Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta , die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
oudmaarnognietkoud
05-01-2025 om 12:05
Poison schreef op 02-01-2025 om 07:07:
o miss Holmes, wat een gourmetavontuur haha. Hier blooper: wekker om 6:15 uur. Opstaan. Douchen. Eten maken, auto in. Wegrijden en halverwege bedenken dat ik vrij ben vandaag. Goedemorgen😵
Dan heb je nog lekker wat aan je dag, zou mn moeder zeggen
oudmaarnognietkoud
05-01-2025 om 12:10
Koekjez schreef op 05-01-2025 om 09:48:
Waarom gaan de batterijen van rookmelders altijd ‘s nachts leeg? Ik schrok me wild. En dan moet je midden in de nacht met je slaaphoofd dat ding stil krijgen. Het is gelukt, maar daarna heb ik niet echt lekker meer geslapen.
Volgens mij is dat een complot.Ik had vorige week hetzelfde om 5 uur 's-morgens. Kwam er gelijk achter dat hij aan vervanging toe is. Staat 2013 op en je zou die dingen om de 10 jaar moeten vervangen. Dat klopt ook wel want ik woon hier sinds 2013.
Citroengraag
05-01-2025 om 12:13
Omdat batterijen minder spanning geven bij lagere temperaturen. Rond 4, 5 uur is de laagste temperatuur in huis en dat kan een bijna lege batterij net dat zetje geven.
Koekjez
05-01-2025 om 21:17
Citroengraag schreef op 05-01-2025 om 12:13:
Omdat batterijen minder spanning geven bij lagere temperaturen. Rond 4, 5 uur is de laagste temperatuur in huis en dat kan een bijna lege batterij net dat zetje geven.
Maar in huis zijn de temperatuurverschillen niet heel groot. Maar het kan misschien net genoeg zijn. Irritant is het wel.
kerst
06-01-2025 om 19:33
Ik koop nooit meer een fietsslot van het merk Abus! Ding gaat helft van de tijd niet open. Verkoper heeft hem gesmeerd met slotolie, maar dat lijkt de oplossing ook niet.
MissHolmes
07-01-2025 om 08:01
kerst schreef op 06-01-2025 om 19:33:
Ik koop nooit meer een fietsslot van het merk Abus! Ding gaat helft van de tijd niet open. Verkoper heeft hem gesmeerd met slotolie, maar dat lijkt de oplossing ook niet.
Dat had ik laatst ook met een slot, geen idee of dat hetzelfde merk was maar superirritant idd...