Media en cultuur
Friezinnetje
14-11-2024 om 15:36
Wie is de Mol 2025
Ja er komt weer een nieuw seizoen van Wie is de Mol!
Dit jaar in Cambodja.
Kick-off Wie is de Mol?, zaterdag 28 december om 19.00 uur op NPO 1
Wie is de Mol? vanaf zaterdag 4 januari om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Bridget Maasland - RTL Boulevard
Gabriël Martina - Wildebras bekend van oa Tiktok
Maaike Martens - oa Het Klokhuis
Nora Akachar - oa Mocro Maffia
Ray Klaassens - Kamp van Koningsbrugge
Roos Moggré - journalist
Sam Hagens - journalist
Sophie Frankenmolen - actrice en presentatrice
Stijn de Vries - oa Spuiten en Slikken
Teun Luijkx - acteur en Trivago reclame
Schemerlampje
01-01-2025 om 21:40
Ja, ik wel. Ik heb op 2 personen ieder 50 punten ingezet. Op Sophie en Ray dacht ik.
Wat doen jullie, spreiden of op 1 persoon?
MissDalhousie
03-01-2025 om 20:07
Heb net geprobeerd de uitzending van zaterdag te kijken, maar kan mijn aandacht er niet bijhouden. Heb mijn punten nu op 1 persoon gezet, zodat ik in ieder geval niet vergeet om in te zetten.
Ik heb Ray gekozen, want bij het binnenkomrondje reageerden veel mensen zo enthousiast op hem, dat hij er vast wel een tijdje in heeft gezeten (of die vriendschap is achteraf ontstaan en dan ben ik opeens al mijn punten kwijt). Hoe hebben jullie gekozen?
Friezinnetje
03-01-2025 om 20:28
MissDalhousie schreef op 03-01-2025 om 20:07:
Heb net geprobeerd de uitzending van zaterdag te kijken, maar kan mijn aandacht er niet bijhouden. Heb mijn punten nu op 1 persoon gezet, zodat ik in ieder geval niet vergeet om in te zetten.
Ik heb Ray gekozen, want bij het binnenkomrondje reageerden veel mensen zo enthousiast op hem, dat hij er vast wel een tijdje in heeft gezeten (of die vriendschap is achteraf ontstaan en dan ben ik opeens al mijn punten kwijt). Hoe hebben jullie gekozen?
ik heb ook op Ray gestemd, doe in de eerste 2-3 rondes altijd op 1 inzetten. Dan een paar afleveringen op 2 en dan weer naar 1.
Schemerlampje
03-01-2025 om 20:40
MissDalhousie schreef op 03-01-2025 om 20:07:
Ik heb nu gekeken naar wie ik denk er niet gelijk uitgaat dus die slim/goed genoeg is om het spelletje te spelen.
KillerQueen
03-01-2025 om 21:04
Ik heb me ook aangemeld voor de poule. Nu de aflevering kijken en dan straks stemmen. Ik denk dat ik op 2 of 3 ga stemmen.
Friezinnetje
04-01-2025 om 17:14
Vanavond de eerste aflevering van een nieuw seizoen Wie is de Mol? In dit 25ste seizoen is het speelveld Cambodja. We beginnen met een grote verrassing. Niet alleen voor de kandidaten, maar ook voor de Mol…Kijk vanavond 20.28 uur NPO1
Loeki72
04-01-2025 om 17:24
Friezinnetje schreef op 04-01-2025 om 17:14:
Vanavond de eerste aflevering van een nieuw seizoen Wie is de Mol? In dit 25ste seizoen is het speelveld Cambodja. We beginnen met een grote verrassing. Niet alleen voor de kandidaten, maar ook voor de Mol…Kijk vanavond 20.28 uur NPO1
Ik benieuwd. helaas kan ik vanavond niet kijken. Dat wordt morgenmiddag op zijn vroegst. Dus ik blijf even weg uit dit topic en van sociale media.
Feles
04-01-2025 om 18:02
Leuk, heb er weer zin in. Ik doe voor het eerst mee met de app; ben benieuwd hoe dat gaat.