Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de Mol 2025

Vond het ook leuke aflevering. 

Heb poule aangemaakt, zou als ik het goed heb gedaan via deze link moeten werken om je aan te melden: viaforum poule.

leuk! Ik doe mee!

Deze maar even volgen (en de eerste aflevering heb ik dus al gemist  )
Mijn nichtje heeft de familiepoule alweer opgestart, en ik heb altijd nul idee op wie ik in moet zetten.

Femke09 schreef op 28-12-2024 om 22:31:

Deze maar even volgen (en de eerste aflevering heb ik dus al gemist )
Mijn nichtje heeft de familiepoule alweer opgestart, en ik heb altijd nul idee op wie ik in moet zetten.

Dot was niet echt een eerste aflevering, volgende week begint het echt. Ik vond het wel leuk om de deelnemers zo al een beetje te leren kennen.

Aangemeld in de poule!

Leuk, ik speel mee!

Boekenwurm83 schreef op 28-12-2024 om 21:48:

Vond het ook leuke aflevering.

Heb poule aangemaakt, zou als ik het goed heb gedaan via deze link moeten werken om je aan te melden: viaforum poule.

Ik ben zo'n klungel, het lukt mij niet
Zou iemand mij (toverfeetje) willen toevoegen/uitnodigen?

Leuk, ook aangemeld.

Schemerlampje schreef op 28-12-2024 om 22:38:

[..]

Dot was niet echt een eerste aflevering, volgende week begint het echt. Ik vond het wel leuk om de deelnemers zo al een beetje te leren kennen.

Eens, anders val je er zo direct in. En zet je punten op de tast in. Nu net iets minder heb ik het idee. 

Tover-Feetje schreef op 29-12-2024 om 00:08:

[..]

Zou iemand mij (toverfeetje) willen toevoegen/uitnodigen?

Als je de link aanklikt op de device waar je ook de mol-app op hebt, zou je er gelijk naartoe moeten gaan. Heb je de mol-app al geïnstalleerd?

Ik heb me ook aangemeld!

Tover-Feetje schreef op 29-12-2024 om 00:08:

[..]

Zou iemand mij (toverfeetje) willen toevoegen/uitnodigen?

als het goed is zou het dus wel moeten lukken als je op de link klikt op je mobiel (als je de widm app ook op je mobiel hebt. Zie niet hoe ik zelf mensen kan toevoegen/uitnodigen in de poule zelf.

En ook zeker leuk om zo samen in poule te zitten en te kijken hoe goed we het doen. Met zo'n eerste aflevering lukt het mij toch ook net iets beter om vast punten in te zetten, ook al zegt het verder nog niet veel. 

Schemerlampje schreef op 29-12-2024 om 08:34:

[..]

Als je de link aanklikt op de device waar je ook de mol-app op hebt, zou je er gelijk naartoe moeten gaan. Heb je de mol-app al geïnstalleerd?

Ah daar ging het mis ik internet met mijn laptop 
Maar het is nu gelukt 

leuk! Aangemeld voor de poule en net de aflevering gekeken. Ben benieuwd naar het verrassende element waar ze het over hebben….

Koreveen schreef op 01-01-2025 om 21:22:

leuk! Aangemeld voor de poule en net de aflevering gekeken. Ben benieuwd naar het verrassende element waar ze het over hebben….

Ik heb ook vandaag gekeken ben ook benieuwd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.