Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de Mol 2025

Leuk, zit er al klaar voor. Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond! Heb voor nu ingezet op 4 personen. Vind het voor de 1e echte aflevering altijd fijn om wat meer te spreiden, hierna zal ik waarschijnlijk over gaan op 2 personen vermoed ik. 

Ray Roos en Nora, in ieder geval komen die denk ik ver

Het is begonnen!

Ik zit er klaar voor! Helemaal alleen, maar wel met een strijkplank + grote berg overhemden etc voor mijn neus. Het leven als veertiger is wild!

Friezinnetje

Friezinnetje

04-01-2025 om 21:37 Topicstarter

nou, verrassend begin van het seizoen! Ben erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat

Ik had weinig verwachtingen, omdat ik er de laatste seizoenen niet zo in zat. Toch vond ik het een sterke aflevering met een leuke verrassing! 

Dit was wel wat ik had verwacht dus ik vond het geen verrassing. Lekkere lange aflevering! Net als bij de streamingeditie nog geen eliminatie. 

Leuke plottwist! Echt knap dat ze toch iedere keer weer met originele ideeën komen. En weer een interessante groep kandidaten. Jammer dat we weer een week moeten wachten!

MissDalhousie schreef op 04-01-2025 om 21:56:

Leuke plottwist! Echt knap dat ze toch iedere keer weer met originele ideeën komen. En weer een interessante groep kandidaten. Jammer dat we weer een week moeten wachten!

Echt origineel is het niet. Ern paar jaar geleden werd dit ook in de mol Belgie gedaan (Vietnam). Toen kreeg de mol het te horen waar iedereen het kon zien. 

Friezinnetje

Friezinnetje

04-01-2025 om 22:17 Topicstarter

Maheiden schreef op 04-01-2025 om 22:11:

[..]

Echt origineel is het niet. Ern paar jaar geleden werd dit ook in de mol Belgie gedaan (Vietnam). Toen kreeg de mol het te horen waar iedereen het kon zien.

voor de nederlandse versie iig wel. Niet iedereen kijkt de belgische versie

Friezinnetje schreef op 04-01-2025 om 22:17:

[..]

Klopt, ik kijk alleen de NL-versie. Het online seizoen ook niet gekeken. Heb niet zoveel tijd om tv te kijken. Dus voor mij was het een grote verrassing!

Friezinnetje schreef op 04-01-2025 om 22:17:

[..]

Ook bij de Nederlandse versie al eerder gebeurd. Seizoen 9, toen kozen oud-mollen een mol. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die ook niet meer wist.

Friezinnetje

Friezinnetje

04-01-2025 om 22:34 Topicstarter

MissDalhousie schreef op 04-01-2025 om 22:19:

[..]

Klopt, ik kijk alleen de NL-versie. Het online seizoen ook niet gekeken. Heb niet zoveel tijd om tv te kijken. Dus voor mij was het een grote verrassing!

hier hetzelfde

Friezinnetje

Friezinnetje

04-01-2025 om 22:35 Topicstarter

Maheiden schreef op 04-01-2025 om 22:31:

[..]

Ook bij de Nederlandse versie al eerder gebeurd. Seizoen 9, toen kozen oud-mollen een mol. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die ook niet meer wist.

oh, dat wist ik niet meer. En dat gebeurde ook pas in de eerste aflevering? 

Friezinnetje schreef op 04-01-2025 om 22:35:

[..]

oh, dat wist ik niet meer. En dat gebeurde ook pas in de eerste aflevering?

Ja, nadat ze aankwamen in Noord- Ierland. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.