Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Ja hoor, ik zou dat gewoon vragen, met een gekke bek. "Vergeten jullie niet iemand?"

Zoon heeft morgenavond opening night van de eerste theatervoorstelling waar hij, hobbymatig, zelfstandig het licht en geluid voor ontworpen heeft. Hij gaat voor het eerst alleen "aan de tafel". 
Vanochtend voordat hij naar school ging vroeg hij of ik zijn zwarte broek en zwarte overhemd nog schoon kon krijgen voor morgen. 
Ja hoor riep ik.  Ik zet nu de wasmachine aan dan hangt ik dat op vanavond even de strijkbout eroverheen en dan kan je morgen om 11.00 de spullen netjes meenemen. 
Toen ik boven bezig was met het sorteren en starten van de was ging de bel. Ik naar beneden om een pakje aan te pakken, praatje met de buurvrouw die de hond uitliet, tijd voor koffie en toen ben ik boodschappen gaan doen.
Nooit meer aan gedacht om die was te starten. 
Half uur geleden dacht ik eraan.  Nu draait de was en dan straks ophangen met de ventilator erop gericht en dan morgen die strijkbout er maar even langs halen. 
Op zulke momenten is het wel jammer dat ik geen droger meer heb. 🥲

Bakblik schreef op 13-12-2024 om 17:25:

Zoon heeft morgenavond opening night van de eerste theatervoorstelling waar hij, hobbymatig, zelfstandig het licht en geluid voor ontworpen heeft. Hij gaat voor het eerst alleen "aan de tafel".
Vanochtend voordat hij naar school ging vroeg hij of ik zijn zwarte broek en zwarte overhemd nog schoon kon krijgen voor morgen.
Nooit meer aan gedacht om die was te starten.
Half uur geleden dacht ik eraan. Nu draait de was en dan straks ophangen met de ventilator erop gericht en dan morgen die strijkbout weet naar even langs halen.
Op zulke momenten is het wel jammer dat ik geen droger meer heb. 🥲

In de huiskamer ophangen, daar is het vast warm.

Beterlaat2021! schreef op 13-12-2024 om 16:57:

Ja hoor, ik zou dat gewoon vragen, met een gekke bek. "Vergeten jullie niet iemand?"

Je hebt nog gelijk ook weet je dat..

Ik had overigens eerder deze week een wat andere situatie, ik had een klus gedaan en degene zou me daarvoor betalen maar vergat dat en toen zei ik daar wel (vond ik ook eng, ik ben daar veel te pleaserig voor) wat van maar goed die gene ken ik en heb er een klik mee.. Wel gek dat ik bij mensen die ik niet ken daar dan meer moeite mee heb 

Blooper: we hadden een vijftien jaar oude tv en mijn man wilde vorig jaar een nieuwe. Na aankomst vorig jaar was ik oprecht aan het mopperen dat ik geen verschil zag. Ik jokte niet. Sinds vorige week heb ik een nieuwe bril. Van -6 naar -8,5, punt cilinder erbij en leesgedeelte van+1,5. Ik ben alsnog blij met de nieuwe tv....

Citroengraag schreef op 13-12-2024 om 18:44:

Blooper: we hadden een vijftien jaar oude tv en mijn man wilde vorig jaar een nieuwe. Na aankomst vorig jaar was ik oprecht aan het mopperen dat ik geen verschil zag. Ik jokte niet. Sinds vorige week heb ik een nieuwe bril. Van -6 naar -8,5, punt cilinder erbij en leesgedeelte van+1,5. Ik ben alsnog blij met de nieuwe tv....

Geweldig Citroengraag 

De zoveelste supermarktbloopers net, ook te verwachten als je net thuis bent van 2 dagen België: ik vergat de duurste boodschap (cassiere kwam me achterna) en vervolgens viel er een door mij gekocht bierflesje en lag de halve Lidl onder het glas. We gaan weer lekker... 🤪

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.