Media en cultuur
MidasWolf
02-12-2023 om 19:26
Winter vol liefde 2023
Benjamin 26 🇨🇠 :Nickey,Joshua,Jeroen,Olivier-Bas, MichielÂ
Guido  43    🇸🇪 : Margreet, Elsje, Andrea, Esmaralda, Marja
Edith 51      🇦🇹 :Bart,Mike, Aroen
Marco 55     🇳🇴 :Tineke, Joyce, Vanina, MariëlleÂ
 Â
Saul 29      🇨🇠:Amy-Rose, Jessie,Kelsey, Rafaella, Muriel, Maxime Â
Dit najaar komt RTL 4 met Winter Vol Liefde (van de makers van B&B Vol Liefde). Deze singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen. Als skileraar, restauranthouder of huskey slee-rijder leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die enige echte die hun hart verwarmt. Wie durft er over de grens te kijken en maakt het avontuur van deze personen compleet?
Elke maandag tot donderdag RTL 4
20:30 uur
Hieronder even een kort stukje over de mensen die meedoen dit seizoen:
Begin maandag 18 december.Â
DGHK
17-04-2024 om 12:27
Hemeltjelief. Ben 'Daar gaan ze weer' tegengekomen.
Die Jacobien, is zij echt zo? Wat een typetje.
Crepe_au_fromage
17-04-2024 om 14:38
DGHK schreef op 17-04-2024 om 12:27:
"Waar is m'n Gucci??? Ik ga niet zonder m'n Gucci hoor"
Maar verder niet materialistisch hoor
Meesje
17-04-2024 om 14:46
Crepe_au_fromage schreef op 17-04-2024 om 14:38:
[..]
Hahaha, ik zapte er gisteren langs en ik dacht dat ze een hondje oid zocht. Wie zijn die mensen? Wat doen ze daar? Ik kan ze helemaal niet plaatsen. Alsof ze proberen uit te stralen dat ze ontspannen niet-materialistische go-with-the-flow yoga-geaarde-zweef mensen zijn. En ondertussen gaat het over schoenen, tassen en zonnebrillen en die worden dan niet als dusdanig benoemd, maar hebben kennelijk allemaal een (mannen)naam. En waarom moet Gucci naar het strand? Vindt hij/zij dat leuk? Of zou hij zich bewust verstopt hebben? (Ik neem aan dat als je spullen een naam hebben ze ook een persoonlijkheid hebben.)
MidasWolf
17-04-2024 om 16:12
Meesje schreef op 17-04-2024 om 14:46:
[..]
Hahaha, ik zapte er gisteren langs en ik dacht dat ze een hondje oid zocht. Wie zijn die mensen? Wat doen ze daar? Ik kan ze helemaal niet plaatsen. Alsof ze proberen uit te stralen dat ze ontspannen niet-materialistische go-with-the-flow yoga-geaarde-zweef mensen zijn. En ondertussen gaat het over schoenen, tassen en zonnebrillen en die worden dan niet als dusdanig benoemd, maar hebben kennelijk allemaal een (mannen)naam. En waarom moet Gucci naar het strand? Vindt hij/zij dat leuk? Of zou hij zich bewust verstopt hebben? (Ik neem aan dat als je spullen een naam hebben ze ook een persoonlijkheid hebben.)
Gucci is een heel duur kleding/tassen merk. Kijk en verbaas, ik wel tenminsteÂ
Een kleine Gucci tas is zo € 1000Â
Â
https://www.gucci.com/nl/en_gb/ca/women/handbags-c-women-handbags?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMImoPQr7bJhQMVJ5eDBx2aOQ5iEAAYASAAEgKnPfD_BwE&gclsrc=aw.ds
MidasWolf
17-04-2024 om 16:13
DGHK schreef op 17-04-2024 om 12:27:
Zij hebben allen al eerder meegedaan aan diverse programma’s, dan weet je het vaak wel. De vaak wat opvallendere types keren terug of doen weer mee met andere programma’s.
watertoren
17-04-2024 om 17:00
Er is en apart topic over daar gaan ze weer. Misschien beter om daar verder te gaan.
DGHK
17-04-2024 om 17:09
Crepe_au_fromage schreef op 17-04-2024 om 14:38:
[..]
Ik zei precies dat tegen man, helemaal niet materialistisch verder. Wat een figuur.
DGHK
17-04-2024 om 17:10
watertoren schreef op 17-04-2024 om 17:00:
Er is en apart topic over daar gaan ze weer. Misschien beter om daar verder te gaan.
Oh sorry, die heb ik nog niet gezien en zag dat het programma in dit topic ook genoemd werd.
Loeki72
17-04-2024 om 22:37
Meesje schreef op 17-04-2024 om 14:46:
[..]
Ze bedoelde haar zonnebril, maar nu moest ze het maar met haar Tom Ford doen. Vreselijk dat gegil met merknamen voor voorwerpen.Â
BritgetJones007
18-04-2024 om 07:48
watertoren schreef op 17-04-2024 om 17:00:
Op welke zender en welk tijdstip komt dit
watertoren
18-04-2024 om 08:16
BritgetJones007 schreef op 18-04-2024 om 07:48:
[..]
Op welke zender en welk tijdstip komt dit
Op dinsdag om half 9 op RTL 4
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.