Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

lientje69 schreef op 04-12-2024 om 08:14:

[..]

Ik heb uiteindelijk maar een wachtwoorden boekje gekocht. Ze zeggen wel dat het niet slim is om ze op te schrijven maar ik werd er ook gek van. En voor veel dingen heb ik hetzelfde wachtwoorden. Ook niet slim, ik weet t. Een soort standaardrijtje. Als ikdan drie van die standaardwoorden heb gebruikt en het is het nog niet, pak ik dat wachtwoordenboekje er maar weer bij. Ellende is soms dat ik het vergeet op te schrijven bij het aanmaken van een nieuw account ergens.

Ik probeer ook zoveel mogelijk alles zonder account te doen maar helaas is dat niet overal mogelijk.

Ik heb een app maar ik moest laatst mn telefoon resetten dus kon ik weer opnieuw beginnen met wachtwoorden erin zetten... 

Op de verkeerde dag een ticket voor de ICE geboekt. Gelukkig waren er nog tickets beschikbaar op de dag dat ik wilde reizen, maar helaas was het verkeerde ticket niet te annuleren. 

Ken je de mop van de koffiecuphouder? Net voor een paar euro er 1 op de kop getikt maar die  cups pleurden de hele tijd uit dat ding. Dacht na tig x dat ik misschien iets fout deed, heb een afbeelding moeten googlen aangezien ik geen idee had hoe die dingen er logisch in te zetten 

Oohh das wel balen Belle... Vind het overigens wel vreemd dat je je geld niet terugkrijgt maar goed.

MissHolmes schreef op 04-12-2024 om 15:12:

Ken je de mop van de koffiecuphouder? Net voor een paar euro er 1 op de kop getikt maar die cups pleurden de hele tijd uit dat ding. Dacht na tig x dat ik misschien iets fout deed, heb een afbeelding moeten googlen aangezien ik geen idee had hoe die dingen er logisch in te zetten

Oohh das wel balen Belle... Vind het overigens wel vreemd dat je je geld niet terugkrijgt maar goed.

Tja, het was een super sparpreis, dus geen teruggave mogelijk. 

Vanochtend had de student shit met het ov en om nog op tijd te komen voor haar sollicitatie voor een bachelor project vroeg ze of ik haar even naar de gemeentegrens kon brengen voor een andere busverbinding. 
Ja.  Maar dan wel nu meteen, want ik heb zo fysio. Heen ging goed, terug duurde even wat langer dus meteen door naar de fysio. 
Komt man net ziek thuis en vraagt waar de auto is.  
Euhm, bij de fysio? Ik ga daar altijd lopend heen, omdat het nog geen 50 meter van ons huis is. Ben ik dus naar huis gaan lopen en heb de auto daar gelaten.
Ook wel jammer voor volgende klanten van de praktijk er zijn 4 klantenparkeerplaatsen daar. Daar heb ik er onnodig 1 van bezet gehouden van 8.20 tot 11.10.
Oeps, sorry!

Dat ik de auto niet gemist had in onze eigen straat komt door de bouwwerkzaamheden die hier gaande zijn.  Het komt nog maar heel zelden voor dat we ongeveer voor ons eigen huis kunnen staan. 
Man fietste met zijn snotkop langs de lege plek waar de auto stond sinds zaterdag.  Voor de deur 4 huizen verder. 

Bellebelle schreef op 04-12-2024 om 15:18:

[..]

Tja, het was een super sparpreis, dus geen teruggave mogelijk.

Kan je het ticket niet op Marktplaats zetten?

kerst schreef op 10-12-2024 om 12:38:

[..]

Kan je het ticket niet op Marktplaats zetten?

Dat is een goede inderdaad. Bedankt voor de tip.

Mopper: dochter besteld bij thuisbezorgd  eten maar  het wordt  niet  bezorgd  en ik val bijna van de graat. Zit nu maar  aan een  broodje.

Op de school waar ik vrijwilligerswerk doe heb ik vandaag een hele klas opgesloten in het bijgebouwtje. In dat bijgebouwtje zijn 2 lokalen en de bergplaats voor materialen waar ik mee werk. Vanaf de zomervakantie tot nu moest ik altijd aan het eind van de ochtend mijn spullen terug zetten en dan de deur afsluiten; er was geen les in de lokalen. Vandaag had ik opgeruimd en afgesloten en was terug in het hoofdgebouw op zoek naar degenen die ik dan moeten vertellen wie welke vorderingen heeft gemaakt en de sleutels terug moet geven. Liep 1 van die dames paniekerig door de gang dat de vader van een leerling zijn kind kwam halen voor doktersbezoek en het kind was onvindbaar,  sterker nog de hele klas was zoek.  Zegt een andere collega: Die zitten toch in "het hokje"? Nee zegt de docent in paniek, daar is niemand, dat is op slot! Toen heb ik me maar even met het gesprek bemoeid en gezegd: Sorry dat ik me met jullie gesprek bemoei maar ik denk dat ik dan een hele klas heb opgesloten.  Ik wist niet dat er nu wel les was.  Ik met de sleutel die ik nog bij mij had die kant op en kind gehaald,  probleem opgelost. Gelukkig hoefde er niemand naar het toilet, was er geen brand en was het nog geen pauze,  niemand heeft gemerkt dat ze er niet uit konden. 

Bakblik  

Mijn blooper  van vandaag maar kan ook een mopper zijn. Een simpele gebruiksaanwijzing van  het opzetten van een opvouwbare flessenverzamelmand . 5 plaatjes maar geen tekst ter instructie.  Ik ben beter met tekst dan plaatjes.  Ben er dik een kwartier  mee bezig geweest eer het kreng stond. Achteraf was  het heel simpel.... achteraf hè.....

Ik had wou knoflookolie maken. Eerst knoflook geperst, daarna olie erover. Verkeerde fles, ik pakte de rang en kiep het er zo op. 

Wat is 'rang' ?

Zeg het gerust als ik zeik maar ik voel me toch een beetje lullig omdat vanmorgen bij de nagelsalon de 2 klanten voor mij een kerstattentie kregen maar ik kreeg niks ...

Ik ben dan weer te beleefd om er wat van te zeggen.. (of te schijterig..  )

En zonder handschoenen naar buiten bij 20/30 minuten wandelen, doe maar niet...  )

MissHolmes schreef op 13-12-2024 om 13:34:

Zeg het gerust als ik zeik maar ik voel me toch een beetje lullig omdat vanmorgen bij de nagelsalon de 2 klanten voor mij een kerstattentie kregen maar ik kreeg niks ...

Ik ben dan weer te beleefd om er wat van te zeggen.. (of te schijterig.. )

Ik ken iemand die dit altijd heeft, zij wordt altijd en overal overgeslagen. Nou, dat zou mij niét overkomen hoor...!   

Beterlaat2021! schreef op 13-12-2024 om 13:52:

[..]

Ik ken iemand die dit altijd heeft, zij wordt altijd en overal overgeslagen. Nou, dat zou mij niét overkomen hoor...!

Bedoel je dat jij er iets van gezegd had? Snap ik hoor maar het spontane is er dan wel vanaf bij mij. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.