Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023

Dames we moeten het over Bart hebben. De flauwe grappen, hij kan geen vaatwasser uitruimen, hij verschoond zijn bed niet, hij kookt geen eten voor de vrouw na een hele dag zwaar werk en laat haar alleen eten en is benieuwd wat zij allemaal voor leuks heeft geregeld voor de volgende dag. Als ik Edith was zou ik één zoon van veertien genoeg vinden. Je weet nu al wie in alles de kar moet gaan trekken en het is geen Bart. Echt….. 

Haha echt he. Ik dacht nog heel naïef dat hij bij de slager eten zou meenemen voor hun samen. 
Maar nee, dat waren worsten voor hem wanneer hij honger/zin zou krijgen   

Super irritant trouwens die spoiler op het eind, van de aflevering van morgen..

Bart lijkt sympathiek maar is gewoon een luie lamlul. Is gewend dat er voor het collectief gedacht wordt en is dus vooral met zichzelf bezig, want de rest regelt zich wel (dat doen vrouwen). 
Komt niks uit, die man. Zogenaamd heel sportief, maar is al buiten adem na anderhalve trap. 
Dit is de beste versie van Bart. En die is al niet best. Die vrouw (moet namen nog leren) is hem snel zat. Zelfs als hij iets doet, zal het een poging tot groot gebaar zijn, maar moet zij er nog heen rijden, de randvoorwaarden fixen en het woord doen. Ik zet er op in dat haar zoon al zelfstandiger is dan hij en dat ze daar precies 0 zin in gaat hebben. 

precies! De rest gaat ‘vanzelf’= vrouw zorgt voor alles

Haantje79 schreef op 20-12-2023 om 22:56:

precies! De rest gaat ‘vanzelf’= vrouw zorgt voor alles

Exact! En zij heeft daar geen zin in, dan doet ze het liever alleen. Zij hoeft ook geen Joshua die je platwalst, maar wel iemand die echt op alle fronten mee doet. En daar niet voor geholpen, op gewezen of achter zijn broek aan gezeten hoeft te worden. Haar zoon doet het volgens mij al beter op de front. 

Misschien kan zij beter met Guido daten. al lijkt Guido iets jonger ogende vrouwen interessanter te vinden.

MidasWolf

MidasWolf

21-12-2023 om 06:37 Topicstarter

Dit bericht heb ik gelezen, niet van mij zelf:

“Inmiddels drie namen bekend van de broers van Saul.
Ruben, Levi en Nathan.”

Ik vind het op zich een aardige gozer die bij Benjamin is, maar wel erg over de top. Ik heb het idee dat het om het 'winnen' gaat niet, niet om een fijn contact met elkaar op te bouwen. Ik vraag me af wat de volgende date gaat zijn. Een reisje naar de maan?

En als je nu dit soort dingen doet, wat moet je straks dan nog?

ik vind die Benjamin zelf ook niet heel sympathiek overkomen

en ik vind ook dat die benjamin niet zijn gasten heel welkom heet met zijn opmerkingen over 'ik ga niet koken'.

Stardust schreef op 20-12-2023 om 22:44:

Bart lijkt sympathiek maar is gewoon een luie lamlul. Is gewend dat er voor het collectief gedacht wordt en is dus vooral met zichzelf bezig, want de rest regelt zich wel (dat doen vrouwen).
Komt niks uit, die man. Zogenaamd heel sportief, maar is al buiten adem na anderhalve trap.
Dit is de beste versie van Bart. En die is al niet best. Die vrouw (moet namen nog leren) is hem snel zat. Zelfs als hij iets doet, zal het een poging tot groot gebaar zijn, maar moet zij er nog heen rijden, de randvoorwaarden fixen en het woord doen. Ik zet er op in dat haar zoon al zelfstandiger is dan hij en dat ze daar precies 0 zin in gaat hebben.

En dan de hele tijd die nadruk op "ik ben een hele gekke vent die van gekkigheid houdt" 

Vrijevlinder schreef op 21-12-2023 om 08:38:

Ik vind het op zich een aardige gozer die bij Benjamin is, maar wel erg over de top. Ik heb het idee dat het om het 'winnen' gaat niet, niet om een fijn contact met elkaar op te bouwen. Ik vraag me af wat de volgende date gaat zijn. Een reisje naar de maan?

En als je nu dit soort dingen doet, wat moet je straks dan nog?

Precies, zat ik ook te denken: dit lijkt op wat ze in de psychologen wereld 'love bombing' noemen: het helemaal overweldigen van de anderen met aandacht en leuke dingen.

En ik geloof ook voor geen meter dat ie niks aan zijn gebit heeft laten doen. het is witter dan de sneeuw daar

Lexus schreef op 21-12-2023 om 11:06:

[..]

Precies, zat ik ook te denken: dit lijkt op wat ze in de psychologen wereld 'love bombing' noemen: het helemaal overweldigen van de anderen met aandacht en leuke dingen.

En ik geloof ook voor geen meter dat ie niks aan zijn gebit heeft laten doen. het is witter dan de sneeuw daar

Of hij zit iedere ochtend stiekem met een citroen in zijn mond

GroenTuintje schreef op 21-12-2023 om 11:47:

[..]

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

21-12-2023 om 12:40

GroenTuintje schreef op 21-12-2023 om 11:47:

[..]

🤣

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.