Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024


MidasWolf

MidasWolf

16-09-2024 om 16:05 Topicstarter

Widajo schreef op 16-09-2024 om 16:00:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor.

(De vraag is natuurlijk/ook wie zijn rol overneemt mocht er iets met hem gebeuren...)

De vice president. Dat was ook zo geweest, als Biden wat overkomen  was tijdens zijn presidentschap en campagne. 

Daglichtlamp schreef op 16-09-2024 om 14:06:

[..]

Laten we hier geen complottheorieën verspreiden.

Ik vind dat geen complottheorie. Die gedachte is in mij ook wel eens opgekomen. Omdat het de eerste keer nèt mis was denk ik dat het serieus was, maar ik acht Trump er wel toe in staat hoor, om zoiets in scene te zetten.

JD Vance over Taylor Swift

459590615_539188772021646_2655055981422996276_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=ggzSMt970Q8Q7kNvgFrESf7&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&_nc_gid=AjFtPKpDw2DmGoUtrd0Z58l&oh=00_AYDmPGjW91c3GHrLxUTzr166T55TXra3w_UEAR8Sg38b7A&oe=66EE049F

MidasWolf

MidasWolf

16-09-2024 om 19:42 Topicstarter

Met drones zou er(meer) beveiliging kunnen bieden, die overziet een gebied rondom een “beveiligd persoon” je brengt het letterlijk beter in kaart. 

Widajo schreef op 16-09-2024 om 16:00:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor.

(De vraag is natuurlijk/ook wie zijn rol overneemt mocht er iets met hem gebeuren...)

JD Vance dus, en die is nog erger want heel slim en calculerend.

Trump gaat Biden achterna.
In een interview op tv, zegt hij dat het publiek bij  het debat tussen hem en Harris erg enthousiast was.............

Friezinnetje schreef op 20-09-2024 om 12:33:

Trump gaat Biden achterna.
In een interview op tv, zegt hij dat het publiek bij het debat tussen hem en Harris erg enthousiast was.............

Het doet er voor zijn achterban alleen weinig toe vrees ik. Trump wordt niet aan dezelfde standaard gehouden als Biden. Helaas. Anders was Trump allang in de vergetelheid geraakt (dat is, áls hij in dat geval überhaupt al kans had gekregen naam te maken). 

EnglishmaninNewYork schreef op 20-09-2024 om 21:32:

[..]

Het doet er voor zijn achterban alleen weinig toe vrees ik. Trump wordt niet aan dezelfde standaard gehouden als Biden. Helaas. Anders was Trump allang in de vergetelheid geraakt (dat is, áls hij in dat geval überhaupt al kans had gekregen naam te maken).

Ja dat zal wel. Maar er zijn ook bijeenkomsten geweest, waarbij het publiek al ver voor het einde  vertrok, omdat hij weer vreemde uitspraken deed. Hoop dat er toch heel wat aanhangers van hem, gaan twijfelen aan hem. 

Ik hoop het ook. 

EnglishmaninNewYork schreef op 20-09-2024 om 21:32:

[..]

Het doet er voor zijn achterban alleen weinig toe vrees ik. Trump wordt niet aan dezelfde standaard gehouden als Biden. Helaas. Anders was Trump allang in de vergetelheid geraakt (dat is, áls hij in dat geval überhaupt al kans had gekregen naam te maken).

Het valt mij inderdaad op dat de media helemaal niet zo erg de focus legt op al zijn gaffes, terwijl ze bij Biden niks anders deden. 

Naar beleid, dat in veel opzichten zeer succesvol is van Biden/Harris, kijken ze dan weer niet. 

Friezinnetje schreef op 20-09-2024 om 22:09:

[..]

Ja dat zal wel. Maar er zijn ook bijeenkomsten geweest, waarbij het publiek al ver voor het einde vertrok, omdat hij weer vreemde uitspraken deed. Hoop dat er toch heel wat aanhangers van hem, gaan twijfelen aan hem.

Ik lees online wel van mensen die in meer rode staten of gebieden wonen, dat ze een stuk minder Trump borden/vlaggen in de straten zien dan in 2016. 

Of het wat uitmaakt zullen we zien. 

De Democratische Partij van Kamala Harris heeft na herhaaldelijke beschietingen een campagnekantoor gesloten in de staat Arizona. Amerikaanse media schrijven dat het gebouw in de stad Tempe in enkele weken tijd zeker drie keer onder vuur is genomen. Dat leidde tot zorgen over de veiligheid van medewerkers.

De incidenten vonden volgens de krant The Arizona Republic 's nachts plaats. Het campagnekantoor was toen verlaten. Een Democratische politica in de staat, Lauren Kuby, zei dat medewerkers voorlopig werken vanuit woningen en andere geheime locaties.

Het zuidelijke Arizona wordt gezien als een van zeven swing states, waar Harris en haar Republikeinse rivaal Donald Trump volgens peilingen zijn verwikkeld in een nek-aan-nekrace.

Bron: AD.

Misschien moeten ze eens wat doen aan die wapenlobby..

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/National_Rifle_Association_of_America

Widajo schreef op 14-10-2024 om 09:48:

[..]

Wat vind je er doodeng aan?

Ik weet wel wat ik er doodeng aan vind. En dat is de hele wapenlobby in Amerika. Jan Rap en z'n maat loopt daar met een wapen rond. Ongelukken in gezinnen (jongen schiet per ongeluk klein broertje dood), dat soort dingen.

Een aanslag op een politicus verbaast me helemaal niks daar.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.