Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


watertoren schreef op 09-09-2024 om 22:59:

[..]

Ik ben blij dat Els weg is. Ik denk dat Robert jan haar een heel onaantrekkelijke dame vond. Wat karakter betreft konden ze het wel vinden samen maar Els is niet mooi en RJ gaat wel voor het uiterlijk.

Waarom ben je blij dat ze weg is..? Als ze het prima met elkaar konden vinden, is dat toch juist mooi! Het klinkt alsof je blij bent dat ze weg is, zodat jij haar niet meer hoeft te zien.. Maar zo zal je het vast niet bedoelen 🙈

En verder eens met hierboven; je hebt al vaker iets in dezelfde woorden gezegd. Ik vind het ook niet oké hoe jij het iedere keer benadrukt wat je van haar uiterlijk vindt

MidasWolf schreef op 09-09-2024 om 21:57:

[..]

Als zij het maar leuk hebben denk ik dan maar. Zij moeten het met elkaar samen doen/er wat van maken.

Dat zeker! Ik vind het alleen wel heel raar om jezelf puppy te noemen en met zo'n kinderachtig stemmetje te praten. Het lijkt echt heel erg gemaakt en ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is, maar het zal wel zo zijn

watertoren schreef op 09-09-2024 om 22:59:

[..]

Ik ben blij dat Els weg is. Ik denk dat Robert jan haar een heel onaantrekkelijke dame vond. Wat karakter betreft konden ze het wel vinden samen maar Els is niet mooi en RJ gaat wel voor het uiterlijk.

Wel hoor, Els is een mooi mens: qua innerlijk en uiterlijk....(niet wat jij dus vooral over jezelf prijsgeeft )

Echt, hoe hatelijk steeds...

Miekje6 schreef op 09-09-2024 om 23:28:

[..]

Jeetje, bedenk je je wel ooit dat Els ook gewoon een mens is en hier mee kan lezen? Je kunt Els niet mooi vinden maar dat klinkt al anders dan 'ze is niet mooi'. Je blijft er maar over bezig, je boodschap is inmiddels wel duidelijk. Wat denk je dat zo'n boodschap met mensen doet? Daarnaast kun je aan uiterlijk niet per se iets veranderen dus vind ik het sowieso niet oke om daar zo over te oordelen.

Ik denk dat Watertoren zowiezi issues heeft en haar frustratie graag op anderen afreageert

BritgetJones007 schreef op 10-09-2024 om 06:14:

[..]

Wel hoor, Els is een mooi mens: qua innerlijk en uiterlijk....(niet wat jij dus vooral over jezelf prijsgeeft )

Echt, hoe hatelijk steeds...

Ja kijk maar even op haar insta. Voor dr leeftijd vind ik haar er wel goed uit zien, goed figuur ook. 

Ik denk dat je mensen vooral mag/ moet classificeren op basis van gedragingen. Gedrag kun je afleren en aanleren. Het uiterlijk is iets waarmee je in de wieg wordt gelegd en waaraan weinig te veranderen is.
Ook ik heb me schuldig gemaakt aan een uitspraak over het uiterlijk van Joyce en Albert. Ben dus beslist geen heilig boontje.
Van de andere kant maakt gedrag soms ook dat je op een bepaalde manier naar mensen kijkt.

Euphoria schreef op 10-09-2024 om 13:06:

Ik denk dat je mensen vooral mag/ moet classificeren op basis van gedragingen. Gedrag kun je afleren en aanleren. Het uiterlijk is iets waarmee je in de wieg wordt gelegd en waaraan weinig te veranderen is.
Ook ik heb me schuldig gemaakt aan een uitspraak over het uiterlijk van Joyce en Albert. Ben dus beslist geen heilig boontje.
Van de andere kant maakt gedrag soms ook dat je op een bepaalde manier naar mensen kijkt.

Eens, ik ben zeker ook niet heilig op dit gebied en flap er ook wel eens wat uit, maar herhaaldelijk blijven drammen over het uiterlijk van een overigens goed en net verzorgd iemand vind ik toch echt niet nodig. 

MidasWolf schreef op 09-09-2024 om 21:55:

Ik hoop dat Iris voor Jan gaan.
Was die close up van Peter in zijn zwembroek nu echt nodig

Haha, Nu weet ik weer waarom ik zo slecht geslapen heb...

Yumi schreef op 10-09-2024 om 15:56:

[..]

Haha, Nu weet ik weer waarom ik zo slecht geslapen heb...

Op naar vanavond 

Ach ik vind Peter ook zo’n lieverd he

Zilver_gray schreef op 10-09-2024 om 20:38:

Ach ik vind Peter ook zo’n lieverd he

Mee eens, leuk samen. 

Handig van Iris om de mannen ieder een eigen dag te geven. Zo haal je er meer uit dan bijna alles samen doen.

Wat zal RJ aan Suzanne vertellen?
Mirjam en Sjoerd zijn ook leuk samen!

Maar favoriet zijn toch Peter en Anja 

ik wil RJ en Els samen

BritgetJones007 schreef op 10-09-2024 om 21:52:

ik wil RJ en Els samen

Ik volg Els op Insta en zag een foto (tekening) van haar en RJ samen. Ik heb haar een persoonlijk bericht gestuurd met de vraag of zij samen met RJ op de foto staat, daarop reageerde ze met een hartje… dus wie weet zijn ze inderdaad samen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.