Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de Mol 2025

Ja er komt weer een nieuw seizoen van Wie is de Mol! 
Dit jaar in Cambodja.

Kick-off Wie is de Mol?, zaterdag 28 december om 19.00 uur op NPO 1

Wie is de Mol? vanaf zaterdag 4 januari om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1

466352505_1145257960295979_4547802398341688599_n.jpg?_nc_cat=1&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=U2JA8WeEeawQ7kNvgEMFwCB&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=AijRaXxdJJuEp-5p_5FF5J5&oh=00_AYBEB8eeZQSZ8jGIf9mrV8-orXW-UKbEpWTwNLv5Nx6zcA&oe=673BE24A

Bridget Maasland - RTL Boulevard
Gabriël Martina - Wildebras bekend van oa Tiktok
Maaike Martens - oa Het Klokhuis
Nora Akachar - oa Mocro Maffia
Ray Klaassens - Kamp van Koningsbrugge
Roos Moggré - journalist
Sam Hagens - journalist
Sophie Frankenmolen - actrice en presentatrice
Stijn de Vries - oa Spuiten en Slikken
Teun Luijkx - acteur en Trivago reclame

Leuk! Zo op het eerste gezicht herken ik niemand.

Ik herken Ray van Kamp van Koningsbrugge en Roos Moggre presentatrice. Die laatste weet ik niet zeker.  

leuk weer

Ik herken alleen Rik van de Westelaken…maar Roos Moggré zit er ook in en Bridget Maasland. Ik ken Bridget wel maar herken haar niet op de foto. Is zij links in het zwart? Is ze zo veranderd?

Roos Moggré - journalist
Sam Hagens - journalist

zoals eerder gezegd, op het eerste oog herkende ik alleen die twee. 

madee schreef op 14-11-2024 om 16:08:

Ik herken alleen Rik van de Westelaken…maar Roos Moggré zit er ook in en Bridget Maasland. Ik ken Bridget wel maar herken haar niet op de foto. Is zij links in het zwart? Is ze zo veranderd?

Of die met de hoed op?

zelf kan ik helaas ook Komend jaar weer niet kijken, maar ik wil jullie alvast heel erg veel plezier wensen 🩷

Ik ken overigens ook alleen Bridget, maar dat kan ook komen omdat ik al jaren eigenlijk geen tv meer kijk 😂

Schemerlampje schreef op 14-11-2024 om 16:10:

[..]

Of die met de hoed op?

Dat was ook mijn andere optie op Bridget 🤪

Lollypopje schreef op 14-11-2024 om 16:11:

zelf kan ik helaas ook Komend jaar weer niet kijken, maar ik wil jullie alvast heel erg veel plezier wensen 🩷

Ik ken overigens ook alleen Bridget, maar dat kan ook komen omdat ik al jaren eigenlijk geen tv meer kijk 😂

Bridget is ook de enige die ik ken.

ik ken ray en bridget

Ik ken er 3, al herkende ik ze niet allemaal direct op de foto en heb ik even moeten spieken in een nieuwsbericht. Bridget, Wildebras en die actrice uit de Luizenmoeder (Ursula, geen idee wat haar echte naam is). 

Zou de eerste opdracht zijn: kijk op je meest boze manier op de groepsfoto? Wat een serieuze boel.

Friezinnetje

Friezinnetje

14-11-2024 om 17:22 Topicstarter

MidasWolf schreef op 14-11-2024 om 16:09:

Roos Moggré - journalist
Sam Hagens - journalist

zoals eerder gezegd, op het eerste oog herkende ik alleen die twee.

dank je, zo in de op gezet

Grappig dat Sam Hagens meedoet, zoon van Pieter Jan Hagens, die eerder WIDM presenteerde! Hij moet toch in zijn jeugd alle verhalen gehoord hebben.

Lollypopje schreef op 14-11-2024 om 16:11:

Balen is dat. Ik hoorde laatst iemand in een podcast die met audiodiscriptie keek. Zou dat wel lukken of zijn uberhaubt de geluiden van het programma al te intensief? (kan er me iets bij voorstellen dat dat intensiever is dan een luisterboek dat monotoon wordt voorgelezen). 

Leuk😁

Ze hebben allemaal een pokerface 😄

Bridget Maasland is inderdaad die met de hoed op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.