Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023

Saul voelt emotioneel ook maar amper 18 hoor. Volgens mij is zijn navelstreng ook nog niet doorgeknipt. Volgens mij volgt hij het plan dat van hem verwacht wordt en daar hoort rond je 30e settle-en wel bij. 
Hij voelt voor mij steeds als een puber die zichzelf heel volwassen vindt, en probeert te praten zoals volwassenen die hij bewondert praten. Maar die nog geen idee heeft wie hij is. 
En dan is spelen met Amy rosé wel lekker veilig. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-01-2024 om 20:53

Benjamin irriteert zich 😀

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-01-2024 om 21:08

En stuurt hem weg ???

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-01-2024 om 21:08

Edith vind ik leuk . Gun haar een leuke man . Ik weet niet of Mike dat is

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-01-2024 om 21:09

Andrea zie ik het ook niet worden.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-01-2024 om 22:07

Mike op de ski’s 🤣🤣🤣🤣🤣

Roos55 schreef op 02-01-2024 om 22:07:

Mike op de ski’s 🤣🤣🤣🤣🤣

jaja hoogmoed komt voor de val. Ik heb meestal geen leedvermaak als mensen vallen maar dit keer vond ik het best komisch

Roos55 schreef op 02-01-2024 om 21:08:

Edith vind ik leuk . Gun haar een leuke man . Ik weet niet of Mike dat is

Nee, Mike gaat het niet worden ze passen niet bij elkaar.

Ik las laatst ergens dat Edith op Petri lijkt, dat gevoel krijg ik ook steeds meer. Ze wil graag vragen en initiatief, waarom dat afwachtende? 

Ik heb vandaag voor het eerst het geluid uitgezet toen Saul voor de camera kwam. Ik kan niet ehm... niet meer eh..., eh... tegen dat ge-ehm van hem. Echt man, doe normaal.

Courage schreef op 02-01-2024 om 23:20:

Ik heb vandaag voor het eerst het geluid uitgezet toen Saul voor de camera kwam. Ik kan niet ehm... niet meer eh..., eh... tegen dat ge-ehm van hem. Echt man, doe normaal.

Echt hè?! Eeuuuhhh

Roos55 schreef op 02-01-2024 om 22:07:

Mike op de ski’s 🤣🤣🤣🤣🤣

Hilarisch! Hij kon ook niet anders dan toegeven dat hij overdreven en gebluft had 😅 Ohhh wat een (spier)pijn moet hij gehad hebben.. Ik kreeg er ook wel een klein beetje medelijden mee 🙈

Het lijkt mij wel heel pijnlijk voor Amy, als zij deze aflevering terugziet en Saul tegen zijn ex hoort antwoorden op haar vraag ' of hij al gevoel bij een van de dames heeft' en hij tegen zijn ex zegt' ja, bij jou'. Dat deed hij ook bij die Jessie over Amy. Komt niet heel eerlijk over achter haar rug.

HAHA!wait..what schreef op 03-01-2024 om 00:38:

[..]

Hilarisch! Hij kon ook niet anders dan toegeven dat hij overdreven en gebluft had 😅 Ohhh wat een (spier)pijn moet hij gehad hebben.. Ik kreeg er ook wel een klein beetje medelijden mee 🙈

Volgens mij hadden de filmmakers het moment van hun leven.Ze hoefden de camera alleen maar te laten draaien en konden later alles uitzenden🎬️. Zonder ook maar een fragment te editten. Het was 1 lange,weergaloze comedy show.Kwam hier niet meer bij van het lachen😄.

Ja, ik heb ook hardop gelachen, heerlijk.   Ik was het helemaal met Astrid eens dat Mike  een gevaar op de piste was. 
Hij bleef maar roepen dat het zo goed ging; dan viel hij weer.  Mooi dat hij ook een camera ophad en dat je ook het geluid hoort Owowowowowowow.....! Heerlijke televisie.

En die Joshua, die 'voor 99% weet wat Benjamin denkt'  Blaaskaak.
 Gelukkig is er nog 1% over voor Benjamin zelf.!....  Ik gun Joshua een roemloze aftocht.

Beterlaat2021! schreef op 03-01-2024 om 11:04:

Ja, ik heb ook hardop gelachen, heerlijk. Ik was het helemaal met Astrid eens dat Mike een gevaar op de piste was.
Hij bleef maar roepen dat het zo goed ging; dan viel hij weer. Mooi dat hij ook een camera ophad en dat je ook het geluid hoort Owowowowowowow.....! Heerlijke televisie.

En die Joshua, die 'voor 99% weet wat Benjamin denkt' Blaaskaak.
Gelukkig is er nog 1% over voor Benjamin zelf.!.... Ik gun Joshua een roemloze aftocht.

Ja ik heb ook nog een keer terug gekeken. Lachte me rot. En daarna vond ik het toch rot voor hem: hij gaat natuurlijk toch af op nationale tv. 

Ja Joshua is zo'n gladjakker. Hele narcistische trekken (ik zeg niet dat hij een narcist is maar zijn gedrag is wat egocentrisch). Ik ben er nog steeds niet overheen dat hij beweerde dat zijn tanden niet gebleekt waren. Liegbeest.

Edith vind ik een leuke vrouw maar ze is niet erg open over zichzelf, ze is meer lijstjes aan het afvinken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.