Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

1971


BrightEchidna89

BrightEchidna89

19-06-2022 om 13:32

On topic: het grootste verschil dat ik zie is de afwezigheid van tatoeages. 

Googleisjevriend schreef op 19-06-2022 om 11:01:

[..]

Klopt VF . Ik zou het erg jammer vinden, lees je graag.

Ik heb nog niet opgegeven. De argumentatie rammelt aan alle kanten en ik ben principiëler dan goed voor mij is.

Oke, nu weet ik wat je wil met dit topic en wat ons op moet vallen namelijk dat er voornamelijk blanke mensen zijn.

willem1959 schreef op 19-06-2022 om 13:25: 

Nee, het heeft te maken dat mannen vrouwen (zelfs in bikini) uitmaken voor hoer. En hun melden dat ze ze wel zouden willen neuken. Het is het in Nederland ontstane klimaat.


Daar hoef je echt niet in een bikini voor rond te lopen hoor. Dat kan ook gewoon met winterjas aan. Je hoeft maar net de verkeerde (vaak groep) man(nen) tegen te komen. Echt verschrikkelijk.

Dus als er al vrouwen zijn die graag topless op het strand liggen. Dan is de lol daar inderdaad snel vanaf lijkt me. Maar ik denk dat de meeste vrouwen die behoefte helemaal niet hebben. Mijn lichaam is van mij, daar hoeven wildvreemden niet naar te gaan zitten kijken. Vroeger deed men dat volgens mij om egaal bruin te worden? Ik kan me eigenlijk geen andere reden bedenken. Nu weten de meesten wel dat dit slecht is voor je. En anders gaan ze gewoon naar de zonnestudio of spray tannen.

Thursday schreef op 19-06-2022 om 12:37:

[..]


Ja, maar waarom schuif je dit allemaal op het conto van verpreutsing? In de jaren 80 werd je volgens mijn moeder ook al van verpreutsing beticht als je niet topless ging. Er was toen, voor zover ik begrepen heb, een ongezonde groepsdruk op vrouwen om dat te doen.

De verpreutsing zit dan ook niet in dat je het moet doen, maar dat bv Insta een ontblote mannentorso prima vindt, maar bij vrouwen een tepel ineens niet getoond mag worden. Dat een vrouw die wel topless gaat wordt geslutshamed. Enz.



Het valt mij op dat ik weinig kleur zie... 

Brienne schreef op 19-06-2022 om 13:45:

Het valt mij op dat ik weinig kleur zie...

Het is een zwart-wit foto. Vandaar.

Dutchgirly schreef op 19-06-2022 om 13:43:

[..]


Daar hoef je echt niet in een bikini voor rond te lopen hoor. Dat kan ook gewoon met winterjas aan. Je hoeft maar net de verkeerde (vaak groep) man(nen) tegen te komen. Echt verschrikkelijk.

Dus als er al vrouwen zijn die graag topless op het strand liggen. Dan is de lol daar inderdaad snel vanaf lijkt me. Maar ik denk dat de meeste vrouwen die behoefte helemaal niet hebben. Mijn lichaam is van mij, daar hoeven wildvreemden niet naar te gaan zitten kijken. Vroeger deed men dat volgens mij om egaal bruin te worden? Ik kan me eigenlijk geen andere reden bedenken. Nu weten de meesten wel dat dit slecht is voor je. En anders gaan ze gewoon naar de zonnestudio of spray tannen.

Of naar de sauna op zonnige dagen liggen er genoeg vrouwen en mannen lekker te zonnen. 

Valdemar schreef op 19-06-2022 om 13:32:

On topic: het grootste verschil dat ik zie is de afwezigheid van tatoeages.

Ja dat is wel opvallend. Tegenwoordig lopen ze er allemaal bij zoals we vroeger als puber onze schoolagenda's volklodderden. Geen gezicht wat mij betreft. 

willem1959 schreef op 19-06-2022 om 13:25:

[..]

Het heeft hoegenaamd niets met camera's te maken. Want anders zou je nu ook mensen zien die foto's maken van vrouwen in bikini.

Nee, het heeft te maken dat mannen vrouwen (zelfs in bikini) uitmaken voor hoer. En hun melden dat ze ze wel zouden willen neuken. Het is het in Nederland ontstane klimaat.

Durf jij nog in je bikini over het strand te lopen? is een heden ten dage terechte vraag.

Durf jij nog in bikini over het strand te lopen? | Praat Mee | Telegraaf.nl

Scheveningse vrouwen demonstreren tegen intimidatie: 'Dochters durven niet over straat' | RTL Nieuws


En nu begint de Gemeente Den Haag zelfs de campagne #gedraag je.

Campagne #gedraagje gaat van start op Scheveningen: sissen, naroepen en aanraken moet stoppen | Den Haag | AD.nl

In die regio zou ik idd ook niet naar 't strand willen, overigens is het in Vlissingen ook op negatieve manier aan 't veranderen. Sowieso ga ik nooit meer naar 't strand trouwens, laatste keer was in Thailand en daar kun je als vrouw nog veilig rondlopen. Geen idee over topless trouwens, ik heb er het figuur niet meer voor dus doe dat sowieso niet meer in 't openbaar. 

Ik lag  als tiener topless aan het strand omdat ik die koordjes van bovenstukjes niet prettig vond zitten.  Als ik dan nu zo'n ranzige opmerking over gluren lees van vieze Willem wou ik dat ik het aangehouden had. Had mijn moeder toch gelijk dat ik naïef was.

willem1959

willem1959

19-06-2022 om 14:26 Topicstarter

kenfan schreef op 19-06-2022 om 14:25:

Ik lag als tiener topless aan het strand omdat ik die koordjes van bovenstukjes niet prettig vond zitten. Als ik dan nu zo'n ranzige opmerking over gluren lees van vieze Willem wou ik dat ik het aangehouden had. Had mijn moeder toch gelijk dat ik naïef was.

Oh want jij gluurt nooit naar mannen?

Dit topic  

willem1959 schreef op 19-06-2022 om 12:18:

[..]


Nu zijn we weer terug bij het bedekken van de borsten. Die mogen alleen aanschouwd worden door de enige die dat mag. De eigen partner en niemand anders. De vrouw als eigendom van de eigen man.

Wat opmerkelijk, waar komt die conclusie vandaan dat de vrouw ‘dus’ eigendom zou zijn van haar man als ze haar borsten in het openbaar bedekt houdt? Ben jij ook eigendom van jouw vrouw (als je die al hebt) omdat je je piemel in je broek houdt? 

Als we de keuze hebben tussen publiek eigendom of eigendom van onze eventuele man dan ben ik blij dat ik geen man heb. Ben ik gelukkig  toch nog helemaal van mezelf. 

willem1959 schreef op 19-06-2022 om 13:29:

[..]

Ik meld helemaal niks. zo ben ik niet. Ik smeer mensen geen ban of waarschuwing aan, in tegenstelling tot anderen die dat als ultieme bewijs van hun eigen gelijk zien.


Blijkbaar voel jij wrok naar forummers die jij ervan verdenkt jou een ban aan te willen smeren, maar wil je dat niet zomaar willekeurige mensen aanrekenen en het te pas en te onpas roepen? Ik ben niet zo van het melden, maar geloof meer in zelfregulatie. 

Daarbij geloof ik ook helemaal niet dat jij hulp nodig hebt om een ban te krijgen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.