Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023

Ik vond het wel bijzonder   ... dat  Benjamin na de jacuzzi zei :

"Ik heb even gekeken  (naar het klokkenspel??? van Joshua) , het zag er goed uit"

MidasWolf

MidasWolf

23-12-2023 om 14:55 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 23-12-2023 om 14:41:

Ik vond het wel bijzonder ... dat Benjamin na de jacuzzi zei :

"Ik heb even gekeken (naar het klokkenspel??? van Joshua) , het zag er goed uit"

https://youtu.be/sOwrRyfKKIM?si=qEEXQE3iI2hlnHLk

Zo fout, ik moest hier aan denken.  

Yumi schreef op 23-12-2023 om 14:11:

. Zijn manier van bewegen alleen al, wat een houten klaas. Alsof zijn nek vast zit, hij kijkt niet opzij maar beweegt zijn hele lijf mee. 

Dat viel me ook op bij Benjamin inderdaad! Of hij heeft geen nek, of hij beweegt deze niet? Hij zit vast... En niet alleen zn nek, ook in Joshua zn planning 

Yumi schreef op 23-12-2023 om 14:11:

Liep achter met kijken, maar ik ben weer bij.

Benjamin zit vanaf het allereerste moment dat hij in beeld kwam in mijn allergie Ik heb dat bijna nooit maar wat een vervelende man is dat. Zijn manier van bewegen alleen al, wat een houten klaas. Alsof zijn nek vast zit, hij kijkt niet opzij maar beweegt zijn hele lijf mee. 

Hij heeft een bepaald syndroom waardoor je weinig nek hebt en van die stijve bewegingen. 

Zijn nek zit dus ook vast. Wees maar blij dat je het zelf niet hebt. 

Lexus schreef op 23-12-2023 om 15:32:

[..]

Hij heeft een bepaald syndroom waardoor je weinig nek hebt en van die stijve bewegingen.

Waar is dit verteld? Ik vind hem ook heel stijf overkomen. 

[..]

Wat voor een syndroom dan? Had hij dat verteld in een aflevering?

Marco deed me meteen aan iemand denken en nu weet ik het, Michael Pilarczyk:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Michael_Pilarczyk
Iets meer haar en meer baars.

Dolfje schreef op 23-12-2023 om 18:36:

Marco deed me meteen aan iemand denken en nu weet ik het, Michael Pilarczyk:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Michael_Pilarczyk
Iets meer haar en meer baars.

Ik vind dat wel een grote belediging voor die Michael. Marco vind ik sympathiek maar echt voor mij een heel erg onaantrekkelijke man. Niet dat ik die Michael zo knap vind maar wel van een heel ander kaliber dan Marco.

BritgetJones007 schreef op 23-12-2023 om 18:12:

[..]

Wat voor een syndroom dan? Had hij dat verteld in een aflevering?

Dat had hij zelf in een dm naar een podcast gemaild. Ik het geen zin het helemaal op te zoeken maar google op Realitycheck podcast. Leuke podcast trouwens. 

Lexus schreef op 23-12-2023 om 18:42:

[..]

Dat had hij zelf in een dm naar een podcast gemaild. Ik het geen zin het helemaal op te zoeken maar google op Realitycheck podcast. Leuke podcast trouwens.

En wat voor syndroom werd daar genoemd dan?

watertoren schreef op 23-12-2023 om 18:42:

[..]

Ik vind dat wel een grote belediging voor die Michael. Marco vind ik sympathiek maar echt voor mij een heel erg onaantrekkelijke man. Niet dat ik die Michael zo knap vind maar wel van een heel ander kaliber dan Marco.

Echt? Ik vind ze echt zo op elkaar lijken dat ik haast denk dat het broers zijn.

GroenTuintje schreef op 23-12-2023 om 19:21:

[..]

En wat voor syndroom werd daar genoemd dan?

Ja weet ik niet meer, en ik heb geen zin het helemaal op te zoeken, zoals ik al zei. moet je zelf even luisteren. Maar goed, als hij persoonlijk de moeite neemt om ze dat in een dm te mailen, twijfel ik niet aan het waarheidsgehalte hoor.

Je kan het zo ook even vragen : https://www.instagram.com/realitycheck_depodcast/

[..]

Wist ik niet, dat heb ik nergens mee gekregen.

Yumi schreef op 23-12-2023 om 21:06:

[..]

Wist ik niet, dat heb ik nergens mee gekregen.

nee zat ook niet in de serie

wel over die kaakoperatie, zal dat ook met het syndroom te maken hebben?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.