Nieuws en actueel
Fleurtje_5
16-05-2024 om 09:26
Doorbraak Formatie
Eindelijk is het zover. Na maanden wachten vormen de PVV, VVD, NSC en BBB een kabinet. Een rechts kabinet. Wie zal premier worden? Wat zijn de plannen? Hoe zal het allemaal 'uitpakken'?
Ik ben benieuwd.
Broadway
15-10-2024 om 10:21
Herfstappeltaart schreef op 14-10-2024 om 14:58:
[..]
Opvangcrisis, geen asielcrisis.
Die had kunnen worden opgelost door de spreidingswet die door Wilders dwangwet wordt genoemd en van tafel moet.
Maar o o o wat hebben we een haast hoor, dààr hoort een noodwet bij......Wat Wilders wil is net als Orbàn alles en iedereen buiten spel zetten en zijn eigen dictatoriale gang gaan.
heb je wel gelezen wat ik schrijf of is mijn bericht aanleiding om je eigen verhaal te vertellen? beiden helemaal ok hoor, maar ik begrijp het in ieder geval niet als het in antwoord op mijn stukje was.
Herfstappeltaart
16-10-2024 om 15:13
Broadway schreef op 15-10-2024 om 10:21:
[..]
heb je wel gelezen wat ik schrijf of is mijn bericht aanleiding om je eigen verhaal te vertellen? beiden helemaal ok hoor, maar ik begrijp het in ieder geval niet als het in antwoord op mijn stukje was.
Ik heb het even teruggezocht. Ik sloeg denk ik aan op je opmerking dat je die noodwet prima zou vinden omdat er dan alvast gehandeld kan worden. Maar tenzij er een echte ramp gebeurt is het nooit oké om een noodwet in te zetten "om op te schieten" .
Broadway
17-10-2024 om 09:23
Herfstappeltaart schreef op 16-10-2024 om 15:13:
[..]
Ik heb het even teruggezocht. Ik sloeg denk ik aan op je opmerking dat je die noodwet prima zou vinden omdat er dan alvast gehandeld kan worden. Maar tenzij er een echte ramp gebeurt is het nooit oké om een noodwet in te zetten "om op te schieten" .
precies. we zijn het dus eens. want dat is wat ik ook zeg
Herfstappeltaart
17-10-2024 om 09:30
Broadway schreef op 17-10-2024 om 09:23:
[..]
precies. we zijn het dus eens. want dat is wat ik ook zeg
Je hebt gelijk, ik heb je stukje verkeerd geïnterpreteerd. Sorry.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.