Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Het dekseltje van mijn bio bakje is in de kliko gevallen  . De buren zitten buiten in de voortuin en ik heb geen zin in publiek, dus vanavond samen met man maar kijken hoe we die er weer uit vissen. Helaas zit de kliko niet heel erg vol, dus hij ligt bijna op de bodem.

Tara82 schreef op 13-08-2024 om 11:54:

Het dekseltje van mijn bio bakje is in de kliko gevallen . De buren zitten buiten in de voortuin en ik heb geen zin in publiek, dus vanavond samen met man maar kijken hoe we die er weer uit vissen. Helaas zit de kliko niet heel erg vol, dus hij ligt bijna op de bodem.

Bak op de zijkant leggen en dan naar boven halen met een hark

Oops...
Wat mama Inge zegt..., en schijt hebben aan de buren  ..
Hier ging het ook weer lekker met mn CV updaten.. (ik ben ook zo handig met pjoeters..
)

Bel je naar de woningbouw namens iemand die doof is leg uit wat het probleem is. Zegt de woningbouw we bellen meneer terug voor een afspraak zucht.........

Ik zat me al maanden te ergeren aan mijn hor-met-magneetje die telkens open schoot. Ik moest hem met kracht dichttrekken en dan nog, zwfff, gaat-ie weer. Mijn man zat me al uit te leggen hoe ik'm dicht moest trekken om 'm dicht te houden, maar dat werkte niet bij mij Ik bestudeerde de magneet om te zien of ik een nieuwe magneet moest aanschaffen en bekeek hor en zag dat er nogal wat vuil opgehoopt zat in de onderste schuifrichel. Dat heb ik weggehaald en nou functioneert-ie weer prima! 

Ik had was aan buitenkant van balkon opgehangen en je kon er op wachten;  bij het afhalen is er een top op afdakje vd buren gevallen  . (Kreeg hem er niet af met een bezem dus ik naar de buren maar buurmeisje en ik zijn te klein en we konden er niet bij dus ik vraag vanavond mn buurman, die heeft langere benen)

Op Gls hoef ik dus ook niet meer te wachten. Die komen net als Post.nl ook niet in het door hun vermelde tijdvak.

Onze kat heeft vlooien!! Voor het eerst in 16 jaar. Hoe dan?? Dat beest komt nooit buiten!!

Gisteren lasagne gegeten, nog een klein restje over. Dit even als informatie vooraf. 
Vannacht werden wij om 00.40 wakker van een brandlucht die via de openstaande balkondeur onze slaapkamer binnen kwam.
Voor de zekerheid toch even het hele huis gecheckt of er nergens iets lag te smeulen. Daarna rustig verder geslapen. 
Die brandlucht zit een soort van "in mijn neus" nu. 
Man is aan het klussen en heeft dus trek als een bouwvakker. 
Een uur geleden zette ik het restje in de magnetron om warm te maken voor bij de lunch. 
Na een minuut of drie uit ik mijn ergernis dat ik nog steeds die brandlucht ruik en dat het steeds sterker wordt. 
Intussen is zoon beneden en vraagt:
Mam de hele magnetron staat vol rook, is dat de bedoeling? Kennelijk heb ik niet voor 400 watt gekozen maar voor 900 watt. 
Geluncht zonder lasagne en nu maar eens kijken of het schaaltje en de magnetron nog schoon te krijgen zijn. 😭

lientje69 schreef op 20-08-2024 om 12:51:

Onze kat heeft vlooien!! Voor het eerst in 16 jaar. Hoe dan?? Dat beest komt nooit buiten!!

Hier bleek de oorzaak de bijna buren te zijn die hadden een vlooienplaag waardoor de vlooien oversprongen op iedereen die langs liep en zo weer naar mijn kat sprong..

Ik kan m’n ramen ‘s nachts alleen op kiepstand open hebben ivm mijn katjes, maar het is hier al weken 27/28 graden binnen (soms warmer). Vandaag dacht ik na werk: ik doe m’n raam lekker helemaal open.
Begon het te regenen, dus ik dacht lekker nog meer afkoelen 👍🏻💃🏻
Blijkt achteraf dat het mega naar binnen aan het regenen was: m’n laminaat kletsnat, stekkerdoos van binnen kletsnat en een groot deel van m’n vloerkleed kletsnat (bloopergedeelte is dit..)

Vervolgens ga ik in de weer met een handdoek en daarna met keukenrol voor de V-groef, en ik kom heel snel omhoog uit bukhouding, totaal vergeten dat het raam nog wijd openstaat… 
Punt van het raam keihard in mijn rug, recht in m’n ruggengraat, en nu heb ik een open wond op m’n rug (niet zo groot hoor en dat vind ik ook niet zo boeiend: ben niet een van de handigste personen 😇) maar ik kan nu ook niet meer zitten/leunen en het begint nu ook meteen al blauw te worden…. Vond het een goeie voor dit topic 😁

(Langste bericht dat ik ooit heb gepost volgens mij, sorry daarvoor).

Auwauwauw LouLou (maar heel herkenbaar...)

Loulou39 schreef op 20-08-2024 om 20:29:

Ik kan m’n ramen ‘s nachts alleen op kiepstand open hebben ivm mijn katjes, maar het is hier al weken 27/28 graden binnen (soms warmer). Vandaag dacht ik na werk: ik doe m’n raam lekker helemaal open.
Begon het te regenen, dus ik dacht lekker nog meer afkoelen 👍🏻💃🏻
Blijkt achteraf dat het mega naar binnen aan het regenen was: m’n laminaat kletsnat, stekkerdoos van binnen kletsnat en een groot deel van m’n vloerkleed kletsnat (bloopergedeelte is dit..)

Vervolgens ga ik in de weer met een handdoek en daarna met keukenrol voor de V-groef, en ik kom heel snel omhoog uit bukhouding, totaal vergeten dat het raam nog wijd openstaat…
Punt van het raam keihard in mijn rug, recht in m’n ruggengraat, en nu heb ik een open wond op m’n rug (niet zo groot hoor en dat vind ik ook niet zo boeiend: ben niet een van de handigste personen 😇) maar ik kan nu ook niet meer zitten/leunen en het begint nu ook meteen al blauw te worden…. Vond het een goeie voor dit topic 😁

(Langste bericht dat ik ooit heb gepost volgens mij, sorry daarvoor).

Ooooohhhhhh!!! Ben je ok? Moet je wel goed schoonhouden om onstekingen te voorkomen... Wel herkenbaar idd... (ik ben ook vrij klein en ook onhandig)

Oef Loulou. Hoe is het nu? Anders even naar de huisarts?

lientje69 schreef op 21-08-2024 om 10:16:

Oef Loulou. Hoe is het nu? Anders even naar de huisarts?

Dat wilde ik ook al schrijven gister...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.