Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

erinhanson schreef op 10-12-2021 om 19:00:

ik ben af….. Mijn nu nog man stuurde mij een gesproken bericht met daarin wham…. De lul. Ik overweeg een scheiding…..

Lollypopje schreef op 10-12-2021 om 19:01:

[..]

meteen dumpen inderdaad en hem volledig uitkleden. Hoe durft hij.

Ja hè?! Ik ga het dan toch maar doorzetten…. Hij slaapt in ieder geval op de bank vannacht…. 

Mijn man is hier ook de boosdoener zitten we lekker aan een glaasje wijn zet hij onverwacht een playlist op en zegt zo vandaag heb ik zin in iets lichts en wham knalt onverwacht de kamer in. Heb hem maar gelijk twee keer geluisterd dan ben ik tenminste goed af. Man mag wel gewoon blijven hij had wel een erg lekker glas wijn ingeschonken. 🥂

erinhanson schreef op 10-12-2021 om 19:00:

ik ben af….. Mijn nu nog man stuurde mij een gesproken bericht met daarin wham…. De lul. Ik overweeg een scheiding…..

Ooh, dat is wel heel onsportief van hem! Echtscheiding of hij kookt alle kerstdagen voor je (inclusief de wachtrijen bij de slager, de bakker, de groenteboer en de drukte in de supermarkt)….dat zal hem leren 

MonkeyTown schreef op 10-12-2021 om 14:32:

zo oogstte ik gister veel bekijks in de supermarkt toen ik luidkeels OH NEE HE! verkondigde. Voor de duidelijkheid: ik ben dus af. Voor diegenen die nog meedoen: probeer de Vomar te vermijden..

Hahahahahhaa

erinhanson schreef op 10-12-2021 om 19:00:

ik ben af….. Mijn nu nog man stuurde mij een gesproken bericht met daarin wham…. De lul. Ik overweeg een scheiding…..

wat gemeen!!!!

Ik kan trouwens echt smakelijk lachen om jullie in dit topic. Heerlijk.. dankje lollypop voor het dagelijks vermaak dat je teweeg gebracht hebt hier 

Lollypopje

Lollypopje

10-12-2021 om 20:10 Topicstarter

Regendrup. schreef op 10-12-2021 om 20:08:

Ik kan trouwens echt smakelijk lachen om jullie in dit topic. Heerlijk.. dankje lollypop voor het dagelijks vermaak dat je teweeg gebracht hebt hier

Heel graag gedaan. Ik had niet verwacht dat het zo fanatiek ontvangen zou worden. Zo met een groep is het toch leuker om te proberen het te halen.  Ik heb echt veel lol om alle reacties


Lollypopje schreef op 10-12-2021 om 20:10:

[..]

Heel graag gedaan. Ik had niet verwacht dat het zo fanatiek ontvangen zou worden. Zo met een groep is het toch leuker om te proberen het te halen. Ik heb echt veel lol om alle reacties


Hahah heerlijk he! 

Ik vind het ook hilarisch. Ben zelf al af, maar lees lekker mee.

Ik liep vandaag even kantoor van collega binnen die de radio aan had en vertelde hierover en ze had hem al gehoord deze middag, dus weer goed weg gekomen! 

Lollypopje schreef op 10-12-2021 om 20:10:

[..]

Heel graag gedaan. Ik had niet verwacht dat het zo fanatiek ontvangen zou worden. Zo met een groep is het toch leuker om te proberen het te halen. Ik heb echt veel lol om alle reacties


Ik werd ook echt bloedfanatiek. Echt super bedankt voor het openen. Ik beleef ook echt dikke lol aan dit topic. 

Net m'n oren dicht toen de kerstintro's kwamen bij de top 2000 pubquiz

Lollypopje

Lollypopje

10-12-2021 om 21:36 Topicstarter

erinhanson schreef op 10-12-2021 om 21:18:

[..]

Ik werd ook echt bloedfanatiek. Echt super bedankt voor het openen. Ik beleef ook echt dikke lol aan dit topic.

Ik ben ook echt heel benieuwd wie de eindstreep halen

Ben ook nog in de race. Thuis luisteren we de Top 4000 en op het werk geen radio. Winkels ga ik vermijden. Leuke uitdaging 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.