Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024


Friezinnetje schreef op 13-09-2024 om 10:30:

[..]

ja, hij zegt dat hij gewonnen heeft, maar zelfs de tvzenders die pro-Trump zijn, waren er over eens dat Harris sterker was in het debat. Hij durft gewoon niet meer.

Harris heeft het grootste gedeelte van haar leven politiek bedreven. Zij weet dingen door ze zelf meegemaakt te hebben en beslissingen te hebben gemaakt. Daarbovenop heeft ze zich ook goed voorbereid. 

Het was eigenlijk alsof iemand die decennia dokter is geweest en de volle opleiding heeft genoten tegenover iemand stond die er een boekje half over heeft gelezen en verder wat kwakzalver methodes heeft geleerd.

Door wie wil je liever geopereerd worden?

BeesAreCool schreef op 13-09-2024 om 13:37:

[..]

Harris heeft het grootste gedeelte van haar leven politiek bedreven. Zij weet dingen door ze zelf meegemaakt te hebben en beslissingen te hebben gemaakt. Daarbovenop heeft ze zich ook goed voorbereid.

Het was eigenlijk alsof iemand die decennia dokter is geweest en de volle opleiding heeft genoten tegenover iemand stond die er een boekje half over heeft gelezen en verder wat kwakzalver methodes heeft geleerd.

Door wie wil je liever geopereerd worden?

Hahaha top-vergelijking!

BeesAreCool schreef op 13-09-2024 om 13:37:

[..]

Harris heeft het grootste gedeelte van haar leven politiek bedreven. Zij weet dingen door ze zelf meegemaakt te hebben en beslissingen te hebben gemaakt. Daarbovenop heeft ze zich ook goed voorbereid.

Het was eigenlijk alsof iemand die decennia dokter is geweest en de volle opleiding heeft genoten tegenover iemand stond die er een boekje half over heeft gelezen en verder wat kwakzalver methodes heeft geleerd.

Door wie wil je liever geopereerd worden?

Goed verwoord!!

leuk dat jullie dat vinden. Bedankt

Evacuaties in Springfield na omstreden uitspraken van Trump in debat https://www.nu.nl/verkiezingen-vs/6328097/evacuaties-in-springfield-na-omstreden-uitspraken-van-trump-in-debat.html

Bizar. Iedereen en zijn moeder heeft toch door dat Trump wartaal uitslaat? Nee dus. 

alhambra schreef op 13-09-2024 om 22:38:

Evacuaties in Springfield na omstreden uitspraken van Trump in debat https://www.nu.nl/verkiezingen-vs/6328097/evacuaties-in-springfield-na-omstreden-uitspraken-van-trump-in-debat.html

Bizar. Iedereen en zijn moeder heeft toch door dat Trump wartaal uitslaat? Nee dus.

Zijn de Simpsons ook vertrokken?

alhambra schreef op 13-09-2024 om 22:38:

Evacuaties in Springfield na omstreden uitspraken van Trump in debat https://www.nu.nl/verkiezingen-vs/6328097/evacuaties-in-springfield-na-omstreden-uitspraken-van-trump-in-debat.html

Bizar. Iedereen en zijn moeder heeft toch door dat Trump wartaal uitslaat? Nee dus.

weer de bevolking in gevaar brengen, leuke president.

Ze mogen hem wel gaan opnemen in een GGZ

Zal tot het laatst spannend blijven want je moet hele districten winnen.

Friezinnetje schreef op 16-09-2024 om 07:10:

https://nos.nl/collectie/13966/artikel/2537279-beveiliging-trump-opent-vuur-op-man-met-geweer-fbi-vermoedt-poging-tot-aanslag

Aanslag verijdeld op Trump.

Ik denk dan: wanneer schieten ze raak?

En;

Ik geloof er niks van, dit is vast opgezet om 'sympathy votes' te winnen...

Widajo schreef op 16-09-2024 om 11:45:

[..]

Ik denk dan: wanneer schieten ze raak?

En;

Ik geloof er niks van, dit is vast opgezet om 'sympathy votes' te winnen...

Het scheelde maar 5 centimeter….

Widajo schreef op 16-09-2024 om 11:45:

[..]

Ik denk dan: wanneer schieten ze raak?

En;

Ik geloof er niks van, dit is vast opgezet om 'sympathy votes' te winnen...

Laten we hier geen complottheorieën verspreiden.

Ik ben een fel tegenstander van Trump maar dit soort praktijken keur ik nooit, maar dan ook nooit ook maar een klein beetje goed. Als we zo de democratie in stand moeten houden zijn we diep gezonken met z'n allen.

Herfstappeltaart schreef op 16-09-2024 om 14:12:

Ik ben een fel tegenstander van Trump maar dit soort praktijken keur ik nooit, maar dan ook nooit ook maar een klein beetje goed. Als we zo de democratie in stand moeten houden zijn we diep gezonken met z'n allen.

Je hebt helemaal gelijk hoor. 

(De vraag is natuurlijk/ook wie zijn rol overneemt mocht er iets met hem gebeuren...)

Daglichtlamp schreef op 16-09-2024 om 14:06:

[..]

Laten we hier geen complottheorieën verspreiden.

Dit is geen complottheorie. Ik schrijf alleen maar wat ik denk. Hoorde net dat veel hetzelfde hierover denken, daar heb ik nog niets van gelezen. Ga daar ook niet naar op zoek

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.