Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

10-12-2021 om 14:13

Valdemar schreef op 10-12-2021 om 13:50:

Ik haal dit met de vingers in de neus. Thuis speelt stubru en in de supermarkt spelen ze geen muziek.

Ik ben duidelijk geen belg, moest dat stubru even googlen. Studio Brussel dus

Daar draaien ze geen kersliedjes? Ik weet wel dat ze veel praten, misschien wel meer dan muziek draaien.

zo oogstte ik gister veel bekijks in de supermarkt toen ik luidkeels OH NEE HE! verkondigde. Voor de duidelijkheid: ik ben dus af. Voor diegenen die nog meedoen: probeer de Vomar te vermijden..

Lollypopje

Lollypopje

10-12-2021 om 14:33 Topicstarter

MonkeyTown schreef op 10-12-2021 om 14:32:

zo oogstte ik gister veel bekijks in de supermarkt toen ik luidkeels OH NEE HE! verkondigde. Voor de duidelijkheid: ik ben dus af. Voor diegenen die nog meedoen: probeer de Vomar te vermijden..

Ik zie het helemaal voor me 😂

Had in de auto er op de weg naar toe trouwens snel de zender verwisseld. Heel fideel van radio 538 om aan te kondigen dat ze straks Wham gingen draaien. Dubbel zuur dit 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

10-12-2021 om 14:45

MonkeyTown schreef op 10-12-2021 om 14:32:

zo oogstte ik gister veel bekijks in de supermarkt toen ik luidkeels OH NEE HE! verkondigde.

MonkeyTown schreef op 10-12-2021 om 14:32:

zo oogstte ik gister veel bekijks in de supermarkt toen ik luidkeels OH NEE HE! verkondigde. Voor de duidelijkheid: ik ben dus af. Voor diegenen die nog meedoen: probeer de Vomar te vermijden..

Al die mensen denken nu dat je het een gruwelijke schijtplaat vindt.

Ik ben af. Gelukkig zat ik in mijn eentje in de auto en kon ik, nadat ik mijn teleurstelling had weggeslikt, lekker luidkeels meebrullen. 

Valt dit onder de guilty pleasures, of mag ik dit gewoon een leuk liedje vinden? 

Lollypopje

Lollypopje

10-12-2021 om 15:01 Topicstarter

Nicky_L schreef op 10-12-2021 om 14:57:

Ik ben af. Gelukkig zat ik in mijn eentje in de auto en kon ik, nadat ik mijn teleurstelling had weggeslikt, lekker luidkeels meebrullen.

Valt dit onder de guilty pleasures, of mag ik dit gewoon een leuk liedje vinden?

Ik vind het ook een leuk liedje. Dus het is geheel geoorloofd om er los op te gaan

ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-12-2021 om 15:07

MonkeyTown schreef op 10-12-2021 om 14:32:

zo oogstte ik gister veel bekijks in de supermarkt toen ik luidkeels OH NEE HE! verkondigde. Voor de duidelijkheid: ik ben dus af. Voor diegenen die nog meedoen: probeer de Vomar te vermijden..

😂😂

Ik heb hem bij het boodschappen doen nog niet gehoord ik heb nooit de radio aan maar hij staat in een van mijn  kerstplaylists. Mijn man zet meestal een playlist op maar vraagt wel altijd welke ik wil horen. Hij is verheugd dat ik geen Amerikaanse meezingers wil maar kies voor Herman van Veen en klassieke nummers. Heb hem nog niet verteld van de challenge.

Schemerlampje schreef op 10-12-2021 om 12:41:

zo grappig, dat er mensen zijn die in de toekomst kunnen kijken en nu al weten wanneer ze af zijn. 😁
(…)

Tja, ik dacht dat je moest gokken wanneer je hem zou horen 🙈 dus ik ben 20/21 😄

Lollypopje

Lollypopje

10-12-2021 om 18:31 Topicstarter

er.is.maar.1.Pino schreef op 10-12-2021 om 18:31:

[..]

Tja, ik dacht dat je moest gokken wanneer je hem zou horen 🙈 dus ik ben 20/21 😄

En hem nu dus mijden en dan aanzetten. Anders klopt het niet 😜

Lollypopje schreef op 10-12-2021 om 18:31:

[..]

En hem nu dus mijden en dan aanzetten. Anders klopt het niet 😜

Haha, ik kijk wel uit….sinds ik die verkeerde uitspraak hoor mijd ik dat liedje als de pest! Ik hoop nog steeds de eindstreep te halen…maar zo vlak voor kerst dan krijg ik echt een enorm shot kerstgevoel en dompel ik me helemaal onder in alle kerstliedjes die er maar zijn en dan is Sky toch wel mijn preferred supplier- dus risico is dan enorm 

ik ben af….. Mijn nu nog man stuurde mij een gesproken bericht met daarin wham…. De lul.  Ik overweeg een scheiding…..

Lollypopje

Lollypopje

10-12-2021 om 19:01 Topicstarter

erinhanson schreef op 10-12-2021 om 19:00:

ik ben af….. Mijn nu nog man stuurde mij een gesproken bericht met daarin wham…. De lul. Ik overweeg een scheiding…..

meteen dumpen inderdaad en hem volledig uitkleden. Hoe durft hij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.