Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Doorbraak Formatie

Eindelijk is het zover. Na maanden wachten vormen de PVV, VVD, NSC en BBB een kabinet. Een rechts kabinet. Wie zal premier worden? Wat zijn de plannen? Hoe zal het allemaal 'uitpakken'?

Ik ben benieuwd.

https://www.kabinetsformatie2023.nl/kabinetsformaties/kabinetsformatie-2023/nieuws/2024/05/16/eindverslag-en-hoofdlijnenakkoord-informateurs-dijkgraaf-en-van-zwol


Dietloverzzz schreef op 22-05-2024 om 18:49:

[..]

Dat is dan vervelend voor je. [Quote aangepast]

Erg volwassen reactie ook 

Daglichtlamp schreef op 22-05-2024 om 18:51:

Van der Plas herhaalt nog even de desinformatie dat sexuele voorlichting bij de kleuters betekent dat ze leren masturberen. Gelukkig krijgt ze goed weerwoord van Jetten. Maar ik vind het schokkend.

Ik weet niet of ik moet huilen of lachen bij zo'n beetje alles wat er uit haar mond komt.

Daglichtlamp schreef op 22-05-2024 om 18:51:

Van der Plas herhaalt nog even de desinformatie dat sexuele voorlichting bij de kleuters betekent dat ze leren masturberen. Gelukkig krijgt ze goed weerwoord van Jetten. Maar ik vind het schokkend.

Hoe kan ze zoiets zeggen?? Maar goed dat Jetten haar van Jetje gaf 

Poezel_en_Wip schreef op 22-05-2024 om 18:54:

[..]

Ga je lekker? Kun je ook respectvol blijven of zit dat überhaupt niet in je?

Nou sorry hoor. Je hebt duidelijk niet gelezen waar ik op heb gereageerd. Ik ga geen respect tonen naar iemand toe die nul respect naar mij toe toont en zo arrogant doet. 

Dietloverzzz schreef op 22-05-2024 om 18:57:

[..]

Nou sorry hoor. Je hebt duidelijk niet gelezen waar ik op heb gereageerd.

Euh jawel, jouw reactie is gewoon buiten proportioneel. 

Dietloverzzz schreef op 22-05-2024 om 18:57:

[..]

Nou sorry hoor. Je hebt duidelijk niet gelezen waar ik op heb gereageerd.

Ik heb prima gelezen waar je op gereageerd hebt. Mijn reactie blijft onveranderd.

Zilver_gray schreef op 22-05-2024 om 18:58:

[..]

Euh jawel, jouw reactie is gewoon buiten proportioneel.

Dat vind jij. Ik vond die reactie buitensporig arrogant en kleinerend. Dan ga ik niet respectvol doen. 

Poezel_en_Wip schreef op 22-05-2024 om 18:58:

[..]

Ik heb prima gelezen waar je op gereageerd hebt. Mijn reactie blijft onveranderd.

Dat zegt meer over jou dan over mij. 

Ik heb niet zoveel gezien van het debat, maar wat ik gezien heb van Jetten vind ik dat hij zijn rol als oppositie goed pakt.

De onderliggende stukken van deze fase van de formatie:
https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/detail?id=2024D20440&did=2024D20440
NB: de oppositie kreeg deze stukken dus pas vijf minuten voordat het debat zou beginne.

Nighttripper schreef op 22-05-2024 om 12:57:

Geert heeft een originele oplossing gevonden voor het premiersprobleem😁.
Maar ik vermoed dat 'zuur links' daar niet echt om kan lachen.Nou valt er natuurlijk ook niet veel voor ze te lachen,maar dat terzijde. Overigens reageert Jetten best sportief👍️.
https://www.telegraaf.nl/video/955718555/geert-wilders-krijgt-lachers-op-zijn-hand-met-zuur-links

Hahahaha wel gevat. Ik moest erom lachen.

Heb verder eigenlijk niks gezien van het debat helaas. 

oohh zag net een stukje tussen Jetten en Van der Plas over politiek neutrale seksuele voorlichting. Heel verhaal van Van der Plas en Jetten die dan heel droog zegt ooh gelukkig ik was al bang dat het betekende dat je voortaan alleen nog maar met rechts mocht masturberen.  LOL. 

NippyDunlin42

NippyDunlin42

22-05-2024 om 19:48

Oh ik heb wat gemist zie ik. 

Wat v.d. Plas allemaal uitkraamde over de seksuele voorlichting aan zesjarigen....echt ze is nog meer in mijn achting gedaald. Wat een domheid. Ze leek Baudet wel.

Herfstappeltaart schreef op 22-05-2024 om 19:53:

Wat v.d. Plas allemaal uitkraamde over de seksuele voorlichting aan zesjarigen....echt ze is nog meer in mijn achting gedaald. Wat een domheid. Ze leek Baudet wel.

Alsof dat zo belangrijk is.....echt niet te geloven, we hebben woningnood, personeelstekorten, een asielopvang probleem, maar nee, laten we het hebben over rode diesel en zogenaamde seksuele voorlichting bij kleuters.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.