Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Ja zo raar is het idd niet maar vd week heb ik ongeveer overal gekeken behalve daar dus 

OperaQueen schreef op 20-06-2024 om 21:21:

Ja zo raar is het idd niet maar vd week heb ik ongeveer overal gekeken behalve daar dus

Hahaha snap ik ook, want logisch is het niet 😁

Loulou39 schreef op 20-06-2024 om 21:35:

[..]

Hahaha snap ik ook, want logisch is het niet 😁

Nee niet echt 😁

Ik kwam er net halverwege naar mijn werk achter dat ik ben vergeten een BH aan te trekken  . Extra warrig door het slechte slapen, omdat kleuter de halve nacht heeft liggen kletsen in bed denk ik. Mijn collega's zijn niet heel opmerkzaam over het algemeen met dat soort dingen en het is geen ramp, maar wel stom en het voelt toch een beetje naakt.

Tara82 schreef op 10-07-2024 om 08:17:

Ik kwam er net halverwege naar mijn werk achter dat ik ben vergeten een BH aan te trekken . Extra warrig door het slechte slapen, omdat kleuter de halve nacht heeft liggen kletsen in bed denk ik. Mijn collega's zijn niet heel opmerkzaam over het algemeen met dat soort dingen en het is geen ramp, maar wel stom en het voelt toch een beetje naakt.

Ook wel pijnlijk, als je net als ik een grotere cup hebt...

OperaQueen schreef op 10-07-2024 om 09:32:

[..]

Ook wel pijnlijk, als je net als ik een grotere cup hebt...

Geen pijn en ook geen baan waarbij ik moet rennen gelukkig. 

Vriend is dierenarts en herinnerde me er aan dat kat weer even een pil moest tegen parasieten. Stel je voor: een oudere te dikke kat, twee mensen waaronder een dierenarts. Na acht pogingen/piluitspugen/katspartelttegen/nondenjuwatisdatkr*ngsterk/weerterugdouwen/katwordtzwaarchagerijnig/gloeiendegloeiendeestommmerotkatslikdiepleurispilnou/ondergetekendedieditaltigkeermeegemaaktheefthelelevenkattenkrijgtdeslappelach zat die stomme rotpil 

OperaQueen, ik stamp ze fijn en meng ze door zijn favoriete  natvoer. Werkt hier perfect.  ( is wel een ander soort pil , 2 keer daags )

lientje69 schreef op 11-07-2024 om 08:40:

OperaQueen, ik stamp ze fijn en meng ze door zijn favoriete natvoer. Werkt hier perfect. ( is wel een ander soort pil , 2 keer daags )

Dat werkt bij mij ook, door de brokjes (ze krijgt geen natvoer) maar goed dat had ze al gehad dus gaven we het haar zelf. (althans dat probeerden we  )

Goedemorgen! WIl iemand mij even een schop onder mijn kont geven zodat ik even wat huishoudelijke taakjes af ga werken? Heb ik even nodig. (Ik heb een hekel aan uitstellen maar ik zit ff op mn balkonnetje en ik heb helemaal geen zin  , ik word relaxed van dit lekkere weer.

**SCHOP**

Je voelt je straks een stuk beter als je het hebt gedaan.

Dank! Klopt hoor! 

Nadat ik het schreef al 2 dingen gedaan, alleen nog ff naar de Lidl voor een paar dingetjes.. (en loop nog in pyama dus ook ff douchen en aankleden  )

Vanmorgen weer eens baantjes gezwommen en bij thuiskomst kwam ik erachter dat mijn badpak ter hoogte van de billen compleet is doorgesleten. Waarschijnlijk hebben dus wat mensen mijn achterwerk mogen aanschouwen. Dit is overigens al het tweede (sport-) badpak dat op die manier slijt. Zo gek, het enige wat ik ermee doe is zwemmen. Ik zit er niet in, ik ga niet van glijbanen, echt aandoen, zwemmen, uitkleden en elke keer met lauw water uitspoelen. Het is ca 80 x 45 minuten gedragen. Daar moet dat toch tegen kunnen? Het enige wat ik kan verzinnen is dat dat deel het meest uitrekt, hoewel ik gewoon een passende maat heb (maar goed ontwikkelde bilpartij haha, helemaal van nature).

MMcGonagall schreef op 19-07-2024 om 16:28:

Vanmorgen weer eens baantjes gezwommen en bij thuiskomst kwam ik erachter dat mijn badpak ter hoogte van de billen compleet is doorgesleten. Waarschijnlijk hebben dus wat mensen mijn achterwerk mogen aanschouwen. Dit is overigens al het tweede (sport-) badpak dat op die manier slijt. Zo gek, het enige wat ik ermee doe is zwemmen. Ik zit er niet in, ik ga niet van glijbanen, echt aandoen, zwemmen, uitkleden en elke keer met lauw water uitspoelen. Het is ca 80 x 45 minuten gedragen. Daar moet dat toch tegen kunnen? Het enige wat ik kan verzinnen is dat dat deel het meest uitrekt, hoewel ik gewoon een passende maat heb (maar goed ontwikkelde bilpartij haha, helemaal van nature).

Die ervaring heb ik ook. Er was een vrouw in het zwembad zo aardig om me op de versleten achterkant te wijzen.

Badpakken slijten snel door het chloor. En ze slijten nog sneller (heb ik gehoord)als ze in contact komen met shampoo voor je haar. 

kerst schreef op 19-07-2024 om 17:14:

[..]

Die ervaring heb ik ook. Er was een vrouw in het zwembad zo aardig om me op de versleten achterkant te wijzen.

Badpakken slijten snel door het chloor. En ze slijten nog sneller (heb ik gehoord)als ze in contact komen met shampoo voor je haar.

Ik was mijn haar altijd thuis. Vandaar dat het zo gek is. Ik zwem, wikkel mijn badpak in mijn handdoek en thuis spoel ik hem met lauw water, zonder sop.

Is 60 zwemuren dan de levensduur van een badpak?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.