Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Fijn dat Arno en Niels het leuk hebben samen.

MidasWolf schreef op 09-09-2024 om 21:51:

[..]

Ik vind ook dat hij wisselt daarin, dan moeten de vrouwen initiatief nemen, vervolgens wil hij jagen.

Sinds Els daar weg is gegaan is het minder leuk.

MidasWolf schreef op 09-09-2024 om 21:53:

Bijzonder duo Albert en Joyce. Dat met de jas op het vliegveld, in de auto, mag ik je puppie zijn.

Die sporen echt niet hoor, samen.. Maargoed, ze passen wel bij elkaar haha!

Ik hoop dat Iris voor Jan gaan. 
Was die close up van Peter in zijn zwembroek nu echt nodig 

MidasWolf schreef op 09-09-2024 om 21:54:

Fijn dat Arno en Niels het leuk hebben samen.

Jaaa! Vind ik ook leuk  

BritgetJones007 schreef op 09-09-2024 om 21:54:

[..]

Sinds Els daar weg is gegaan is het minder leuk.

Daar sta ik ook zo in. 

HAHA!wait..what schreef op 09-09-2024 om 21:55:

[..]

Die sporen echt niet hoor, samen.. Maargoed, ze passen wel bij elkaar haha!

Als zij het maar leuk hebben denk ik dan maar. Zij moeten het met elkaar samen doen/er wat van maken. 

Ahhh.. Anja en Peter de volgende keer

HAHA!wait..what schreef op 09-09-2024 om 21:56:

[..]

Jaaa! Vind ik ook leuk

Inderdaad, was leuk om te zien. 

MidasWolf schreef op 09-09-2024 om 21:55:

Ik hoop dat Iris voor Jan gaan.
Was die close up van Peter in zijn zwembroek nu echt nodig

O lekker cringe tv. Tenenkrommend weer en dan dat heerlijke commentaar die de mannen op elkaar hebben. Jan vindt wat van de minuscule zwembroek en spreekt uit dat die voor professionele zwemmers zijn en dat hij zijn lichaam zeker wilde showen ofzo whahahaha en de Speedo eigenaar met vastgevroren mond (echt, hij praat zo vreemd alsof hij per ongeluk zijn kunstgebit op elkaar gelijmd heeft maar aan zijn tanden te zien heeft-ie zijn eigen rotte kiezen nog, brrrr), die heeft weer commentaar op Jan en wil hem wel heel graag in de friendzone zien. En heel verongelijkt doen dat hij nou een dagje exclusief mag! Sowieso die tanden in Griekenland! Je moet er toch niet aan denken zoiets te zoenen. Jan lijkt besloten te hebben niets te vinden van wat Iris wil doen met Speedo, althans dat zegt hij wel, maar uit zijn nadere commentaar blijkt overduidelijk dat hij hem maar niks vindt.

MidasWolf schreef op 09-09-2024 om 21:54:

Fijn dat Arno en Niels het leuk hebben samen.

Ja hè ik zat helemaal mee te glimmen en genieten. Het is nog wel pril enzo dus ik ben benieuwd of de paniek niet weer gaat toeslaan bij Arno. 

ToetieToover schreef op 09-09-2024 om 22:07:

[..]

Ja hè ik zat helemaal mee te glimmen en genieten. Het is nog wel pril enzo dus ik ben benieuwd of de paniek niet weer gaat toeslaan bij Arno.

Inderdaad, leuk om ze plezier te zien hebben samen. Zo op het eerste oog lijkt het leuk met elkaar, die zekerheid heb je niet.

Daar gaan ze de komende tijd achter komen. Van alle mannen vind ik Niels de beste match, dit heeft voor mij nog de meeste kans. De andere mannen waren voor Arno geen match. Prima mannen, maar niet met Arno samen.  

BritgetJones007 schreef op 09-09-2024 om 21:54:

[..]

Sinds Els daar weg is gegaan is het minder leuk.

Ik ben blij dat Els weg is. Ik denk dat Robert jan haar een heel onaantrekkelijke dame vond. Wat karakter betreft konden ze het wel vinden samen maar Els is niet mooi en RJ gaat wel voor het uiterlijk.

watertoren schreef op 09-09-2024 om 22:59:

[..]

Ik ben blij dat Els weg is. Ik denk dat Robert jan haar een heel onaantrekkelijke dame vond. Wat karakter betreft konden ze het wel vinden samen maar Els is niet mooi en RJ gaat wel voor het uiterlijk.

Jeetje, bedenk je je wel ooit dat Els ook gewoon een mens is en hier mee kan lezen? Je kunt Els niet mooi vinden maar dat klinkt al anders dan 'ze is niet mooi'. Je blijft er maar over bezig, je boodschap is inmiddels wel duidelijk. Wat denk je dat zo'n boodschap met mensen doet? Daarnaast kun je aan uiterlijk niet per se iets veranderen dus vind ik het sowieso niet oke om daar zo over te oordelen.

MRI

MRI

09-09-2024 om 23:45

Miekje6 schreef op 09-09-2024 om 23:28:

[..]

Jeetje, bedenk je je wel ooit dat Els ook gewoon een mens is en hier mee kan lezen? Je kunt Els niet mooi vinden maar dat klinkt al anders dan 'ze is niet mooi'. Je blijft er maar over bezig, je boodschap is inmiddels wel duidelijk. Wat denk je dat zo'n boodschap met mensen doet? Daarnaast kun je aan uiterlijk niet per se iets veranderen dus vind ik het sowieso niet oke om daar zo over te oordelen.

Nou inderdaad wat een gezeur over dat Els niet mooi zou zijn. En het gaat maar door. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.