Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023

ik vind roddels en verhalen van 2 kanten moeten komen. Dus je zou ook hun verhaal moeten horen.

MidasWolf

MidasWolf

29-12-2023 om 15:42 Topicstarter

Amy-Rose laat volgens mij ook geen kans onbenut om zich uit te laten dat er al meer is gebeurd tussen haar en Saul.
Heel sympathiek komt ze niet over. 

Wat een gesteun en gekreun van de mannen tijden het helpen schoonmaken bij Edith. Het is op zich wel begrijpelijk wanneer je dit niet frequent wil gaan doen.
Af en toe helpen zal straks waarschijnlijk vaker gaan voorkomen. 

MidasWolf

MidasWolf

29-12-2023 om 16:06 Topicstarter

Jeroen ook naar huis, ben benieuwd of de volgende man meer kans maakt bij Benjamin.

Vervelende kerels bij Edith!  Duidelijk nooit iets in het huishouden uitgevoerd. Nog nooit een bed opgemaakt!   Ik had ze het liefst beiden een rotschop gegeven!

Guido een narcist? Ach, ik denk dat 90% van de pas gescheiden vrouwen hun ex een narcist noemen.  

Amy noemde ik al eerder een pubermeisje. Ze gaat er zooo prat op dat ze al gezoend hebben. Voor Saul betekent het minder.  Ook die nieuwe dame is volwassener dan zowel Amy als Saul.

Die kapster vond ik te lief voor afstandelijke Marco. Ik kan niet goed hoogte van hem krijgen.  Weet hij zelf wel wat hij wil?

Jammer van Jeroen.  Heeft niet echt een kans gekregen in vergelijking met Joshua die ik opschepperig vind.

Koekie1980 schreef op 29-12-2023 om 14:12:

[..]

Relatie was net 3 maanden uit toen hij op tv kwam? Ik zou verwachten dat ze 3 maanden voor aflevering 1 op tv al met inschrijving, screenen, voorbereidingen enz bezig zijn? Ik dacht ook dat hij alleen naar Zweden verhuisd was ipv met een vrouw. Nouja iedereen kan natuurlijk vanalles roepen over een ex op tv. De waarheid zal ergens in t midden liggen denk ik. Zelf vind ik em tot nu toe erg vriendelijk en charmant overkomen.

Ik weet ook niet of de mening van een boze ex  nou zo betrouwbaar is. Tot nu toe zijn er nog geen red flags te zien geweest bij Guido. Of hij weet zijn ware aard heel goed te verbergen, wie weet. 

Hebben jullie  gezien dat de kandidaten voor Seizoen 2 van Winter vol Liefde nu al op de website van het programma  staan?   <   Scrollen naar beneden> :

https://www.rtl.nl/programma/5354995/winter-vol-liefde

Ruud, een kandidaat bij Astrid in Oostenrijk in het 2e seizoen van B&B vol liefde, zou dit seizoen gastheer/zoekende zijn in WInter Vol Liefde.  Was in het voorfilmpje te zien.
Komt hij nog aan bod? 

Edit: ik zie het al, in seizoen 2 dus

amarna schreef op 29-12-2023 om 19:50:

Ruud, een kandidaat bij Astrid in Oostenrijk in het 2e seizoen van B&B vol liefde, zou dit seizoen gastheer/zoekende zijn in WInter Vol Liefde. Was in het voorfilmpje te zien.
Komt hij nog aan bod?

Edit: ik zie het al, in seizoen 2 dus

Wat leuk! Ik had geen idee dat hij ook een BenB had!

En die Astrid is ondertussen getrouwd met haar man van het programma. Leuk dat er echt stellen overblijven. In tegenstelling tot married at first sight wat meer entertainment lijkt te zijn 

Koekie1980 schreef op 29-12-2023 om 23:01:

[..]

Wat leuk! Ik had geen idee dat hij ook een BenB had!

En die Astrid is ondertussen getrouwd met haar man van het programma. Leuk dat er echt stellen overblijven. In tegenstelling tot married at first sight wat meer entertainment lijkt te zijn

Hier ook geen idee ervan maar leuk !

Ik vind die nieuwe Joyce bij Marco wel wat coming on too strong hoor. Ze rukt hem bijna uit die auto en dan de hele tijd maar die hugs. Hij lijkt het wel leuk te vinden, ik zou er een beetje de kriebels van krijgen. Laat het even ontstaan en groeien zou ik denken. 

Ik las trouwens geruchten dat Marco zijn hotel verkocht zou hebben. https://herangtunet.com/ons-verhaal/?lang=nl

Lexus schreef op 30-12-2023 om 10:28:

Ik vind die nieuwe Joyce bij Marco wel wat coming on too strong hoor. Ze rukt hem bijna uit die auto en dan de hele tijd maar die hugs. Hij lijkt het wel leuk te vinden, ik zou er een beetje de kriebels van krijgen. Laat het even ontstaan en groeien zou ik denken.

Ik las trouwens geruchten dat Marco zijn hotel verkocht zou hebben.

Ik vond haar ook TEveel  Maar ik kreeg de indruk dat het vooral ontlading was van opgebouwde spanning. Misschien heeft ze wel erg lang moeten wachten, voor ze tevoorschijn mocht komen, en dat deed ze ....helemaal hyper 

hebben jullie ook die berichten gezien dat Joyce bij Marco en Joshua bij Benjamin samen in een tv programma zaten waarbij je elkaars BenB bezoekt en moet beoordelen? Zij kennen elkaar dus... AmyRose is blijkbaar bekend van een video op dumpert.

Denk nu eigenlijk, zijn zij benaderd om mee te doen of hebben ze oprecht zelf gereageerd?

https://lovereality.nl/deze-winter-vol-liefde-deelnemers-kenden-elkaar-al-doorgestoken-kaart/?fbclid=IwAR2WsjuiZ_8stjrFi5S6GafgisNBFQOtEwWLeSNmX0PPpeQKmgPdaU5sQVM

Lexus schreef op 30-12-2023 om 10:28:

Ik las trouwens geruchten dat Marco zijn hotel verkocht zou hebben. https://herangtunet.com/ons-verhaal/?lang=nl

Yep,vind het persoonlijk allemaal heel onecht overkomen.Zowel van die Joyce als van hem.Maar ok,vind zelf die Marco sowieso nogal een gemaakt/onecht figuur. En niet heel prettig. Vind dan z'n 'tegenhanger' Guido in Zweden veel leuker overkomen. Wel duidelijk wat meer van het type 'boers' of zo,maar wel een heel stuk 'echter'. Ondanks berichten in de media van z'n ex- dat hij een narcist zou zijn..🙄

dubbel..
Koekie1980 schreef op 30-12-2023 om 11:14:

Denk nu eigenlijk, zijn zij benaderd om mee te doen of hebben ze oprecht zelf gereageerd?

Ik denk dat zij benaderd zijn en dat we genaaid worden waar we bij zijn maar evengoed vind ik het leuke tv 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.