Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta , die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Prachtwacht
28-12-2024 om 11:28
Wat zijn sommige deelnemers van Alone toch een showtje aan het opvoeren brrr
Auwereel
28-12-2024 om 13:27
lientje69 schreef op 28-12-2024 om 10:28:
Ik liet gisteren weer een beker vallen op mijn nieuwe aanrechtblad en deels op de vloer. Gelukkig buiten de beker ( een echte chocomelbeker, had er maar 2 van, nu dus nog maar 1) geen schade. Pfiej...
En ik kan op een of andere manier niet meer recht achteruit parkeren lijkt t wel. Sta continu scheef en moet steeds corrigeren de laatste dagen. Echt stom.
Bij de eerste keer uitruimen van de afwasmachine in mijn gloednieuwe keuken stootte ik met een ouwe mok tegen het gloednieuwe, marmeren aanrechtblad en hoorde een crunch. Oude mok was dik in orde, maar een scherf marmer was van het aanrechtbpad gebroken. Het kon gelukkig weer gelijmd, maar ik was wel erg verdrietig hoe snel mijn keuken schade opliep...
En ik ben nog een tikkeltje treurig over die mooie mok die ik gisterenavond kapot liet vallen.
lientje69
28-12-2024 om 16:51
Auwereel schreef op 28-12-2024 om 13:27:
[..]
Bij de eerste keer uitruimen van de afwasmachine in mijn gloednieuwe keuken stootte ik met een ouwe mok tegen het gloednieuwe, marmeren aanrechtblad en hoorde een crunch. Oude mok was dik in orde, maar een scherf marmer was van het aanrechtbpad gebroken. Het kon gelukkig weer gelijmd, maar ik was wel erg verdrietig hoe snel mijn keuken schade opliep...
En ik ben nog een tikkeltje treurig over die mooie mok die ik gisterenavond kapot liet vallen.
Ik heb een houten blad , dat scheelt. Maar zowel keuken als vloer zijn nieuw dus ik schrok me kapot en ging gelijk op zoek naar schade. Gelukkig dus alleen de beker. Voelde me zo stom, hoe dan? Waarom laat ik zoiets vallen?
Na mijn infarct gebeurde dit overigens dagelijks. Maar tegenwoordig nog maar heel af en toe. Op een of andere manier blijft de grijpreflex niet hangen en springt mijn hand dan " open ".
Geen idee wat mijn hersenen dan doen op dat moment.....