Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Zucht. Vanmorgen heb ik met Zalando gechat omdat mijn bestelde pakket al een week op ‘de bezorger is onderweg’ stond. Het pakket bleek zoek, dus de bestelling geannuleerd en ik heb inmiddels nieuwe badpakken besteld. Krijg ik net een mail ‘uw pakket ligt klaar bij het bezorgpunt’. Door schade en schande wijs geworden had ik al even geduldig afgewacht, maar ik had nog even twee uurtjes langer moeten wachten. Nu zit ik dus met twee badpakken die niet meer in het besteloverzicht staan en over een paar dagen met nog een stel meer. Ik ga alles maar afwachten, de kans bestaat nog steeds dat er niets past.
NB een fysieke winkel is geen optie, want bij de dichtstbijzijnde hebben ze maar twee merken en als ik verder reis, heb ik grote kans dat ze daar alsnog mijn maat online moeten bestellen.

Gisteren een "leuke". De buurvrouw kwam even een bedankje brengen voor iets dat ik voor haar gedaan had.  Een klein boeketje met roosjes. 
Ik dacht efficiënt te zijn en meteen uit de kelderkast mee te nemen wat ik voor het eten nodig had. 
De doos bami, een ui, een zak kroepoek.
Ik houd de doos tegen mijn buik en leg daar de kroepoek en de bloemen op in mijn hand houd ik de ui vast. 
Bij de huiskamersdeur gaat het mis.  De bloemen glijden op de grond.  Ze liggen op de drempel maar zijn nog heel. Ik leg de rest in de keuken en loop terug voor de bloemen en net op dat moment komt zoon thuis.  Hij doet de achterdeur open en de huiskamerdeur klapt dicht door de tocht. 
De knoppen nog intact maar de stelen flink geknakt.  Er staan nu hele korte roosjes in mijn huis. Ze hangen op de rand van de vaas met de stelen net in het water.  😭

Oops Bakblik  ....
Je kunt de stelen er ook helemaal afhalen en er dan drijf-bloemen van maken...
Zoiets 

drijvende-bloemen-mooi-rechtop-in-een-schaal

Ik had gisteren een enorme blooper. We zijn op vakantie en waren met de auto ergens heen. Bij terugkomst van de auto wilde ik de lensdop weer op mijn camera doen. Om mijn handen vrij te hebben, leg ik mijn mobiel even op het dak van de auto. Kon de dop zo snel niet vinden in de zakken van mijn jas en broek. Man en kind zaten allang in de auto, dus mijn camera maar voorzichtig in de tas gedaan, ingestapt en weggereden. Toen we een kilometer of 7 verderop, we gestopt waren en ik iets op mijn mobiel wilde opzoeken, besefte ik dat ik die dus op het dak van de auto had laten liggen, maar die lag daar nu (natuurlijk) niet meer.🤦🏻‍♀️
We zijn de route teruggereden in de hoop hem ergens te zien liggen. Het eerste stuk waar we gereden hadden was nogal hobbelig, dus ging er eigenlijk vanuit dat hij daar wel gevallen zou zijn. Maar nergens mobiel te zien. Man heeft toen mijn mobiel gebeld en de tweede keer nam iemand op. Gelukkig sprak zij ook wat Engels, maar de straatnamen daar waren voor ons niet goed te verstaan (Deens), gelukkig kon ze ook op een andere manier aanwijzingen geven en hebben we haar winkeltje gevonden. Andere mensen hadden mijn mobiel gevonden en daar afgegeven. Het hoesje is minimaal beschadigd, mijn telefoon heeft geen enkele schade! Zegt zoon: “ En wat hebben we nu geleerd…..?”

OperaQueen schreef op 29-07-2024 om 13:02:

Oops Bakblik ....
Je kunt de stelen er ook helemaal afhalen en er dan drijf-bloemen van maken...
Zoiets

drijvende-bloemen-mooi-rechtop-in-een-schaal

Mooi! Leuke tip!

Gloeiende gloeiende, laat je 1 nachtje je klamboe open (geen idee waarom eigenlijk), meteen een flinke muggebult.
En lieve fruitvliegjes, de definitie van zo'n ding (hoe heet het) boven mijn fruitschaal dat jullie daar buiten blijven, opsodemieteren dus...

Had ik vannacht ook! Hele nacht een mug om m’n hoofd 😡
Toen hij bij mijn oor zat, gaf ik er een harde klap op: mug dood (sorry mug!) en ik nu last van m’n oor 😁

Gisteren liet ik bij de bieb mijn telefoon vallen. Niks aan de hand dacht ik, maar het scherm ging op zwart en hij deed niks meer. Aan de lader gehangen, maar nog steeds niks. Het is een telefoon van mijn werk, dus ik vandaag in mijn vakantie naar het werk gereden om hem daar in te leveren. Ik heb kleuter meteen laten zien waar ik werk en een rondje gelopen door het gebouw. Staan we net op het punt weer weg te gaan wordt ik op mijn reserve telefoon gebeld door support. Hij had hem in de lader gehangen en toen starte hij gewoon. Blijkbaar helemaal leeg. Ik heb een nieuwe lader mee gekregen. Eigenlijk dus 1,5 uur voor niks in de auto gezeten. Wel blij dat mijn telefoon toch heel is en kleuter vond het wel leuk gelukkig.

Loulou39 schreef op 02-08-2024 om 13:00:

Had ik vannacht ook! Hele nacht een mug om m’n hoofd 😡
Toen hij bij mijn oor zat, gaf ik er een harde klap op: mug dood (sorry mug!) en ik nu last van m’n oor 😁

En  , ook last van oor al een paar weken, zit dicht. Niet met oorsmeer maar door een virus ontstoken buis van eustachius waardoor ik vocht achter trommelvlies had en nu dus een loopoor.. Gaat al beter hoor alleen het duurt een beetje lang.... Nou ja gaat wel een x over..

Doe ik net het licht uit (heb nog ff muziek op), kom ik er na een paar minuten achter dat ik mn bril vergeten was af te doen 

OperaQueen schreef op 02-08-2024 om 23:51:

Doe ik net het licht uit (heb nog ff muziek op), kom ik er na een paar minuten achter dat ik mn bril vergeten was af te doen

Bril krom nu? 

Ohhh dit is zo dom! Komen er net achter dat we morgen op vakantie gaan ipv maandag   Ik keek nog even na hoe laat het inchecken maandag zou zijn.. Ik keek naar de datum en dacht; huh     
Vandaag de hele dag weggeweest en drukke week gehad dus nog een enorme stapel was liggen.. Echt niet fijn dit! Maar komt vast goed

HAHA!wait..what schreef op 03-08-2024 om 21:29:

Ohhh dit is zo dom! Komen er net achter dat we morgen op vakantie gaan ipv maandag Ik keek nog even na hoe laat het inchecken maandag zou zijn.. Ik keek naar de datum en dacht; huh
Vandaag de hele dag weggeweest en drukke week gehad dus nog een enorme stapel was liggen.. Echt niet fijn dit! Maar komt vast goed

Je dacht ècht wait...what...! Gelukkig zie je het nog net op tijd!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.