Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Ik had mijn dochter hierover verteld en toen we vanmorgen naar het dorp gingen wilde ze per se eerst de winkel in om te luisteren of ik "veilig" naar binnen kon. Ik ben nog niet af

Savon schreef op 11-12-2021 om 16:52:

Ik had mijn dochter hierover verteld en toen we vanmorgen naar het dorp gingen wilde ze per se eerst de winkel in om te luisteren of ik "veilig" naar binnen kon. Ik ben nog niet af

Haha wat leuk

Lollypopje

Lollypopje

11-12-2021 om 16:55 Topicstarter

Mija schreef op 11-12-2021 om 16:47:

Ik was vandaag de sigaar. Ik liep door de kringloop toen ik werd getroffen. Er was geen ontsnappen aan.

zombie-undead.gif

Lollypopje

Lollypopje

11-12-2021 om 16:55 Topicstarter

Savon schreef op 11-12-2021 om 16:52:

Ik had mijn dochter hierover verteld en toen we vanmorgen naar het dorp gingen wilde ze per se eerst de winkel in om te luisteren of ik "veilig" naar binnen kon. Ik ben nog niet af

Wat lief.

Was wel erg geweest als dan precies bij het naar binnen lopen het nummer zou beginnen

Wat leuk!Nooit eerder van gehoord.
Ik ga het hier thuis ook meteen doen met man en 3 tienerdochters.
De jongste zei al meteen.Telt het ook als je het in je hoofd hoort.

Lollypopje

Lollypopje

11-12-2021 om 17:14 Topicstarter

Wittebloem schreef op 11-12-2021 om 17:06:

Wat leuk!Nooit eerder van gehoord.
Ik ga het hier thuis ook meteen doen met man en 3 tienerdochters.
De jongste zei al meteen.Telt het ook als je het in je hoofd hoort.

Ik denk dat dat onder covers valt

Pfff het was spannend want een collega ging in de pauze kerstliedjes afspelen. Maar Wham niet gehoord dus ben nog in de race 

Ik dacht even dat ik af was. Ik liep in de Bijenkorf toen ze Last Christmas draaide dus ik dacht dat ik af was.
maar gelukkig het was duidelijk een cover was zelfs een vrouw die zong. 

Hahaha ik moet erg lachen om alle verhalen hier

Ik ben wonder boven wonder nog niet af. Vandaag ging ik het tuincentrum in voor een kerstboom en daar draaiden ze muziek. Toen ik bij de kassa kwam begon All I want for Christmas en degene voor mij moest allerlei dingen ruilen en afrekenen. Ik kon nét voor het einde van dat nummer afrekenen en de winkel uit vluchten. Wat een zenuwenspel. 😂

Lollypopje

Lollypopje

11-12-2021 om 22:56 Topicstarter

Sherlock schreef op 11-12-2021 om 22:52:

Hahaha ik moet erg lachen om alle verhalen hier

Ik ben wonder boven wonder nog niet af. Vandaag ging ik het tuincentrum in voor een kerstboom en daar draaiden ze muziek. Toen ik bij de kassa kwam begon All I want for Christmas en degene voor mij moest allerlei dingen ruilen en afrekenen. Ik kon nét voor het einde van dat nummer afrekenen en de winkel uit vluchten. Wat een zenuwenspel. 😂

Ik wil je niet teleurstellen, maar als het het origineel was ben je helaas toch echt af. Een stukje van het nummer is genoeg

Zie regel 4: zodra je het nummer herkent heb je een enkeltje Whamhalla.

Lollypopje schreef op 11-12-2021 om 22:56:

[..]

Ik wil je niet teleurstellen, maar als het het origineel was ben je helaas toch echt af. Een stukje van het nummer is genoeg

Zie regel 4: zodra je het nummer herkent heb je een enkeltje Whamhalla.

Ze heeft het over “All I want for Christmas” Maar was waarschijnlijk bang dat Wham daarna zou komen…

Lollypopje

Lollypopje

11-12-2021 om 23:18 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 11-12-2021 om 22:59:

[..]

Ze heeft het over “All I want for Christmas” Maar was waarschijnlijk bang dat Wham daarna zou komen…

🤦‍♀️ Het is duidelijk tijd om naar bed te gaan

Af ik luister best veel radio dus was bang daar af te gaan. Maar mijn man vond het nodig Wham op te zetten vanochtend.. 

ik hoor het steeds in mijn hoofd en weet niet eens of ik het al in het echt heb horen langskomen

Lollypopje

Lollypopje

12-12-2021 om 09:46 Topicstarter

Reflectione schreef op 12-12-2021 om 09:33:

Af ik luister best veel radio dus was bang daar af te gaan. Maar mijn man vond het nodig Wham op te zetten vanochtend..

Dat is wel echt gemeen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.