Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Gisteren ruim 3 uur in de auto gezeten met Q-Music Non-stop. Best wat kerstnummers voorbij horen komen, maar geen Wham! gelukkig, dus ik leef nog!

Lollypopje

Lollypopje

12-12-2021 om 10:43 Topicstarter

Sassenach schreef op 12-12-2021 om 10:38:

Gisteren ruim 3 uur in de auto gezeten met Q-Music Non-stop. Best wat kerstnummers voorbij horen komen, maar geen Wham! gelukkig, dus ik leef nog!

Dat is gewoon een mijnenveld overleven 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

12-12-2021 om 10:44

Ik leef tot mijn grote verbazing ook nog steeds. Heb een hekel aan kerstliedjes, dus de radio gaat altijd zacht als er iets langskomt, maar toch. Het spannendste moment was gisteren in de auto toen kind de radio opeens op Sky zette. ("Nee!! Zet uit. Nu!! Meteen!!)

Sassenach schreef op 12-12-2021 om 10:38:

Gisteren ruim 3 uur in de auto gezeten met Q-Music Non-stop. Best wat kerstnummers voorbij horen komen, maar geen Wham! gelukkig, dus ik leef nog!

Met zoveel geluk zou ik gelijk een kraslot/staatslot kopen.

hahaha, heerlijk die extra whamaggedon-stress bovenop de reguliere feestdagenstress 😂 Er zijn wel wat onsportieve echtgenoten hier op het forum…🤔  

Magnoliatakje schreef op 12-12-2021 om 10:51:

[..]

Met zoveel geluk zou ik gelijk een kraslot/staatslot kopen.

Hahaha

Dochter is gek op kerstmuziek. Maar ze wil alleen die van de Minidisco met videoclip. Dus thuis over leef ik voorlopig nog 😂

Gelukkig houdt niemand hier in huis in het bijzonder van kerstmuziek. Straks was er wel een kerstnummer op in de auto, maar was gelukkig een andere. 
Wat een spanning en sensatie!

PinkFlower schreef op 12-12-2021 om 10:54:

Dochter is gek op kerstmuziek. Maar ze wil alleen die van de Minidisco met videoclip. Dus thuis over leef ik voorlopig nog 😂

Dit zijn anders ook aardig zware omstandigheden om in te moeten overleven, respect!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

12-12-2021 om 11:48

Ik speel Russisch roulette met de top 4000 aan. Heb namelijk geen idee waar ze zijn in de lijst en ik neem aan dat ie erin staat.

edit: oh, ik zie dat hij pas op nr 63 voorbij komt, dat duurt nog wel even

Hobbelster schreef op 12-12-2021 om 11:36:

[..]

Dit zijn anders ook aardig zware omstandigheden om in te moeten overleven, respect!

🤣🤣 Ja dat wel. Maar iig geen wham....

Net in het winkelcentrum hoorde ik hem. Na mijn. Oh nee en toen oh gelukkig werd ik wel even gek aangekeken. Ik leef nog. Het was een zanger en zangeres in het centrum die zongen ter verhoging van de sfeer. 

Magnoliatakje schreef op 12-12-2021 om 10:51:

[..]

Met zoveel geluk zou ik gelijk een kraslot/staatslot kopen.

Haha, daar waag ik me niet aan.

Ik heb gisteren gewerkt, geen Wham op de radio. Ik ben daarna zelfs nog het winkelcentrum in geweest, en daar ook geen Wham! Dus ik ben nog steeds veilig. 

Lollypopje schreef op 11-12-2021 om 23:18:

[..]

🤦‍♀️ Het is duidelijk tijd om naar bed te gaan

Haha ja dat bedoelde ik inderdaad, ik kon nog net op tijd wegvluchten voordat Wham zou komen.

Vandaag in restaurant zitten billenknijpen om 2 redenen: in de keuken keken ze Formule 1 en daar wilde ik niks van meekrijgen want ultieme doel om 's avonds terug te kijken EN ze draaiden alleen maar kerstmuziek.

Beide overleefd 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.