Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta , die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
MissHolmes
01-01-2025 om 11:00
Mijn eerste blooper van 2025 is een feit, ik liep zojuist tegen een tafeltje aan waardoor er een glas met een klein boeketje kapot viel .
lientje69
01-01-2025 om 11:07
Zorg maar dat je alles goed opruimt MissHolmes. En niet nog glas in je voet krijgt ofzo.
Hier ben ik met behulp van het topic: kastje , plakje , laadje per dag , mijn huis aan het opruimen. Ben begonnen bij de badkamer. Geen overbodige luxe. Trok net een kastje open en alles viel er gelijk uit. Te beginnen met de bus talkpoeder over me heen. Zag helemaal wit. Let it show....
MissHolmes
01-01-2025 om 12:21
lientje69 schreef op 01-01-2025 om 11:07:
Zorg maar dat je alles goed opruimt MissHolmes. En niet nog glas in je voet krijgt ofzo.
Hier ben ik met behulp van het topic: kastje , plakje , laadje per dag , mijn huis aan het opruimen. Ben begonnen bij de badkamer. Geen overbodige luxe. Trok net een kastje open en alles viel er gelijk uit. Te beginnen met de bus talkpoeder over me heen. Zag helemaal wit. Let it show....
Zeker, meteen gedaan, heb ook een kat.
De 1e bloopers rollen weer binnen, doen we goed Lientje
SuzyQFive
01-01-2025 om 12:25
Nog een van gisteravond. Zelf pizza gemaakt. Pizza in de oven en even opruimen. Helemaal klaar. Wil het potje van de tomatensaus in de prullenbak doen, glibbert uit mijn hand, stuitert op de rand van het aanrecht en knalt uit elkaar op de grond. Overal tomatensaus want had niet alles eruit, overal glas en mijn dochter van 16 stond er in haar feestpanty middenin. Ik had sloffen met een harde zool aan. Zo’n zestienjarige is nog best zwaar 🤣
lientje69
01-01-2025 om 12:26
Schrijfblooper ook zag ik. Dacht toch echt dat ik t it SNOW had getypt ipv show
Tsja. Ik ben nu eenmaal af en toe een kluns. Gelukkig kan ik er meestal om lachen en soms gaat t wel eens een paar weken goed. En dan heb ik er weer een paar op rij.
MissHolmes
01-01-2025 om 21:51
1e dag van het nieuwe jaar is niet bij 1 blooper gebleven...
Mijn moeder had een twee persoons gourmetstelletje op de kop getikt dus ik ging vanavond bij haar gourmetten.
Ging toch niet helemaal hoe het zou moeten.
Ze had geen zin in spiritusstank dus had die warmtedingen weggesmeten er theelichtjes onder gezet maar dat schoot totaal niet op dus die dingen uit de prullenbak gevist, hele flat omgekeerd maar geen spiritus. Grote gourmetstel uit kelder gehaald. Stekker erin maar dat ***** werd niet warm, na 5 minuten bedacht om de knop dan maar in te drukken, hey verhip hij wordt warm, joepie! Na twee minuten, PLOEP! Stroom eraf. Gloeiende gloeiende, nou dat weer...
Gelukkig ik snapte het; zekering gewoon weer omhoog zetten. Paar keer proberen zonder succes en gaat ook best lastig in het donker. Mn moeder gaat hulp halen bij een andere flatbewoner. Meneer uit flat ziet het meteen, de stekker van dat gourmetstel, haalt hem eruit, hey leuk we hebben weer licht! En meneer had ook spiritus dus dat ging hij even halen dus uiteindelijk na een hele hoop geklooi zaten we lekker de prutsen met het mini-2 persoonsgourmetstel maar toen ondergetekende bij het opruimen 3 bakjes saus uit haar handen liet vallen kreeg ik en later ook mn moeder ontzettend de slappe lach. (En op de vraag wat mn moeder nou met dat gourmetstel wat de hele santekraam zonder stroom zette moest doen heb ik geantwoord dat ze hem lekker weg moet t*ven..)
Nee wij zijn niet erg handig maar we hebben in ieder geval wel gelachen
Loulou39
01-01-2025 om 21:52
MissHolmes schreef op 01-01-2025 om 21:51:
1e dag van het nieuwe jaar is niet bij 1 blooper gebleven...
Mijn moeder had een twee persoons gourmetstelletje op de kop getikt dus dat gingen we doen vanavond. Ging toch niet helemaal hoe het zou moeten.
Mijn moederhad geen zin in spiritusstank dus had die warmtedingen weggesmeten er theelichtjes onder gezet maar dat schoot totaal niet op dus die dingenw uit de prullenbak gevist, hele flat omgekeerd maar geen spiritus. Grote gourmetstel uit kelder gehaald. Stekker erin maar dat ***** werd niet warm, na 5 minuten bedacht om de knop dan maar in te drukken, hey verhip hij wordt warm, joepie! Na twee minuten, PLOEP! Stroom eraf.
Gelukkig ik snapte het; zekering gewoon weer omhoog zetten. Paar keer proberen zonder succes en gaat ook best lastig in het donker. Mn moeder gaat hulp halen bij een andere flatbewoner. Meneer uit flat ziet het meteen, de stekker van dat gourmetstel, haalt hem eruit, hey leuk we hebben weer licht! En meneer had ook spiritus dus dat ging hij even halen dus uiteindelijk na een hele hoop geklooi zaten we lekker de prutsen met het mini-2 persoonsgourmetstel maar toen ondergetekende bij het opruimen bakjes saus uit haar handen liet vallen kreeg ik en later mn moeder ook ook ontzettend de slappe lach. (En op de vraag wat mn moeder nou met dat gourmetstel wat de hele santekraam zonder stroom zette moest doen heb ik geantwoord dat ze hem lekker weg moet t*ven..)
Nee wij zijn heel erg handig maar we hebben in ieder geval wel gelachen
Best gevaarlijk 😥, goed dat het gourmetstel nu weg is 👍🏻
MissHolmes
01-01-2025 om 22:01
Tja in de winkel (het was een 2e hands) zeiden ze dat het apparaat gewoon goed werkte dus dit hadden we niet verwacht maar handig is dit natuurlijk niet. (En misschien idd ook best gevaarlijk...)
Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
Ik heb wel gezegd dat ze dit soort apparaten beter niet 2e hands moet kopen want dit was natuurlijk niet de bedoeling....
Loulou39
01-01-2025 om 22:05
MissHolmes schreef op 01-01-2025 om 22:01:
Tja in de winkel (het was een 2e hands) zeiden ze dat het apparaat gewoon goed werkte dus dit hadden we niet verwacht maar handig is dit natuurlijk niet. Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
Ik heb wel gezegd dat ze dit soort apparaten beter niet 2e hands moet kopen want dit was natuurlijk niet de bedoeling....
Hahaha, goed van je! Gelukkig is het deze keer allemaal goed gegaan 😁💃🏻
Poison
02-01-2025 om 07:07
o miss Holmes, wat een gourmetavontuur haha. Hier blooper: wekker om 6:15 uur. Opstaan. Douchen. Eten maken, auto in. Wegrijden en halverwege bedenken dat ik vrij ben vandaag. Goedemorgen😵
MissHolmes
02-01-2025 om 08:20
Poison schreef op 02-01-2025 om 07:07:
o miss Holmes, wat een gourmetavontuur haha. Hier blooper: wekker om 6:15 uur. Opstaan. Douchen. Eten maken, auto in. Wegrijden en halverwege bedenken dat ik vrij ben vandaag. Goedemorgen😵
Owwww nee ! We raken ook in de war van de feestdagen...Ik moet ook de hele tijd tegen mezelf zeggen dat het geen maandag is maar donderdag...
Wat betreft dat gourmetavontuur, dat met die stroom was idd niet handig (daarom ging mijn moeder ook hulp halen), ik kreeg pas de slappe lach toen ik bij het opruimen naderhand 3 bakjes smeersels uit mn handen liet vallen.. Zo van 'alles gaat mis vanavond en dit kan er ook nog wel bij'...
Loulou39
02-01-2025 om 20:09
Poison schreef op 02-01-2025 om 07:07:
Aah lekker lange dag dus 😂