Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

MonkeyTown schreef op 10-12-2021 om 14:32:

zo oogstte ik gister veel bekijks in de supermarkt toen ik luidkeels OH NEE HE! verkondigde. Voor de duidelijkheid: ik ben dus af. Voor diegenen die nog meedoen: probeer de Vomar te vermijden..

Ik ga echt de supermarkt niet in de komende dagen. Vandaag mocht man de chips halen 😅

Feles schreef op 10-12-2021 om 21:13:

Ik vind het ook hilarisch. Ben zelf al af, maar lees lekker mee.

Ja dit! Zo’n grappig topic 😁

Ik zit wel in enorme tweestrijd door deze challenge. Ik vind kerstmuziek heerlijk om mee te zingen om in de kerststemming te komen. Maar tot nu toe ben ik hier nog in de race en wil ik door tot het bittere eind. 

Dus tja. Kan ik mijn behoefte aan kerststemming wel blijven onderdrukken of ga ik op een gegeven moment toch voor de bijl en moet ik Sky opzetten? 

Meer mensen die hier last van hebben? Dan kunnen we elkaar misschien steunen. We can do it!

Lollypopje

Lollypopje

11-12-2021 om 08:21 Topicstarter

Sassenach schreef op 11-12-2021 om 08:20:

Ik zit wel in enorme tweestrijd door deze challenge. Ik vind kerstmuziek heerlijk om mee te zingen om in de kerststemming te komen. Maar tot nu toe ben ik hier nog in de race en wil ik door tot het bittere eind.

Dus tja. Kan ik mijn behoefte aan kerststemming wel blijven onderdrukken of ga ik op een gegeven moment toch voor de bijl en moet ik Sky opzetten?

Meer mensen die hier last van hebben? Dan kunnen we elkaar misschien steunen. We can do it!

Kun je niet een eigen playlist maken zonder wham?

Lollypopje schreef op 11-12-2021 om 08:21:

[..]

Kun je niet een eigen playlist maken zonder wham?

Dat zou kunnen, maar een kerstplaylist zonder Wham is als een zanger zonder stem.


Lollypopje

Lollypopje

11-12-2021 om 08:29 Topicstarter

Sassenach schreef op 11-12-2021 om 08:26:

[..]

Dat zou kunnen, maar een kerstplaylist zonder Wham is als een zanger zonder stem.


Maar beter iets dan niets toch

Sassenach schreef op 11-12-2021 om 08:26:

[..]

Dat zou kunnen, maar een kerstplaylist zonder Wham is als een zanger zonder stem.


Dilemma's he 

Sassenach schreef op 11-12-2021 om 08:26:

[..]

Dat zou kunnen, maar een kerstplaylist zonder Wham is als een zanger zonder stem.


Zal ik jou dan verklappen wat de taalfout is in Last Christmas? Dan ben je voorgoed genezen! 😄

er.is.maar.1.Pino schreef op 11-12-2021 om 08:57:

[..]

Zal ik jou dan verklappen wat de taalfout is in Last Christmas? Dan ben je voorgoed genezen! 😄

Nee, nee, nee!!!!!!!! Doe dat me niet aan alsjeblieft.

Sassenach schreef op 11-12-2021 om 08:58:

[..]

Nee, nee, nee!!!!!!!! Doe dat me niet aan alsjeblieft.

Prima, maar je vroeg om steun dus ik ga jou natuurlijk motiveren om die eindstreep te halen…dus….ga door Sassenach! Je kunt het! Je kunt het! Ga door! Ga door! 25 december kan je los! 

er.is.maar.1.Pino schreef op 11-12-2021 om 09:01:

[..]

Prima, maar je vroeg om steun dus ik ga jou natuurlijk motiveren om die eindstreep te halen…dus….ga door Sassenach! Je kunt het! Je kunt het! Ga door! Ga door! 25 december kan je los!

Dank je, dit had ik even nodig. Ik kan er weer tegenaan. 

👍️

er.is.maar.1.Pino schreef op 11-12-2021 om 09:01:

[..]

Prima, maar je vroeg om steun dus ik ga jou natuurlijk motiveren om die eindstreep te halen…dus….ga door Sassenach! Je kunt het! Je kunt het! Ga door! Ga door! 25 december kan je los!

er.is.maar.1.Pino schreef op 11-12-2021 om 08:57:

[..]

Zal ik jou dan verklappen wat de taalfout is in Last Christmas? Dan ben je voorgoed genezen! 😄

Nee hoor De enige die dit kon doen en alsnog geweldig en iconisch blijven is George Michael.

er.is.maar.1.Pino schreef op 11-12-2021 om 08:57:

[..]

Zal ik jou dan verklappen wat de taalfout is in Last Christmas? Dan ben je voorgoed genezen! 😄

Maar ik wil het wel weten

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.