Media en cultuur
MidasWolf
02-12-2023 om 19:26
Winter vol liefde 2023
Benjamin 26 🇨🇭 :Nickey,Joshua,Jeroen,Olivier-Bas, Michiel
Guido 43 🇸🇪 : Margreet, Elsje, Andrea, Esmaralda, Marja
Edith 51 🇦🇹 :Bart,Mike, Aroen
Marco 55 🇳🇴 :Tineke, Joyce, Vanina, Mariëlle
Saul 29 🇨🇭 :Amy-Rose, Jessie,Kelsey, Rafaella, Muriel, Maxime
Dit najaar komt RTL 4 met Winter Vol Liefde (van de makers van B&B Vol Liefde). Deze singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen. Als skileraar, restauranthouder of huskey slee-rijder leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die enige echte die hun hart verwarmt. Wie durft er over de grens te kijken en maakt het avontuur van deze personen compleet?
Elke maandag tot donderdag RTL 4
20:30 uur
Hieronder even een kort stukje over de mensen die meedoen dit seizoen:
Begin maandag 18 december.
GroenTuintje
30-12-2023 om 17:16
Dolfje schreef op 30-12-2023 om 17:07:
[..]
Ik denk dat zij benaderd zijn en dat we genaaid worden waar we bij zijn maar evengoed vind ik het leuke tv
Dat denk ik ook
BritgetJones007
30-12-2023 om 18:27
Lexus schreef op 30-12-2023 om 10:28:
Ik vind die nieuwe Joyce bij Marco wel wat coming on too strong hoor. Ze rukt hem bijna uit die auto en dan de hele tijd maar die hugs. Hij lijkt het wel leuk te vinden, ik zou er een beetje de kriebels van krijgen. Laat het even ontstaan en groeien zou ik denken.
Ik las trouwens geruchten dat Marco zijn hotel verkocht zou hebben. https://herangtunet.com/ons-verhaal/?lang=nl
Nou, dat zou dan goed zijn houding naar de dames verklaren...hij deed ineens zo raar naar die vorige vrouw. Zij kreeg geeneens kans om te acclimatiseren.
Dubbele agenda dus
Beterlaat2021!
30-12-2023 om 18:39
Maar hij heeft in ieder geval niet dit programma gebruikt om zijn hotel te kunnen verkopen. Dat is in het verleden wel gebeurd!
GroenTuintje
30-12-2023 om 19:07
Beterlaat2021! schreef op 30-12-2023 om 18:39:
Maar hij heeft in ieder geval niet dit programma gebruikt om zijn hotel te kunnen verkopen. Dat is in het verleden wel gebeurd!
Of het was al sneller verkocht dan dat het programma op tv startte
Lexus
31-12-2023 om 11:20
BritgetJones007 schreef op 30-12-2023 om 18:27:
[..]
Nou, dat zou dan goed zijn houding naar de dames verklaren...hij deed ineens zo raar naar die vorige vrouw. Zij kreeg geeneens kans om te acclimatiseren.
Dubbele agenda dus
Ja en hij lijkt op tv zo goed gesetteld daar. Maar voor hetzelfde geld is hij met een van de vrouwen ergens anders iets nieuws gaan doen. Ik ben benieuwd. Ik heb ook bedacht dat hij misschien nog niet over de dood van zijn vrouw heen is. Drie jaar is nog niet zo lang (ten minste was het bij mij niet) en je eerste dates sindsdien dan op zo'n manier met een cameraploeg erbij doen, lijkt mij gewoon echt heel ongemakkelijk.
HAHA!wait..what
02-01-2024 om 00:52
Ik liep wat afleveringen achter maar inmiddels ben ik bij!
Wat me opviel (en enorm stoorde) ;
Amy-Rose is wel heel puberaal bezig hoor.. Beetje triest; vlak voor de date met Kelsey hem apart nemen en alles willen checken. En ook nog hem een soort van jaloers willen maken met 'grapjes' dat ze wel op zoek gaat naar een andere man, toen hij op date ging. Heeft ze al 2 keer gezegd! Ik vind haar enorm oppervlakkig. Ze is ook de hele tijd met de camera bezig, super irritant!
Marco vind ik gewoon geen leuke man.. Ik kan niet echt uitleggen waarom!
En Benjamin ook niet echt. Hij lijkt niet te weten wat hij wil; hij vindt het de ene keer helemaal geweldig hoe Joshua is, de andere keer is het ineens weer te veel en lijkt hij hem dat kwalijk te nemen?
HAHA!wait..what
02-01-2024 om 01:04
Ohja en ik vond het ook wel grappig dat Mark bij/over Edith zei dat het allemaal vanuit zijn kant moet komen en ze hem geen vragen stelt.. Iets van koele kikker zei hij ook nog geloof ik! 😜
Maar dat klopt ook wel. Zij verweet het Bart maar zelf laat ze zich ook niet van haar beste kant zien..
Als je verrassingen/vragen als verwachting hebt, waarom doe je het zelf dan niet?
Dat valt me wel vaker op bij dit programma; ze hebben allemaal heel hoge verwachtingen/eisen van hun dates maar zelf doen ze alsof zij geen moeite hoeven doen want; ze komen voor mij dus zij moeten zich maar bewijzen! Stom wel..
Koekie1980
02-01-2024 om 01:30
oh die Joshua laat zich van zn meest irritante kant zien, wat een aandachtvrager. Roept dat hij de juiste is, maar stiekem is ie kneiter onzeker denk ik maar overschreeuwt ie zichzelf. Ga me volledig stuk lachen als die rustige Olivier mag blijven en hij mag opzouten. Lekker doorgaan met dat overdreven gedrag, dan is Benjamin je vanzelf zat 🤣
AmyRose en de ex... Wat denken jullie? Kelsey gaat t met dat Gooise Vrouwen geweld niet halen ben ik bang. Denk dat ze ook een meer down to earth type verdient, die ook van een puur natuur knappe meid houdt want dat is ze zeker.
Edith en marco, mwah... Ik heb inderdaad ook een klein beetje weerstand tegen hem. Misschien omdat hij lomp grappen maakte over de "dikke pens" van de vorige man binnen 10 minuten dat hij op t terrein was. Hij komt op een of andere manier niet oprecht over.
Joyce is erg overdreven maar zoals ik nu zie vind Marco dat prima. En Guido en Andrea, leuk stel! Elsje zeker ook maak bleef inderdaad vriendschappelijk, hopelijk komt er nu wel een vlammetje in Zweden langs ✨♥️
HAHA!wait..what
02-01-2024 om 01:55
Evaluna schreef op 29-12-2023 om 14:07:
Dat verbaasd me helemaal niet.
Ik vraag me af waarom..?
Dolfje
02-01-2024 om 08:49
HAHA!wait..what schreef op 02-01-2024 om 01:04:
Dat valt me wel vaker op bij dit programma; ze hebben allemaal heel hoge verwachtingen/eisen van hun dates maar zelf doen ze alsof zij geen moeite hoeven doen want; ze komen voor mij dus zij moeten zich maar bewijzen! Stom wel..
Dat zeiden wij ook al tegen elkaar ja.
majorette2005
02-01-2024 om 09:02
Ik vinx Edigh heel irritant met haar vinkjes, lijkt meer op sollicitant zoeken dan daten. Vind haar ook onaantrekkelijk met dat mannelijke kapsel.
Dolfje
02-01-2024 om 10:13
majorette2005 schreef op 02-01-2024 om 09:02:
Ik vinx Edigh heel irritant met haar vinkjes, lijkt meer op sollicitant zoeken dan daten. Vind haar ook onaantrekkelijk met dat mannelijke kapsel.
Ik denk daarom dat deze man niks voor haar Is, de verschillen qua interesse in uiterlijke verzorging zijn te groot.
Beterlaat2021!
02-01-2024 om 14:44
Die Joshua vind ik een ontzettend glijert. Hij neemt de hele tijd de leiding, alsof hij de gastheer is.
Kan me voorstellen dat het Benjamin benauwt, dat zegt B. wel steeds in de camera, maar nauwelijks aan Joshua. Kanniewachten hoe DIE reageert als hij dus vanavond weggestuurd wordt.
Saul wordt ook een enorme worstelpartij. Amy praat alleen maar over haar 'relatie' met Saul en verder staat ze heel vaak voor de spiegel. Ik heb haar nog nooit iets anders zien doen. En die blote buik vind ik ook helemaal niet passen als er buiten sneeuw ligt. Als die ooit naar huis wordt gestuurd....
Nighttripper
02-01-2024 om 16:12
Beterlaat2021! schreef op 02-01-2024 om 14:44:
....
Saul wordt ook een enorme worstelpartij. Amy praat alleen maar over haar 'relatie' met Saul en verder staat ze heel vaak voor de spiegel. Ik heb haar nog nooit iets anders zien doen. En die blote buik vind ik ook helemaal niet passen als er buiten sneeuw ligt. Als die ooit naar huis wordt gestuurd....
Eerlijk gezegd snap ik die Saul niet zo🙄,Vind persoonlijk die Amy echt nog een meisje,absoluut geen vrouw.Ook in haar houding. Geeft ook niets want ze is ook nog maar 20? Maar als 30-jarige met een eigen bedrijf, lijkt het me dat je als man toch wel een volwassener iemand zoekt wanneer je samen iets wilt opbouwen.Had zelf toen ik als eind twintiger in Utrecht al jaren werkte maar nog op kamers woonde,wel's scharrels met veel jongere studentes.Maar het was voor beiden wel duidelijk dat het voor de fun was.En niet om samen iets op te bouwen.Daarvoor was het verschil in leeftijdsfase en interesses gewoon te groot. Vond trouwens die blonde 'collega' (ook huurmakelaar) Jenny? een erg sympathieke en ook prachtige vrouw.Was ook heel verbaasd dat ie die liet gaan.Als ik zijn plaats had gestaan had ik het wel geweten. Maar helaas....😭😉.
Knutselkei
02-01-2024 om 20:48
Ik denk dat Saul dat dwepen wat Amy-Rose doet wel prettig vind, aanbeden worden. Die andere was inderdaad erg leuk.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.