Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-12-2021 om 12:01

Ik heb 'm al dagenlang niet gehoord.  Jammer dat ik al af was voor dit topic werd geopend 😂

zo grappig, dat er mensen zijn die in de toekomst kunnen kijken en nu al weten wanneer ze af zijn. 😁
Gelukkig telt alleen de originele versie, want zoonlief zingt het nu steeds om mij te pesten..

Schemerlampje schreef op 10-12-2021 om 12:41:

zo grappig, dat er mensen zijn die in de toekomst kunnen kijken en nu al weten wanneer ze af zijn. 😁
Gelukkig telt alleen de originele versie, want zoonlief zingt het nu steeds om mij te pesten..

Alleen de originele versie.. Shit, ik ben nog niet af 😂. 

Wobbelkont schreef op 10-12-2021 om 12:45:

[..]

Alleen de originele versie.. Shit, ik ben nog niet af 😂.

Maar hoe weet ik nou of het de originele versie is als ik die niet ken 😆

Wattenbolleke schreef op 10-12-2021 om 12:47:

[..]

Maar hoe weet ik nou of het de originele versie is als ik die niet ken 😆

Het lijkt me bijna onmogelijk om de originele versie nog nooit gehoord te hebben. Tenzij je vanaf half november geen radio luistert of naar een winkel gaat….

Schemerlampje schreef op 10-12-2021 om 12:49:

[..]

Het lijkt me bijna onmogelijk om de originele versie nog nooit gehoord te hebben. Tenzij je vanaf half november geen radio luistert of naar een winkel gaat….

Ik luister echt nóóit naar de radio. Dus het gevaarlijkste zijn wachtkamers en de winkels. En insta filmpjes. Eigenlijk mag ik helemaal niet meedoen denk ik, haha

dit topic zie ik pas net... maar volgens mij heb ik nog geen wham gehoord dit jaar. Kun je nu nog meedoen?

Schemerlampje schreef op 10-12-2021 om 12:49:

[..]

Het lijkt me bijna onmogelijk om de originele versie nog nooit gehoord te hebben. Tenzij je vanaf half november geen radio luistert of naar een winkel gaat….

Ik luister veel Radio 1. En dit spel is een vet goed excuus om geen skyradio te hoeven luisteren als puberella in de auto zit. Ze vindt het namelijk een heel grappige challange. 

Lollypopje

Lollypopje

10-12-2021 om 13:04 Topicstarter

Saga schreef op 10-12-2021 om 12:59:

dit topic zie ik pas net... maar volgens mij heb ik nog geen wham gehoord dit jaar. Kun je nu nog meedoen?

Jahoor. Doe lekker mee.

Vooral leuk om te zien wie de eindstreep haalt

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

10-12-2021 om 13:23

Nera schreef op 09-12-2021 om 15:33:


Morgen weer een ochtend werken, spannend!


Nog steeds niet gehoord


Vanmiddag nog wel boodschappen doen, dus dan zou ik hem kunnen horen. Nu staat er een kinder radiozender op, dus geen enkel gevaar. Wel het gevaar dat een of ander K3 liedje in mijn hoofd gaat zitten .

Ik leef ook nog! Wauw had toch al verwacht hem te hebben gehoord. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-12-2021 om 13:50

Ik haal dit met de vingers in de neus. Thuis speelt stubru en in de supermarkt spelen ze geen muziek.

Ik zit ook nog in de race. Had ik niet verwacht. 

Normaal gesproken heb ik rond deze tijd al tig x het liedje gehoord 
Maar nog steeds niet.
Ben op verschillende plekken geweest waar muziek gedraaid werd, maar tot op dit moment gaat het nog goed.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.