Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Doorbraak Formatie

Eindelijk is het zover. Na maanden wachten vormen de PVV, VVD, NSC en BBB een kabinet. Een rechts kabinet. Wie zal premier worden? Wat zijn de plannen? Hoe zal het allemaal 'uitpakken'?

Ik ben benieuwd.

https://www.kabinetsformatie2023.nl/kabinetsformaties/kabinetsformatie-2023/nieuws/2024/05/16/eindverslag-en-hoofdlijnenakkoord-informateurs-dijkgraaf-en-van-zwol


Herfstappeltaart schreef op 18-09-2024 om 07:45:

[..]

Faber heeft volgens mij een kledingstylist in de arm genomen. Sinds ze minister is is ze totaal anders gekleed. Vroeger droeg ze altijd van Oostenrijks/Duitse tweed pakjes, in donkerrood/donkergroen of bruin en tegenwoordig altijd lichte tinten en fleurige bloempatronen. Het valt gewoon op.

Tijd voor een ander. Die wel rekening houdt met haar teint en make-uploze verschijning. De kleuren die ze nu veel draagt geven haar een grauw voorkomen.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 18-09-2024 om 12:28:

[..]

Tijd voor een ander. Die wel rekening houdt met haar teint en make-uploze verschijning. De kleuren die ze nu veel draagt geven haar een grauw voorkomen.

Ja ik snap de intentie erachter maar ik vind het ook geen succes.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

18-09-2024 om 14:08 Topicstarter

https://www.vandaaginside.nl/politiek/nederlandse-politiek/videos/rutger-castricum-over-annabel-nanninga-ze-zouden-jou-aan-de-kop-moeten-hebb 16 sept. '24

Rutger Castricum in De Oranjezondag geeft zijn mening over Annabel Nanninga.

Ik kan beide waarderen.

Twinski schreef op 18-09-2024 om 11:34:

[..]

Ja, Hallo, ik verslik mij bijna. Is dit een corpulente Zorro die zich misschien vergrepen heeft aan de Spaanse croquettas?

Iets smaakvollers aub.

Dat hadden de Urker vissers bedacht i.v.m. haar solidariteit aan hen. Speciaal voor haar gemaakt. Vond het wel grappig en stoer dat ze er gewoon dr. Martens onder aan had 

Dylan vond ik een verschijning regelrecht uit Droomvlucht van de Efteling.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

18-09-2024 om 14:23 Topicstarter

Fleurtje_5 schreef op 17-09-2024 om 19:34:

AA1qHH9l.img?w=768&h=570&m=6&x=628&y=483&s=327&d=327

Minister Faber. Dit staat haar goed. Foto ANP


En toch vind ik het haar goed staan. Beter dan die sombere grijze kleuren. Aan haar gezicht te zien is ze zelf blij met haar kleding.

Oké ze heeft geen make-up op, maar waarschijnlijk past make-up nog minder bij haar dan deze naturel-look. Bij Voetbal Inside lachen ze vooral om haar oren. Met dat uitlachen heb ik ook moeite.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

18-09-2024 om 14:25 Topicstarter

Gebruikersnaaminvullen schreef op 17-09-2024 om 20:06:

[..]

Echt? Ik vind het net als een vlag op een strontschuit, ma flodder in galakleding. Ze had tenminste even haar haar kunnen laten doen.


Misschien heeft ze gewoon wars haar.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

18-09-2024 om 14:26 Topicstarter

Gebruikersnaaminvullen schreef op 17-09-2024 om 20:30:

[..]

Ik zocht op google naar "minister Faber kleding". Alleen maar bloemetjesprints op blousejes en jasjes. Ze kan beter een effen kleur nemen. Deze kleur stond niet gek, jammer van het haar wel.

marjolein-faber-pvv-faber-tk.jpg


Dit vind ik dan weer minder. Hier lijkt ze wel een strenge nanny.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

18-09-2024 om 14:34 Topicstarter

Zorroo schreef op 17-09-2024 om 20:43:

Een mooi pakje kan voor mij de inhoud van deze bewindspersonen niet vergoeilijken. Ik stoor me ook aanzienlijk meer aan Fabers lelijke binnenkant dan dito buitenkant moet ik zeggen. Kleding, wat boeit het..


Maar verder ken je haar niet? In andere landen word asiel ook hard aangepakt, maar dan kan men dat blijkbaar goed begrijpen. 

Als men asiel en de overlast van veilige landers wil aanpakken, en er weinig geld is, zal er iets moeten veranderen. Zelfs Frans Timmermans zei dat hij zich wel kon vinden in het aangescherpte asielbeleid van PVV, VVD, NSC en BBB.

Ik denk dat Faber een moeilijke taak heeft. Als zij helemaal niets zou ondernemen tegen de overlast van veilige landers (en de burgers van Ter Apel en omstreken dupe zouden blijven) zou ik dat erger vinden.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

18-09-2024 om 14:38 Topicstarter

Miraval schreef op 17-09-2024 om 21:09:

Heeft Frans Timmermans trouwens een partner? Ik zag hem naast een vrouw op de foto, maar die had helaas geen hoedje op...


https://www.flair.nl/juice/partner-pvda-groenlinks-frans-timmermans~b7c78634/?referrer=https://www.google.com/

Fleurtje_5 schreef op 18-09-2024 om 14:23:

[..]


En toch vind ik het haar goed staan. Beter dan die sombere grijze kleuren. Aan haar gezicht te zien is ze zelf blij met haar kleding.

Oké ze heeft geen make-up op, maar waarschijnlijk past make-up nog minder bij haar dan deze naturel-look. Bij Voetbal Inside lachen ze vooral om haar oren. Met dat uitlachen heb ik ook moeite.

Ja dat ben ik met je eens. Dat vind ik ook nergens voor nodig.

Fleurtje_5 schreef op 18-09-2024 om 14:23:

[..]


En toch vind ik het haar goed staan. Beter dan die sombere grijze kleuren. Aan haar gezicht te zien is ze zelf blij met haar kleding.

Oké ze heeft geen make-up op, maar waarschijnlijk past make-up nog minder bij haar dan deze naturel-look. Bij Voetbal Inside lachen ze vooral om haar oren. Met dat uitlachen heb ik ook moeite.

Ik ben zeker geen fan van haar of de PVV maar uitlachen doe ik niet aan mee.. en wat is er in godsnaam mis met haar oren? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.