Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Saga schreef op 11-12-2021 om 09:23:

[..]

Maar ik wil het wel weten

Ik ook!! 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

11-12-2021 om 09:45

Is die fout alleen in de uitspraak of is het een stijlfout? Als het het eerste is weet ik het denk ik wel.

(ik dacht ik kan het vast wel vinden via google, maar nee )

Fouten maken mij niks uit. George kan bij mij toch niks fout doen. 

Ik ben nog niet af maar ik luister ook niet naar zenders waar ze kerstmuziek draaien. Vind het trouwens ook een verschrikkelijk nummer van Wham, net zoals al hun andere nummers.

Fleece schreef op 11-12-2021 om 10:05:

Fouten maken mij niks uit. George kan bij mij toch niks fout doen.

😂 Slijmbal 😜

Net terug uit de stad en ik heb het overleefd! Nu ben ik wel maar in twee winkels geweest, waarvan één de evangelische boekwinkel was. Maar de Blokker was wel riskant, maar gelukkig is het daar niet langsgekomen.

Het ergste is nog, dat ik nu eigenlijk het nummer op wil zetten om het voor mezelf te horen, maar dan ben ik af. Dus ik doe het lekker niet. 

Was dat jouw tactiek Hobbelster? Dat iedereen dan stiekem zou gaan luisteren en jij dan als enige overbleef 

Oh,  verkeerd topic..

Ik leef nog. Elke keer naar de supermarkt is nu een gevaarlijke hobby 🤣

Lollypopje

Lollypopje

11-12-2021 om 12:56 Topicstarter

Ik moest even bij de ahtogo zijn. Wist niet of ze daar muziek draaiden, dus voor se zekerheid mijn oordoppen in gedaan

Ik moet zo ook even naar de Ah,oortjes in is wel een goede  net in de auto had man in elk geval de radio uitgedaan.

Saga schreef op 11-12-2021 om 12:46:

Het ergste is nog, dat ik nu eigenlijk het nummer op wil zetten om het voor mezelf te horen, maar dan ben ik af. Dus ik doe het lekker niet.

Was dat jouw tactiek Hobbelster? Dat iedereen dan stiekem zou gaan luisteren en jij dan als enige overbleef

Oh, verkeerd topic..

Hahaha nee helaas zo geslepen ben ik niet 

Terug van boodschappen in de stad en niets gehoord, behalve het draaiorgel en die draaide dit lied niet. Wel kerstliedjes met het verkeerde ritme ...

Lollypopje

Lollypopje

11-12-2021 om 15:35 Topicstarter

Auwereel schreef op 11-12-2021 om 15:18:

Terug van boodschappen in de stad en niets gehoord, behalve het draaiorgel en die draaide dit lied niet. Wel kerstliedjes met het verkeerde ritme ...

Op het draaiorgel had het niet geteld. Maar of je daar nu blij van wordt

Ik was vandaag de sigaar. Ik liep door de kringloop toen ik werd getroffen. Er was geen ontsnappen aan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.