Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


MMcGonagall schreef op 19-07-2024 om 17:20:

[..]

Ik was mijn haar altijd thuis. Vandaar dat het zo gek is. Ik zwem, wikkel mijn badpak in mijn handdoek en thuis spoel ik hem met lauw water, zonder sop.

Is 60 zwemuren dan de levensduur van een badpak?

Ik kreeg de tip het badpak juist wel te wassen met een fijnwasmiddel, omdat alleen water het chloor er niet uithaalt. Maar heb ook ooit de tip gekregen om het niet te doen, dus ik weet het ook niet. 

Miekje6 schreef op 19-07-2024 om 17:25:

[..]

Ik kreeg de tip het badpak juist wel te wassen met een fijnwasmiddel, omdat alleen water het chloor er niet uithaalt. Maar heb ook ooit de tip gekregen om het niet te doen, dus ik weet het ook niet.

Dus, twee dezelfde soort badpakken tegelijkertijd kopen en om-en-om aandoen, de ene wassen met fijnwasmiddel en de ander alleen uitspoelen met water en dan kijken welke het eerste op is!

MMcGonagall schreef op 19-07-2024 om 17:20:

[..]

Ik was mijn haar altijd thuis. Vandaar dat het zo gek is. Ik zwem, wikkel mijn badpak in mijn handdoek en thuis spoel ik hem met lauw water, zonder sop.

Is 60 zwemuren dan de levensduur van een badpak?

Ik denk het wel als je in chloorwater zwemt.

MMcGonagall schreef op 19-07-2024 om 17:20:

[..]

Ik was mijn haar altijd thuis. Vandaar dat het zo gek is. Ik zwem, wikkel mijn badpak in mijn handdoek en thuis spoel ik hem met lauw water, zonder sop.

Is 60 zwemuren dan de levensduur van een badpak?

Van welk merk is je badpak?

Ik trainde 4x90 minuten, minimaal 40 weken per seizoen, altijd in hetzelfde badpak. Kon dat prima aan.
Kocht eerder een nieuwe omdat ik iets anders wilde.
Zwemmen, douchen met haren wassen en nooit wassen.

Badpak van Decathlon beste tot nu toe.

DGHK schreef op 19-07-2024 om 22:22:

[..]

Van welk merk is je badpak?

Ik trainde 4x90 minuten, minimaal 40 weken per seizoen, altijd in hetzelfde badpak. Kon dat prima aan.
Kocht eerder een nieuwe omdat ik iets anders wilde.
Zwemmen, douchen met haren wassen en nooit wassen.

Speedo.

MMcGonagall schreef op 20-07-2024 om 20:08:

[..]

Speedo.

Sow, dan gaat ie wel heel kort mee. Ik heb jarenlang alleen Speedo gedragen. En die was nergens versleten na 10 weken (voor mij toen 60 klokuren).

FF mopperen: ik mis Paul de Leeuw op zaterdag, en daarvoor een leuke comedy op de vara zoals vroeger...  (Ik word oud...  )

Ik heb zojuist de blooper van de maand gemaakt; het hooste hier vanmorgen en begin vd middag behoorlijk in het oosten des lands, mijn woonkamer is op 'zolder' en het was daar nog best warm dus toen het uitgeplenst was de dakramen even lekker opengezet en vervolgens naar beneden gegaan. Ging het net weer keihard regenen maar ik was die ramen dus totaal vergeten dus ik kon zojuist gaan dweilen... 
Gloeiende gloeiende...

(offtopic maar nu is mijn vloer wel lekker schoon... )

Oeps, er stond niets kwetsbaars onder het raam?

Auwereel schreef op 23-07-2024 om 18:17:

Oeps, er stond niets kwetsbaars onder het raam?

Ja zeker oeps..Nee gelukkig niet!

Aanvulling: nou ik ga wel lekker  .. Had oven aangezet met bakpapier en d8 gedsie waarom stinkt het zo? Niet handig, bakpapier al in oven bij het voorverwarmen  en ik heb weer eens een elastiekje gesloopt..

Ik ga echt lekker; iets wordt echt niet gaar als je de stekker vd airfryer niet in het stopcontact stopt.. 

Nou ik had vandaag ook weer een beschamende blooper.
Ik ging een boswandeling  maken. Bos is niet dichtbij dus met de auto erheen. Nu moet ik nogal veel plassen maar gehurkt in zo'n bos met onder andere al die stekende rode bosmieren, dat is niks. Dus plastuit mee.
Ik moest nodig. Kijk het pad in, links niks, rechts ook niemand   . Ga een klein stukje tussen de bomen staan met mijn rug naar het pad toe, leg tuit aan en net als ik begin te plassen loopt er iemand met een hond achter me langs....

lientje69 schreef op 23-07-2024 om 20:05:

Nou ik had vandaag ook weer een beschamende blooper.
Ik ging een boswandeling maken. Bos is niet dichtbij dus met de auto erheen. Nu moet ik nogal veel plassen maar gehurkt in zo'n bos met onder andere al die stekende rode bosmieren, dat is niks. Dus plastuit mee.
Ik moest nodig. Kijk het pad in, links niks, rechts ook niemand . Ga een klein stukje tussen de bomen staan met mijn rug naar het pad toe, leg tuit aan en net als ik begin te plassen loopt er iemand met een hond achter me langs....

Oh, om dat te voorkomen ben ik eens flink diep het bos ingelopen vanaf het pad. Ik wilde zeker weten niet gezien worden. Achter een struik gehurkt. Kwam een hele groep mountainbikers achter me langs. Was ik doorgelopen tot bijna óp een mountainbike pad. 

Meesje schreef op 23-07-2024 om 21:01:

[..]

Oh, om dat te voorkomen ben ik eens flink diep het bos ingelopen vanaf het pad. Ik wilde zeker weten niet gezien worden. Achter een struik gehurkt. Kwam een hele groep mountainbikers achter me langs. Was ik doorgelopen tot bijna óp een mountainbike pad.

Daarom pies ik nooit in de natuur  (behalve als ik anders echt bijna in mn broek pis..)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.