Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Ik kijk teveel naar het Sinterklaasjournaal en ik heb niet eens kleine kinderen meer! Maar omdat een collega van mijn man, met kleine kinderen, regelmatig grinnekend verslag deed, zijn man en ik ook gaan kijken.
Vandaag ben ik vergeten mijn fiets op slot te zetten en moest mijn sleutel uit een mandje van de bewaakte fietsenstalling halen, want die hadden het door dat ik vergeten was mijn fiets op slot te zetten en dan doen ze het alsnog voor je. Ik voelde me net een Piet....

Misverstandje tussen man en mij vandaag. Ik had gisteren nieuwe schoenen gekocht, en gelijk ingespoten, suede schoenen, dus dat is wel nodig. Omdat ik toch aan het spuiten was, al mijn andere schoenen/sloffen van niet-glad leer ook maar gelijk ingespoten. Toen mijn man thuiskwam, zegt hij, tjéé, wat ruikt het hier naar spuitspul! Ja, zeg ik, ik heb schoenen ingespoten, want ik heb nieuwe schoenen gekocht. En vier paar spuiten ruik je wel. Vandaag zeg ik tegen mijn man, wil je mijn nieuwe schoenen zien? Dus ik pak trots de doos. Zegt-ie na ze bewonderd te hebben, Waar is de rest? Ik: hoezo, dit zijn mijn nieuwe. Zegt-ie, je had het over 4 paar...! Man dacht dat ik helemaal loos was gegaan bij Black Friday en 4 paar nieuwe schoenen had gekocht! 
En dat terwijl ik zelden kleding en schoenen koop! 

Wij waren gisteren in een schoenenwinkel waar de verkoper steeds naar buiten ging om nieuwe schoenen in te spuiten.  Dat lijkt me gezonder.

Beterlaat2021! schreef op 30-11-2024 om 17:21:

Wij waren gisteren in een schoenenwinkel waar de verkoper steeds naar buiten ging om nieuwe schoenen in te spuiten. Dat lijkt me gezonder.

Ik had buiten gespoten, maar de lucht hing nog aan de schoenen die in het klompenhok stonden en die lucht was helaas toch de huiskamer binnengedrongen 

Dochter had  de auto klem gereden in de berm. Vriendje erachter proberen te duwen. Van onder tot boven onder de modder
Lopend naar huis gekomen. Vanmorgen  konden man en ik met een extra auto heen om hem uit de prut te trekken...

lientje69 schreef op 30-11-2024 om 21:33:

Dochter had de auto klem gereden in de berm. Vriendje erachter proberen te duwen. Van onder tot boven onder de modder
Lopend naar huis gekomen. Vanmorgen konden man en ik met een extra auto heen om hem uit de prut te trekken...

Die dochter van jou met de auto. Die kan in haar eentje een 'blooper met de auto van je ouders' topic vullen.

Net de halve trapkast leeg gehaald opzoek naar de jute zak van Sinterklaas. Zeg mijn man "ligt hij niet nog in de auto?". En inderdaad hij lag in het grote vak in de achterbak . Volgend jaar direct in de auto zoeken. Nu ligt hij gevuld met cadeautjes weer in de achterbak. 

Meesje schreef op 30-11-2024 om 21:44:

[..]

Die dochter van jou met de auto. Die kan in haar eentje een 'blooper met de auto van je ouders' topic vullen.

Meesje schreef op 30-11-2024 om 21:44:

[..]

Ja echt hè? Man zei ook al: als jij ooit gaat trouwen kunnen  we  drie dagen vullen met stukjes!

lientje69 schreef op 01-12-2024 om 10:06:

[..]

Ja echt hè? Man zei ook al: als jij ooit gaat trouwen kunnen we drie dagen vullen met stukjes!

Weer een blooper van dochter. Die vertrekt  vanavond  naar Praag. Is nog snel aan het wassen want er moeten dikke truien mee en zijn er nog ergens handschoenen?  Want het wordt daar min 14...
Huh? Ik kijken  op buienradar. Ja. In Praag, Winsconsin Verenigde Staten  wordt het idd min 14. 
Maar in Praag Tsjechië  waar zij heen gaat niet. Is ze nu al mopperend haar koffer weer aan het ompakken.

lientje69 schreef op 02-12-2024 om 17:52:

Weer een blooper van dochter. Die vertrekt vanavond naar Praag. Is nog snel aan het wassen want er moeten dikke truien mee en zijn er nog ergens handschoenen? Want het wordt daar min 14...
Huh? Ik kijken op buienradar. Ja. In Praag, Winsconsin Verenigde Staten wordt het idd min 14.
Maar in Praag Tsjechië waar zij heen gaat niet. Is ze nu al mopperend haar koffer weer aan het ompakken.

lientje69 schreef op 02-12-2024 om 17:52:

Weer een blooper van dochter. Die vertrekt vanavond naar Praag. Is nog snel aan het wassen want er moeten dikke truien mee en zijn er nog ergens handschoenen? Want het wordt daar min 14...
Huh? Ik kijken op buienradar. Ja. In Praag, Winsconsin Verenigde Staten wordt het idd min 14.
Maar in Praag Tsjechië waar zij heen gaat niet. Is ze nu al mopperend haar koffer weer aan het ompakken.

Ik val vast in herhaling maar moet het weer even kwijt...
IK HAAT WACHTWOORDEN EN IK HAAT DE WACHTWOORDVERGETENPROCEDURES!

Zo, dat moest ik even kwijt; goedemorgen 

MissHolmes schreef op 04-12-2024 om 08:10:

Ik val vast in herhaling maar moet het weer even kwijt...
IK HAAT WACHTWOORDEN EN IK HAAT DE WACHTWOORDVERGETENPROCEDURES!

Zo, dat moest ik even kwijt; goedemorgen

Ik heb uiteindelijk  maar een wachtwoorden boekje gekocht. Ze zeggen wel dat het niet slim is om ze op te schrijven maar ik werd er ook gek van. En voor veel dingen heb ik hetzelfde  wachtwoorden. Ook niet slim, ik weet t.  Een soort standaardrijtje. Als ikdan drie van die standaardwoorden heb gebruikt en het is het nog niet, pak ik dat wachtwoordenboekje er maar weer bij.  Ellende  is soms dat ik het vergeet op te schrijven  bij het aanmaken  van  een nieuw account ergens.

Ik probeer ook zoveel mogelijk  alles zonder account te doen maar helaas  is dat niet overal mogelijk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.