Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023

GroenTuintje schreef op 23-12-2023 om 21:37:

wel over die kaakoperatie, zal dat ook met het syndroom te maken hebben?

ja idd

GroenTuintje schreef op 23-12-2023 om 21:37:

wel over die kaakoperatie, zal dat ook met het syndroom te maken hebben?

Dat heb ik wel gezien in de uitzending maar daar vertelde Benjamin dat hij zijn onderste kaak naar voren kwam. Hij liet daar ook een foto van zien
Zó zag Benjamin van Winter Vol Liefde seizoen 1 er vroeger uit (cosmopolitan.com)

Guido, noem je dit een date?
Edith, zwaai Bart uit je weet nu echt wel, dat dit niets gaat worden.
Marco, waarom nodig je een vrouw uit die dol is op paarden terwijl je weet allergisch te zijn voor alles wat met paarden te maken heeft? Denk je dat ze die achterlaat of heb je de pot met pillen klaar staan?
Benjamin, tja niet gewend aan dates die langer duren dan 1 nacht.
Saul, vraag me af wat hij in Amy ziet ik vind haar kinderachtig jaloers. Jessie is veel volwassener, maar dat trekt hij waarschijnlijk niet.

Die Saul was bij de vorige aflevering niet heel eerlijk in xijn communicatie naar beide dames. Tegen Jesdie bagitaliseerde hij zijn kus met Amy, maar tegen Amy had hij aangegeven open kaart te spelen tegen Jessie over zijn gevoel voor haar? 

Ik kan er nog niet echt inkomen, dit seizoen. Hoe is dat voor jullie? 
Ik vind die Jeroen bij Benjamin wel echt sympathiek. En ik bedacht me dat het bij een gay couple natuurlijk wel een echt grappige plot twist zou zijn als twee van de gasten verliefd op elkaar zouden worden.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

27-12-2023 om 10:44

Lexus schreef op 27-12-2023 om 10:08:

Ik vind die Jeroen bij Benjamin wel echt sympathiek. En ik bedacht me dat het bij een gay couple natuurlijk wel een echt grappige plot twist zou zijn als twee van de gasten verliefd op elkaar zouden worden.

Ja 🤣🤣

Ik moet er inderdaad ook echt inkomen .

ik vind dit seizoen erg leuk. Had van mij wel 10 weken mogen duren

Lexus schreef op 27-12-2023 om 10:08:

Ja daar dacht ik dus ook al aan  dat gasten bij Benjamin elkaar ook leuk kunnen gaan vinden  

BritgetJones007 schreef op 27-12-2023 om 10:47:

ik vind dit seizoen erg leuk. Had van mij wel 10 weken mogen duren

Idd

Ik vind die Saul een moeilijk type, die niet durft te zeggen wat hij bedoelt.
Hoeveel vrouwen zijn er nog onderweg?  Zal wel dolgezellig worden met die kirrende Amy Rose.

Ik vind Jeroen bij Benjamin leuk, meer naturel  dan  Joshua.

Marco en Guido, wie  van hen  is nou de weduwnaar en er was toch ook een kind?

Edith heeft nu de goede man in huis, geloof ik.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

27-12-2023 om 15:07

Marco is weduwnaar

Beterlaat2021! schreef op 27-12-2023 om 15:04:

Edith heeft nu de goede man in huis, geloof ik.

Misschien.  Maar ik vond het wel raar (of beter gezegd 'not done') dat hij voor de camera die ander zo begon af te zeiken met dikke buik enzo.

MidasWolf

MidasWolf

27-12-2023 om 21:28 Topicstarter

Door de kerstdagen tussendoor zat ik er ook iets minder in, nu ga ik het weer oppakken. Namen ook weer aangevuld

MidasWolf

MidasWolf

27-12-2023 om 21:33 Topicstarter

Joshua praat soms alsof hij de gastheer is. Hij heeft ook geluk gehad dat Nickey als eerste was en minder met Benjamin klikte zodoende kon hij hem de kaas van het brood eten. En nu heeft hij het “langer samen zijn bonus.”

MidasWolf

MidasWolf

27-12-2023 om 21:37 Topicstarter

Volgens mij heeft iemand het hier al eerder benoemd Edith heeft soms wel wat Petri trekjes vind ik in de zin van afwachten of de mannen initiatief nemen, kijken hoe ze ergens op reageren. Het is vind ik oppassen dat ze niet vooral  gaat kijken of de mannen wel in de pas lopen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.