Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de Mol 2025

Miekje6 schreef op 14-11-2024 om 18:10:

[..]

Balen is dat. Ik hoorde laatst iemand in een podcast die met audiodiscriptie keek. Zou dat wel lukken of zijn uberhaubt de geluiden van het programma al te intensief? (kan er me iets bij voorstellen dat dat intensiever is dan een luisterboek dat monotoon wordt voorgelezen).

Het is zo wel Het geluid als de bewegende beelden. Vooral de beelden trek ik heel slecht. Daar kan ik al gaat 5 minuten naar kijken en ook niet iedere dag dus dan schiet het gewoon niet op. maar ik hou Hoop voor de keer er op😁

Lollypopje schreef op 14-11-2024 om 18:54:

[..]

Het is zo wel Het geluid als de bewegende beelden. Vooral de beelden trek ik heel slecht. Daar kan ik al gaat 5 minuten naar kijken en ook niet iedere dag dus dan schiet het gewoon niet op. maar ik hou Hoop voor de keer er op😁

Aah oke. Voor de audiodiscriptie moet je het wel aanzetten want de app synchroniseert met het geluid van de opname maar de beelden worden dan omschreven waardoor je niet hoeft te kijken. Het is eigenlijk gemaakt voor blinden. Mocht je in de toekomst daar ooit gebruik van willen maken, wil ik wel even voor je nazoeken hoe het precies werkt. 

Ik hoop overigens met je mee

Schemerlampje schreef op 14-11-2024 om 16:21:

[..]

Bridget is ook de enige die ik ken.

Same! Zodra zij er uit is, is het met onbekende Nederlanders voor mij 🤣

Leuk dat het weer gaat beginnen. Bridget en die van de luizenmoeder (al weet ik zo ff niet hoe ze in het echt heet) zijn de enigen die ik ken, rest is voor mij ook onbekend. 

Ik ken er 5, valt me mee!
Bridget, Sam, Roos, Teun, Stijn

Stijn de Vries is de acteur die de barista speelt in dat reclamefilmpje voor Simpel.  "ik heb een lactosevrij cortadootje met een wash van kokosessence"...

Friezinnetje

Friezinnetje

28-12-2024 om 13:29 Topicstarter

Vanavond om 19.00 uur is de kick-off op NPO1

Ja leuk!

Oh begint het vandaag al. Man vindt er niks aan dus ik kijk dat altijd een dag later.
Ik weet van de helft ongeveer van wie het is.

Ik kijk ook

Friezinnetje

Friezinnetje

28-12-2024 om 19:58 Topicstarter

ik heb een poule aangemaakt in de app. Vivaforum 

Friezinnetje

Friezinnetje

28-12-2024 om 19:59 Topicstarter

vond het leuk om even te kijken en dat je een beetje weet wie wie is. 

Ik vond de kick off erg leuk om te zien. Ik ken echt meer kandidaten dan ik dacht toen ik de lijst met namen zag.
Ik heb al helemaal zin in dit seizoen. 

Friezinnetje schreef op 28-12-2024 om 19:58:

ik heb een poule aangemaakt in de app. Vivaforum

Kun je daar hier een link voor neerzetten? Ik kan in ieder geval niet vinden dat je een poule kunt zoeken en aanmelden. Of is dat er wel?

Ik vond het ook leuk, en ik “ken” inderdaad ook meer mensen dan ik dacht.

Friezinnetje

Friezinnetje

28-12-2024 om 21:09 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 28-12-2024 om 20:59:

[..]

Kun je daar hier een link voor neerzetten? Ik kan in ieder geval niet vinden dat je een poule kunt zoeken en aanmelden. Of is dat er wel?

ja heb ik al geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Mocht er iemand anders handiger zijn, dan maakt die maar een poule aan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.