Media en cultuur
MidasWolf
02-12-2023 om 19:26
Winter vol liefde 2023
Benjamin 26 🇨🇠 :Nickey,Joshua,Jeroen,Olivier-Bas, MichielÂ
Guido  43    🇸🇪 : Margreet, Elsje, Andrea, Esmaralda, Marja
Edith 51      🇦🇹 :Bart,Mike, Aroen
Marco 55     🇳🇴 :Tineke, Joyce, Vanina, MariëlleÂ
 Â
Saul 29      🇨🇠:Amy-Rose, Jessie,Kelsey, Rafaella, Muriel, Maxime Â
Dit najaar komt RTL 4 met Winter Vol Liefde (van de makers van B&B Vol Liefde). Deze singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen. Als skileraar, restauranthouder of huskey slee-rijder leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die enige echte die hun hart verwarmt. Wie durft er over de grens te kijken en maakt het avontuur van deze personen compleet?
Elke maandag tot donderdag RTL 4
20:30 uur
Hieronder even een kort stukje over de mensen die meedoen dit seizoen:
Begin maandag 18 december.Â
amarna
28-12-2023 om 15:43
Jammer dat Saul Jessie naar huis stuurt. Ik vind haar veel volwassener dan Amy. Daar krijgt hij spijt van.
Leuke vent, die lange Jeroen bij Brnjamin, relaxed, stelt geen hoge eisen.
Benjamin lijkt bij hem meer op zn gemak dan bij Joshua bij wie hij op zn tenen moet lopen.
Nick90
28-12-2023 om 15:55
Beterlaat2021! schreef op 28-12-2023 om 15:00:
[..]
Ik heb de eerste aflevering nog eens bekeken. Amy Rose was de gene met die strik op haar decolleté.
We hebben speciaal videoland genomen dus ik ga straks even terugkijken. Echt de beste iritainment ever dit.
Haantje79
28-12-2023 om 16:42
iritainment Ik las ergens dat iemand Edith op de man van  Lilyhammer vond lijken, en nu kan ik het niet meer ontzien Â
Nick90
28-12-2023 om 17:41
Haantje79 schreef op 28-12-2023 om 16:42:
iritainment Ik las ergens dat iemand Edith op de man van Lilyhammer vond lijken, en nu kan ik het niet meer ontzien
Irritatie en entertainment in een, mijn vrouw wees me erop hoe leuk dat is. Heb nu vakantie dus we kunnen lekker bingen.
Stardust
28-12-2023 om 18:47
als je toch Videoland hebt… de natuurlijk de b&b vol liefdes, maar ook bijv Spaanse dorp pollopos kan heerlijk zijn.
BritgetJones007
28-12-2023 om 22:08
BritgetJones007 schreef op 28-12-2023 om 14:59:
nou inderdaad, wat gebeurde er ineens bij Marco. Deze twist kwam zo raar en onverwachts?? Eerst vond hij haar aantrekkelijk en een leuke vrouw en dan ineens dit, huh?? Van haar uit snapte ik wel dat ze het heftig vond allemaal. Om ineens in iemand zijn huis te zijn en mee te draaien in zijn leven. Dat kan best benauwd voelen, maar dat heeft weer niks te maken met dat ze niet avontuurlijk zou zijn. Het lijkt wel of Marco de dames niet eens de tijd of ruimte wil geven om te leren kennen? Heel erg raar en abrupt ging het en daardoor ook haar heftige emotie hierop. Heel begrijpelijk. Zoiets doe je toch niet op een date en op een terras, kom op nou. Ik vind hem gelijk niet meer zo sympathiek....zou hij op een andere dame wachten die nog moet komen?
En die kok.....waar bemoeid hij zich steeds mee??? Hij lijkt de boel een beetje te sturen op de achtergrond.
Iemand al erachter waar deze twist ineens vandaan kwam?
Ik bedacht mij later wel, dat hij het met Tineke had erover, dat op deze manier iemand leren kennen leuker was, dan via zo'n foute profiel foto op Tinder....is hij niet stiekem een beetje type foute man, want ik volg hem niet meer hoor?Â
BritgetJones007
28-12-2023 om 22:19
Marco geeft aan van zelfverzekerde vrouwen te houden, die niet zo snel van hun stuk gebracht zijn. Hij 'vergeet' wel even, dat hij in zijn vertrouwde omgeving zit, maar de dames voor de camera voor heel Nederland een kansje proberen te wagen op een onnatuurlijke manier. Dus waar hij zelfvertrouwen mist, mis ik bij hem vooral wat 'inzicht' en empatisch vermogen
Haantje79
29-12-2023 om 13:37
Roddels over Guido….
https://www.libelle.nl/shownieuws/ex-guido-winter-vol-liefde~b37e1782/
BritgetJones007
29-12-2023 om 13:57
Haantje79 schreef op 29-12-2023 om 13:37:
Roddels over Guido….
Oh wat staat er dan
Meesje
29-12-2023 om 14:05
BritgetJones007 schreef op 29-12-2023 om 13:57:
[..]
Oh wat staat er dan
De ex van Guido vindt dat Guido een narcist is. En ze hebben 12 jaar een relatie gehad en zijn pas 3 maanden uit elkaar.
Koekie1980
29-12-2023 om 14:12
Haantje79 schreef op 29-12-2023 om 13:37:
Roddels over Guido….
Relatie was net 3 maanden uit toen hij op tv kwam? Ik zou verwachten dat ze 3 maanden voor aflevering 1 op tv al met inschrijving, screenen, voorbereidingen enz bezig zijn? Ik dacht ook dat hij alleen naar Zweden verhuisd was ipv met een vrouw. Nouja iedereen kan natuurlijk vanalles roepen over een ex op tv. De waarheid zal ergens in t midden liggen denk ik. Zelf vind ik em tot nu toe erg vriendelijk en charmant overkomen.
Heb meer een fout gevoel over die gast met zn vliegtuig bij Benjamin en AmyRose. Dat kind lijkt wel 14... Gesprek giechelend afluisteren terwijl hij die blonde dame naar huis stuurt.. wat een kleuter. En de man (naam?) met de vliegtuigdate wil gewoon winnen om t winnen. Ik vind het aantrekkelijk als iemand zelfvertrouwen heeft maar hij komt echt mega arrogant over, en verwend aangezien hij t appartement voor 1 nachtje maar een stom hok noemde. Ik begrijp Benjamin wel, dat het soms veel is met twee extra personen in je huis.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.