Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023

MidasWolf schreef op 27-12-2023 om 21:37:

Volgens mij heeft iemand het hier al eerder benoemd Edith heeft soms wel wat Petri trekjes vind ik in de zin van afwachten of de mannen initiatief nemen, kijken hoe ze ergens op reageren. Het is vind ik een oppassen dat ze niet vooral gaat kijken of de mannen wel in de pas lopen.

Ja! Ik zat dat net ook te denken. 

MidasWolf

MidasWolf

27-12-2023 om 21:58 Topicstarter

Guido woont best klein en rommelig vind ik, hetgeen wat wij te zien krijgen.
Zeker toen hij bijvoorbeeld met dat matras aan het slepen was. Zeker in z’n rustige streek zou je denken dat je wel een kamer of wat extra zou hebben.
Het zou denk ik al fijner zijn als hij wat comfortabeler zou wonen. Alsnog blijft het ook echt een keus om zo afgelegen te wonen. Veel in en rondom het huis rommelen moet je wel liggen. Als je veel energie haalt door erop uit te gaan en dingen te doen dan wordt het best lastig daar.

MidasWolf

MidasWolf

27-12-2023 om 22:18 Topicstarter

Dat gesprek tussen Edith en haar zoon in de auto daar denk ik ook het zijne van. Ik moest denken aan de gay best friend van Marian uit Portugal.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

27-12-2023 om 22:28

52 en niet kunnen koken 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

27-12-2023 om 22:29

Marco voelt het niet .

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

27-12-2023 om 22:38

Edith
Je mag mijn poesje ook wel even verwennen 😀

Volgens mij is er iets meer voorgevallen tussen Saul en Amy. Tegen Jessie zei hij gisteren dat hij zich schuldig voelde vanwege de date met haar omdat hij met Amy al wat meer intiem was geweest, terwijl Amy het had over zoenen. Vandaag een giegelende Amy ze hadden het einde van de film niet gekeken en het heel leuk gehad. En dan nu Kelsey, ze is zijn type niet maar kan haar uit beleefdheid niet wegsturen?

Marco vond de 2de dame zo leuk en die is nu ook alweer in tranen omdat hij het niet voelt.

Benjamin en Joshua vinden elkaar een match en Jeroen vind ik een lieverd, maar die zal binnenkort zijn koffer moeten pakken.

Tussen Guido en Elsje lijkt alleen vriendschap te zijn....vond het niet zo aardig dat ze Andrea in het gastenverblijf lieten slapen, ze weten dat het te koud is.

Edith en haar zoon, ik vind het zo raar die gesprekken en samen vragen doornemen. Waarom is Bart daar eigenlijk nog en waarom wil ze die man laten koken, ze wist toch al dat hij dat niet kan? 

Yumi schreef op 27-12-2023 om 23:28:

Volgens mij is er iets meer voorgevallen tussen Saul en Amy. Tegen Jessie zei hij gisteren dat hij zich schuldig voelde vanwege de date met haar omdat hij met Amy al wat meer intiem was geweest, terwijl Amy het had over zoenen. Vandaag een giegelende Amy ze hadden het einde van de film niet gekeken en het heel leuk gehad. En dan nu Kelsey, ze is zijn type niet maar kan haar uit beleefdheid niet wegsturen?

Die indruk had ik ook. Ze giechelde mij te veel, dat was niet alleen zoenen. Ze komt niet erg sympathiek over. 

Ik vind ook  wat:
- Hoe kan Benjamin nou van Jeroen zeggen dat hij geen diepgang heeft? Zelf is hij nou ook niet te betrappen op een rijke emotionele of filosofische gelaagdheid zeg. Hij vraagt zelf ook niks aan hem. Het moet blijkbaar naar hem toekomen en dat doet het ook in de vorm van Joshua die wel  door pakt. Ze hebben blijkbaar ook al gezoend? Geen eerlijke kans voor Jeroen, die er pas twee dagen is. 
- Wat gebeurde er nou bij Marco? Ze gingen leuk en spannend wandelen en daarna moest ze ineens weg...?
- Guido: ik kan niet goed inschatten wat hij nou van Elsje vindt, misschien is ze hem toch wel te machtig, met haar humor en haar skills. Mocht ik een man of gay zijn en in zo'n oord wonen wist ik het wel. Zij is grappig en stoer met een leuke uitstraling
- Saul: oh oh oh, waar ben je nou mee bezig man? Volgens mij zijn hij en Amy al met elkaar naar bed geweest. Hij omdat hij geen weerstand kan bieden aan een mooie meid ook al weet hij nog niet of het wel relatie materiaal is maar ja als de gluhwein is in de man is de wijsheid in de kan. En Amy omdat ze er gewoon voor gaat en hem miss wel heel leuk vindt. En dan gaat hij daarna een beetje schutteren voor de camera. Want hij lijkt het ook allemaal niet meer te weten en wordt door zijn libido in een val gelokt. (ja ja aannames maar zo ziet het er voor mij uit)
- Edith: Bart: 52 jaar en bang voor een tomaat? Men men wat een ellende. Laatst was hier een draadje waarin enkelen betoogden dat het toch geen punt was als een man nooit gekookt had.  Nou hier heb je het tegenargument:  hij komt bij een nieuwe vrouw en verwacht blijkbaar dat zij de warme hap wel op tafel tovert. Ik begrijp niet dat het niet zijn eer te na is. 

Lexus schreef op 28-12-2023 om 10:11:

Ik vind ook wat:
- Hoe kan Benjamin nou van Jeroen zeggen dat hij geen diepgang heeft? Zelf is hij nou ook niet te betrappen op een rijke emotionele of filosofische gelaagdheid zeg. Hij vraagt zelf ook niks aan hem. Het moet blijkbaar naar hem toekomen en dat doet het ook in de vorm van Joshua die wel door pakt. Ze hebben blijkbaar ook al gezoend? Geen eerlijke kans voor Jeroen, die er pas twee dagen is.
- Wat gebeurde er nou bij Marco? Ze gingen leuk en spannend wandelen en daarna moest ze ineens weg...?
- Guido: ik kan niet goed inschatten wat hij nou van Elsje vindt, misschien is ze hem toch wel te machtig, met haar humor en haar skills. Mocht ik een man of gay zijn en in zo'n oord wonen wist ik het wel. Zij is grappig en stoer met een leuke uitstraling
- Saul: oh oh oh, waar ben je nou mee bezig man? Volgens mij zijn hij en Amy al met elkaar naar bed geweest. Hij omdat hij geen weerstand kan bieden aan een mooie meid ook al weet hij nog niet of het wel relatie materiaal is maar ja als de gluhwein is in de man is de wijsheid in de kan. En Amy omdat ze er gewoon voor gaat en hem miss wel heel leuk vindt. En dan gaat hij daarna een beetje schutteren voor de camera. Want hij lijkt het ook allemaal niet meer te weten en wordt door zijn libido in een val gelokt. (ja ja aannames maar zo ziet het er voor mij uit)
- Edith: Bart: 52 jaar en bang voor een tomaat? Men men wat een ellende. Laatst was hier een draadje waarin enkelen betoogden dat het toch geen punt was als een man nooit gekookt had. Nou hier heb je het tegenargument: hij komt bij een nieuwe vrouw en verwacht blijkbaar dat zij de warme hap wel op tafel tovert. Ik begrijp niet dat het niet zijn eer te na is.

Dat laatste inderdaad!  Komt zij doodmoe van haar werk, verwacht hij alsnog dat ze gaat koken.  Kom van je krent en doe zelf eens wat!!!   Koken kun je leren.  Een blik soep open maken en een tosti bakken om mee te beginnen kan zèlfs hij....

Vrijevlinder schreef op 28-12-2023 om 07:14:

[..]

Die indruk had ik ook. Ze giechelde mij te veel, dat was niet alleen zoenen. Ze komt niet erg sympathiek over.

Amy rose vind ik nog zo'n kind met dr gegiebel. 

Haha Lexus, ik moest ook meteen aan dat draadje denken. Bart kan nog geen tomaat snijden. Ik kan werkelijk niks aantrekkelijks aan die man ontdekken. 

nou inderdaad, wat gebeurde er ineens bij Marco. Deze twist kwam zo raar en onverwachts?? Eerst vond hij haar aantrekkelijk en een leuke vrouw en dan ineens dit, huh?? Van haar uit snapte ik wel dat ze het heftig vond allemaal. Om ineens in iemand zijn huis te zijn en mee te draaien in zijn leven. Dat kan best benauwd voelen, maar dat heeft weer niks te maken met dat ze niet avontuurlijk zou zijn. Het lijkt wel of Marco de dames niet eens de tijd of ruimte wil geven om te leren kennen? Heel erg raar en abrupt ging het en daardoor ook haar heftige emotie hierop. Heel begrijpelijk. Zoiets doe je toch niet op een date en op een terras, kom op nou. Ik vind hem gelijk niet meer zo sympathiek....zou hij op een andere dame wachten die nog moet komen?
 En die kok.....waar bemoeid hij zich steeds mee??? Hij lijkt de boel een beetje te sturen op de achtergrond.

Nick90 schreef op 28-12-2023 om 10:41:

[..] Amy rose vind ik nog zo'n kind met dr gegiebel.

Ik heb de eerste aflevering nog eens bekeken. Amy Rose was de gene met die strik op haar decolleté.

Beterlaat2021! schreef op 28-12-2023 om 15:00:

[..]

Ik heb de eerste aflevering nog eens bekeken. Amy Rose was de gene met die strik op haar decolleté.

Dan past ze wel goed in die familie. Die schoonzus was ook zo aanstellerij in de zin van onder de botox, strakgetrokken, opgevulde wangen en extentions

maar verder wel een leuke en spontane meid.en dat gegiechel....ach ze is verliefd toch, dan mag het

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.