Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


HAHA!wait..what schreef op 03-08-2024 om 21:29:

Ohhh dit is zo dom! Komen er net achter dat we morgen op vakantie gaan ipv maandag Ik keek nog even na hoe laat het inchecken maandag zou zijn.. Ik keek naar de datum en dacht; huh
Vandaag de hele dag weggeweest en drukke week gehad dus nog een enorme stapel was liggen.. Echt niet fijn dit! Maar komt vast goed

Gelukkig dat je vandaag gekeken hebt en niet morgen pas! Succes met inpakken en een fijne vakantie!

HAHA!wait..what schreef op 03-08-2024 om 21:29:

Ohhh dit is zo dom! Komen er net achter dat we morgen op vakantie gaan ipv maandag Ik keek nog even na hoe laat het inchecken maandag zou zijn.. Ik keek naar de datum en dacht; huh
Vandaag de hele dag weggeweest en drukke week gehad dus nog een enorme stapel was liggen.. Echt niet fijn dit! Maar komt vast goed

Dit is met recht “HAHA! wait..wat” hahahaha, zo grappig!
Heel veel plezier!! 😁💃🏻

Auwereel schreef op 03-08-2024 om 21:31:

[..]

Je dacht ècht wait...what...! Gelukkig zie je het nog net op tijd!

Klopt ja!  

Ja echt zo raar.. hadden vorig jaar al geboekt en niet opgeschreven want we wisten welke week en de maandag dus tja 

Maar idd gelukkig dat ik het nu zie en niet morgenavond pas dus ach.. Moesten wel even heel hard lachen en probeer zo min mogelijk te stressen 

HAHA!wait..what schreef op 03-08-2024 om 21:38:

[..]

Klopt ja!

Ja echt zo raar.. hadden vorig jaar al geboekt en niet opgeschreven want we wisten welke week en de maandag dus tja

Maar idd gelukkig dat ik het nu zie en niet morgenavond pas dus ach.. Moesten wel even heel hard lachen en probeer zo min mogelijk te stressen

Have fun!!! 💃🏻

Bedankt iedereen! 😘

HAHA!wait..what schreef op 03-08-2024 om 21:29:

Ohhh dit is zo dom! Komen er net achter dat we morgen op vakantie gaan ipv maandag Ik keek nog even na hoe laat het inchecken maandag zou zijn.. Ik keek naar de datum en dacht; huh
Vandaag de hele dag weggeweest en drukke week gehad dus nog een enorme stapel was liggen.. Echt niet fijn dit! Maar komt vast goed

Misschien beetje dom idd maar vooral heel erg grappig   Fijne vakantie!

HAHA!wait..what schreef op 03-08-2024 om 21:29:

Ohhh dit is zo dom! Komen er net achter dat we morgen op vakantie gaan ipv maandag Ik keek nog even na hoe laat het inchecken maandag zou zijn.. Ik keek naar de datum en dacht; huh
Vandaag de hele dag weggeweest en drukke week gehad dus nog een enorme stapel was liggen.. Echt niet fijn dit! Maar komt vast goed

O ken iemand die dat op de terugweg had,. was in Canada geweest, en helemaal in de war met het tijdsverschil, Die dag landen we in Nederland, dus het vliegtuig gaat op die dag. Extra probleem omdat ze de huurauto een dag te laat terugbrachten, en het vliegtuig had niet gewacht

Mopper: stom irritant rotoor en  1e maandag van nieuwe maand-alarm dat recht tegenover mijn huis staat en steeds vergeet. Ik woon hier nu dik 8 jaar en schrik me iedere x weer het apelazarus...

Ik laat nu niet weer gekochte artikelen online naar een ophaalpunt sturen. Ik krijg geen bericht in de app van DHL en geen mail op mijn telefoon.

kerst schreef op 11-08-2024 om 12:56:

Ik laat nu niet weer gekochte artikelen online naar een ophaalpunt sturen. Ik krijg geen bericht in de app van DHL en geen mail op mijn telefoon.

DHL is wel k*t. Ik heb een retourzending zelf gescand bij het pakketpunt, e-mailadres ingevoerd en geen mail gekregen. Zalando heeft het retour ook nog niet ontvangen, dus ik wacht het angstig af. Gelukkig weet ik het exacte tijdstip dat ik het heb gebracht, dus ze hebben me op camera als het goed is.

Ik heb een cadeautje besteld voor iemand die vandaag jarig is. Omdat het vandaag bezorgd zou worden laat ik het direct daar bezorgen. We gaan straks ook daarheen. Ik heb vandaag 3 keer de Track en trace bekeken en nu al 3 keer een ander tijdsvak gekregen. Heel irritant omdat ik dus ook drie keer aan de man van de jarige heb door moeten geven wanneer het pakje komt. Zelf zitten wachten is vervelend, maar nu laat ik een ander wachten. Ik hoop maar dat het goed komt. 

Ik snap dan weer niet dat dingen op het allerlaatste moment besteld moeten worden (zeker gezien de hitte nu, arme bezorgers)

Ik vind een week geleden bestellen niet heel erg ik het allerlaatste moment. Ik vind het ook helemaal niet erg als het er wat langer over doet. Dat is mijn probleem niet die van de bezorger. Als het morgen was geworden was het jammer geweest, maar niet erg, want de jarige had het toch wel gekregen. Binnen 4 uur de bezorgtijd 3 keer wijzigen is wel irritant. De bezorgtijden lagen ook niet dicht bij elkaar ofzo. Eerst in de ochtend toen naar het einde van de middag en toen weer naar het begin van de middag. 

noas_1993 schreef op 12-08-2024 om 13:29:

Ik snap dan weer niet dat dingen op het allerlaatste moment besteld moeten worden (zeker gezien de hitte nu, arme bezorgers)

Wat maakt het voor de bezorgers uit of iets een week geleden of op het laatste moment besteld is..?

HAHA!wait..what schreef op 12-08-2024 om 15:11:

[..]

Wat maakt het voor de bezorgers uit of iets een week geleden of op het laatste moment besteld is..?

Dan moeten ze veel harder rijden. Anders mogen ze er een week over doen om op bestemming te komen 😉

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.