Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de Mol 2025

Friezinnetje schreef op 04-01-2025 om 22:35:

[..]

oh, dat wist ik niet meer. En dat gebeurde ook pas in de eerste aflevering?

Volgens mij is het wel nieuw dat de kandidaten de mol zelf gekozen hebben. Dat is in de Belgische versie ook nog niet geweest volgens mij. 

Lollypopje schreef op 14-11-2024 om 18:54:

[..]

Het is zo wel Het geluid als de bewegende beelden. Vooral de beelden trek ik heel slecht. Daar kan ik al gaat 5 minuten naar kijken en ook niet iedere dag dus dan schiet het gewoon niet op. maar ik hou Hoop voor de keer er op😁

Via de app van Earcatch kun je audiodescriptie van (o.a.) widm downloaden. Dan hoef je alleen nog maar te luisteren en niet te kijken. Misschien maakt dat het wat gemakkelijker voor je.

Sorry, dat werd door iemand anders ook al geopperd.

Lollypopje schreef op 14-11-2024 om 18:54:

[..]

Het is zo wel Het geluid als de bewegende beelden. Vooral de beelden trek ik heel slecht. Daar kan ik al gaat 5 minuten naar kijken en ook niet iedere dag dus dan schiet het gewoon niet op. maar ik hou Hoop voor de keer er op😁

Dan hopelijk toch een beetje meegenieten via dit topic. 🍀

Alvast wat speculeren.

Het was kamer 020 code Amsterdam een afkorting is Adam
Wie speelt Adam= Teun

Dit zal niet “De hint” zijn maar ik vind het wel grappig.

Leuk dat het weer begonnen is. Leuke groep.

een jaar of twee geleden was er ook pas later een mol toch. Toen kregen ze een telefoontje waar iedereen bij was. Jurre was toen de mol. 

klopt. Maar dat was voor het begon, niet toen het al begonnen was

Poison schreef op 05-01-2025 om 12:47:

klopt. Maar dat was voor het begon, niet toen het al begonnen was

Is ook zo. Maar was wel gaaf. 

Ik vind het een hele leuke aflevering en leuke groep. Heb nog geen verdachte.

Vond het ook leuke aflevering gisteren, en leuke groep. Vond het ook wel leuke twist dat  de mol pas tijdens het spel werd gekozen.

Op de tuck tucks stonden rekentijger, alleseter en warmbloedig. Dan denk je aan dieren en dus aan Gabriël

Gangmaker en Alleseter = een mol 

Daar zaten Roos en Teun in.

Meedogenloos= Mol staat twee keer bij Roos, Teun is niet zichtbaar daar.

Deze hints zag ik op internet, voor nu vind ik het voor deze week mooi. 

MidasWolf schreef op 05-01-2025 om 15:29:

Op de tuck tucks stonden rekentijger, alleseter en warmbloedig. Dan denk je aan dieren en dus aan Gabriël

Gangmaker en Alleseter = een mol

Daar zaten Roos en Teun in.

Meedogenloos= Mol staat twee keer bij Roos, Teun is niet zichtbaar daar.

Deze hints zag ik op internet, voor nu vind ik het voor deze week mooi.

Muzikaal waren Bridget en ? In muziek heb je ook mollen….

Volgen jullie websites met hints en moltalk en dergelijke? Ik niet, ik kijk alleen het programma.

Ik vond het een leuke aflevering. Ik ben wel benieuwd hoe ze nu de mol gekozen hebben. Zouden ze de eigenschappen die ze bij de mollicitaties hebben genoemd, gecombineerd hebben met wie de meeste van deze eigenschappen kreeg bij het spel? 

Volgens mij is het nieuwe en verrassende dat de kandidaten door bepaalde keuzes (testvraag of die eigenschappen) de mol hebben bepaald. Dat is nog niet eerder gedaan dacht ik. Maar als ik ernaast zit; sorry! 

Schemerlampje schreef op 05-01-2025 om 15:44:

[..]

Volgen jullie websites met hints en moltalk en dergelijke? Ik niet, ik kijk alleen het programma.

Ik kijk ook alleen het programma. 

vrouw92 schreef op 05-01-2025 om 15:50:

Volgens mij is het nieuwe en verrassende dat de kandidaten door bepaalde keuzes (testvraag of die eigenschappen) de mol hebben bepaald. Dat is nog niet eerder gedaan dacht ik. Maar als ik ernaast zit; sorry!

Dat is inderdaad nieuwe. Hoe zouden ze dat gedaan hebben? Wie de minste of meeste eigenschappen en stemmen kreeg? Hoop wel dat we dat nog te horen krijgen. Had ik nu wel willen weten eigenlijk. Eerlijk gezegd denk ik dat de productie wel mee bepaald heeft. 

Dolfje schreef op 05-01-2025 om 15:55:

[..]

Ik kijk ook alleen het programma.

Al die sites en molltalk volg ik ook niet maar  wel de podcast Trust Nobody. Bijna nog leuker dan het programma zelf 😄  Ik ben groot fan, echt een hele dikke tip! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.