Media en cultuur
MidasWolf
02-12-2023 om 19:26
Winter vol liefde 2023
Benjamin 26 🇨🇠 :Nickey,Joshua,Jeroen,Olivier-Bas, MichielÂ
Guido  43    🇸🇪 : Margreet, Elsje, Andrea, Esmaralda, Marja
Edith 51      🇦🇹 :Bart,Mike, Aroen
Marco 55     🇳🇴 :Tineke, Joyce, Vanina, MariëlleÂ
 Â
Saul 29      🇨🇠:Amy-Rose, Jessie,Kelsey, Rafaella, Muriel, Maxime Â
Dit najaar komt RTL 4 met Winter Vol Liefde (van de makers van B&B Vol Liefde). Deze singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen. Als skileraar, restauranthouder of huskey slee-rijder leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die enige echte die hun hart verwarmt. Wie durft er over de grens te kijken en maakt het avontuur van deze personen compleet?
Elke maandag tot donderdag RTL 4
20:30 uur
Hieronder even een kort stukje over de mensen die meedoen dit seizoen:
Begin maandag 18 december.Â
Vrijevlinder
21-12-2023 om 15:18
BritgetJones007 schreef op 21-12-2023 om 09:27:
ik vind die Benjamin zelf ook niet heel sympathiek overkomen
Klopt. Ook dat ghosten vind ik vrij onvolwassen gedrag. Hij snapt ook niet dat dat vervelend gedrag is, anders zou hij het niet steeds benoemen.Â
UnknownCrocodile85
21-12-2023 om 15:21
Ik vind Bart niet grappig en niet aantekeningen.
Ik denk dat rose 🌹 en saul wel eens kunnen klikken .
Dolfje
21-12-2023 om 19:28
Lexus schreef op 21-12-2023 om 11:06:
[..]
En ik geloof ook voor geen meter dat ie niks aan zijn gebit heeft laten doen. het is witter dan de sneeuw daar
Ik geloof er inderdaad ook niks van.
MidasWolf
21-12-2023 om 19:54
Dolfje schreef op 21-12-2023 om 19:28:
[..]
Ik geloof er inderdaad ook niks van.
Gewoon dagelijks een portie tandpasta,  want alles wat de reclame zegt is natuurlijk waar
Vrijevlinder
21-12-2023 om 22:05
Hoe zou Saul dit willen hebben als het wat zou worden met die andere dame? Dan is het wel zo eerlijk om op te biechten dat hij met de andere dame gezoend heeft.Â
UnknownCrocodile85
22-12-2023 om 08:06
Guido is leuk  Elsje lijkt goed bij hem te passenÂ
Afwachten 😀
Lexus
22-12-2023 om 09:19
Ja Guido is leuk. Ik vind wel dat hij het snel helemaal ziet zitten met een dame. Mag natuurlijk en ik kan me niet voorstellen hoe eenzaam het daar moet zijn. Maar het lijkt gewoon wat snel meteen te klikken. Maar goed, leuk als het werkt. ben benieuwd hoe het verder gaat want het is echt wel een leuke vent
Beterlaat2021!
22-12-2023 om 14:46
Saul moet de dames apart 'nemen',  dit wordt zeer ongemakkelijk zo. En gauw ook met Jessie zoenen.
Guido en Marco vind ik allebei leuk. Â
Ik hou van Scandinavië, maar niet van zóveel sneeuw....
Wonderlijk trouwens dat er nu al kandidaten gevraagd worden voor het volgende seizoen.
amarna
22-12-2023 om 17:31
uit de afl van woensdag:
Sooohee, superuitje dat Joshua geregeld heeft!  Maar hij is wel erg aanwezig. Hopelijk krijgen anderen ook nog een kans.
Kunnen de meisjes bij Saul wel tegen de familie op? Amy Rose leek een modepopje maar valt mee. Jessie ook een leuke meid.
Wat is die Bart een hork! Edith komt doodmoe van haar werk thuis. Kan hij toch op zn allerminst een kopje koffie voor haar zetten! Of iets lekkers kunnen kopen ! Hij denkt alleen aan zijn eigen behoeftes.
GroenTuintje
22-12-2023 om 17:43
Beterlaat2021! schreef op 22-12-2023 om 14:46:
Saul moet de dames apart 'nemen', dit wordt zeer ongemakkelijk zo. En gauw ook met Jessie zoenen.
Guido en Marco vind ik allebei leuk.
Ik hou van Scandinavië, maar niet van zóveel sneeuw....
Wonderlijk trouwens dat er nu al kandidaten gevraagd worden voor het volgende seizoen.
Programma is een enorm succes. Vandaar de vraag naar nieuwe kandidaten
Vrijevlinder
22-12-2023 om 18:53
amarna schreef op 22-12-2023 om 17:31:
uit de afl van woensdag:
Sooohee, superuitje dat Joshua geregeld heeft! Maar hij is wel erg aanwezig. Hopelijk krijgen anderen ook nog een kans.
Kunnen de meisjes bij Saul wel tegen de familie op? Amy Rose leek een modepopje maar valt mee. Jessie ook een leuke meid.
Wat is die Bart een hork! Edith komt doodmoe van haar werk thuis. Kan hij toch op zn allerminst een kopje koffie voor haar zetten! Of iets lekkers kunnen kopen ! Hij denkt alleen aan zijn eigen behoeftes.
Eens. Toch is het op zich niet erg dat het gebeurt, nu weet ze gelijk wat ze aan hem heeft.Â
Yumi
23-12-2023 om 14:11
Liep achter met kijken, maar ik ben weer bij.
Benjamin zit vanaf het allereerste moment dat hij in beeld kwam in mijn allergie Ik heb dat bijna nooit maar wat een vervelende man is dat. Zijn manier van bewegen alleen al, wat een houten klaas. Alsof zijn nek vast zit, hij kijkt niet opzij maar beweegt zijn hele lijf mee. En dat ghosten, kleutergedrag!
Guido lijkt me een aardige man en zit op een mooie plek, maar ik zou het daar niet langer dan een paar uur uithouden. Die poepdoos, zie me al gaan midden in de nacht door een have meter sneeuw Vroeg me ook af of zijn maaltijden hoofdzakelijk uit vlees bestaat, hij heeft het over rendiervlees of kalkoenpoten, maar de rest is bijzaak?
Edith gaat Bart vast snel uitzwaaien...
Marco, zijn zweverige dame heeft mooie uitspraken maar iets persoonlijks komt er niet uit.Â
Saul past bij de dames die hij gekozen heeft... weinig inhoud, uiterlijk vertoon is belangrijk.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.