiets doms! 
Ik was m'n benen aan het scheren (met wegwerpmesjes, doe ik best lang mee en vind ik het fijnst ).
Het voelde wel een beetje anders dan anders maar ik dacht; het zal wel! 
Toen ik 'klaar' was met 1 been keek ik toch even naar het mesje.. En toen kwam ik erachter dat ik de verkeerde had gepakt, met het plastic beschermkapje er nog op 😅 die lag alvast klaar naast de oude..

HAHA!wait..what schreef op 25-08-2024 om 21:58:

Ik had vanmorgen tijdens het douchen zoiets doms!
Ik was m'n benen aan het scheren (met wegwerpmesjes, doe ik best lang mee en vind ik het fijnst ).
Het voelde wel een beetje anders dan anders maar ik dacht; het zal wel!
Toen ik 'klaar' was met 1 been keek ik toch even naar het mesje.. En toen kwam ik erachter dat ik de verkeerde had gepakt, met het plastic beschermkapje er nog op 😅 die lag alvast klaar naast de oude..

Oww dat is mij ook wel eens gebeurd, schiet niet erg op...

Ik had net weer een hele goeie voor dit topic  : Ik ben dol op gezonde maar lekkere ontbijtjes. Ik maak iedere ochtend iets anders, vooral veel havermoutreceptjes waarvan sommige overnights, lekker handig als ik vroeg op moet. Voor die ontbijtjes heb ik vaak diepvriesfruit die ik dan in kleine bakjes ontdooi in de koelkast. Ik maakte vanavond dus weer een overnight, met o.a. diepvriesaardbeitjes. Koelkast is een beetje vol dus ik moest even wat verplaatsen en dat ging ff fout waardoor er een bakje ontdooide frambozen viel. Keukenvloer en ikzelf onder de frambozen + frambozensap 
 

Ik heb parkeerfaalangst als het druk is in mijn wijk met hellingen en smalle straatjes.. 

OperaQueen schreef op 29-08-2024 om 19:06:

Ik heb parkeerfaalangst als het druk is in mijn wijk met hellingen en smalle straatjes..

Oef, wie niet?!?!Ik snap je helemaal!

Ik moest een keer in de Beethovenstraat in Amsterdam parkeren toen ik net mijn rijbewijs had, megadruk qua verkeer daar en er was alleen heel klein plekje vrij: pal tegenover een terrasje 😱. Hoe vaak ik het paaltje achter mij en de bumper voor mij heb geraakt… oioioi (geen idee trouwens, maar de toeschouwers hebben waarschijnlijk geteld 😅)

Dochter helemaal  over de zeik. Wc verstopt.  Ik al balen. Kijk nog eens goed en denk hee, ik mis een wcblok. Handschoenen  aan en in de derrie. En ja hoor. Gelukkig zo groot dat hij was blijven hangen. Pfjiej ...
Wc loopt weer als een malle gelukkig. 

lientje69 schreef op 29-08-2024 om 21:54:

Dochter helemaal over de zeik. Wc verstopt. Ik al balen. Kijk nog eens goed en denk hee, ik mis een wcblok. Handschoenen aan en in de derrie. En ja hoor. Gelukkig zo groot dat hij was blijven hangen. Pfjiej ...
Wc loopt weer als een malle gelukkig.

Ik vond handschoenen altijd tekort. Ik deed dan mijn arm in een vuilniszak  

Loulou39 schreef op 29-08-2024 om 20:05:

[..]

Oef, wie niet?!?!Ik snap je helemaal!

Ik moest een keer in de Beethovenstraat in Amsterdam parkeren toen ik net mijn rijbewijs had, megadruk qua verkeer daar en er was alleen heel klein plekje vrij: pal tegenover een terrasje 😱. Hoe vaak ik het paaltje achter mij en de bumper voor mij heb geraakt… oioioi (geen idee trouwens, maar de toeschouwers hebben waarschijnlijk geteld 😅)

En dit vind dit dus erg fijn om te horen. Dat stomme fileparkeren blijft lastig. En had ik eindelijk een goede plek, zette iemand hier uit de wijk (die ik ken maar geen zin om hem aan te spreken, schijterd ook die ik ben) hem pal achter me terwijl hij genoeg ruimte had, lekker sociaal dus ff mopperen... (heb het inmiddels opgelost hoor, zonder tegen hem aan te botsen. Ik heb achter van die, hoe heet het toch... van die kleine sensoren die waarschuwen hoe dicht ik ergens op zit. Heel erg handig voor iemand die nog niet enorm veel rijervaring heeft) Ik ben ook rete perfectionistisch dus ik wil ook helemaal keurig kaarsrecht staan, ook vermoeiend...

En weer een leuke voor dit topic  :ik had een heel leuk jurkje binnen van Vinted, die erg naar wasmiddel rook dus ik hing het even op mijn balkon, waar ik later de planten water ging geven. Loop ik het balkon af, sodemietert die jurk  van de hanger boven op een net bewaterde plant, terwijl ik net die middag een bonte was had gedraaid gloeiende gloeiende  
Heb maar ff snel een handwasje gedaan en nu hangt die zeiknat te drogen op het balkon (met extra wasknijpers op de hanger) 

Sinds dinsdag ben ik bezig aan een nieuw klein creatief projectje. De start is een gehaakte cirkel en aan het eind weer zo'n cirkel. 
Om ze precies gelijk te krijgen maak ik altijd een turflijstje om af te strepen hoeveel rondjes ik gehaakt en hoeveel steken ik dan zou moeten hebben met 6 steken meerderen per rondje. 
Dan tel ik af en toe even ter controle alle steken dan weer ik of ik goed zit. Steeds bij rondje 13-14 ging het mis, dan had ik niet het aantal steken dat ik zou moeten hebben volgens mijn lijstje.
Steeds maar haken en dan weer uithalen tot rondje 10 en dan weer opnieuw. 
Vanmiddag was mijn klasblaadje helemaal vol, alles doorgestreept en heb ik alles uitgehaald. Nieuw blaadje gepakt en ik schrijf de getallen over een dan zie ik de fout........
6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54, 60, 66, 74, 80......... en das natuurlijk niet goed......... 

Nu opnieuw begonnen met een correct turflijstje.

SuzyQFive schreef op 29-08-2024 om 22:10:

[..]

Ik vond handschoenen altijd tekort. Ik deed dan mijn arm in een vuilniszak

Werk in de zorg he. Ben wel wat gewend 

Net de vochtige wc doekjes per ongeluk verwisseld voor de desinfectie schoonmaakdoekjes ..AU!

kerst schreef op 07-09-2024 om 08:34:

Net de vochtige wc doekjes per ongeluk verwisseld voor de desinfectie schoonmaakdoekjes ..AU!

Aaaauuuwwww!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.