Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Thijz wat doe je nu, het wordt er niet makkelijker op zo. Denk dat dit nog de beste match is tot nu toe. 

Er wordt wel veel nadruk gelegd over “alle koffers” die de vrouwen meebrengen. Zowel bij Albert als bij Robert-Jan.

Beter dat Monique naar huis gaat, denk dat het pijnlijke tv had opgeleverd als beide vrouwen waren gebleven.


Met een haasje over Albert erbij die per dagdeel weer wisselt in zijn voorkeur.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

06-09-2024 om 09:01 Topicstarter

Wat een dame,  Esther. Ik zou denken dat dit een actrice is een meedoet voor het spektakel.  Je ziet de andere dame klein worden. 

Dit is het type als Ted uit een eerder seizoen. 

Ze doen allemaal of het in 3 dagen beslist moet worden. Ik zou lekker wachten tot de cameraploeg weg is  en dan verder  gaan met ontdekken van elkaar.

Iris zei ook zoiets als : ik vind het fijn als jij (Jannes) er 'de laatste dagen' bij bent.  Hoezo, de wereld vergaat niet over een paar dagen!  Het leven begint pas..

De nieuwe Esther bij RJ doet me denken aan Rian van Rijbroek eh Sanderink. Voor wie het wat zegt. Wat ongelofelijk nep zeg.

Mike kan ik niet meer aanzien. Wat gaat die man onverantwoord om met de gevoelens van anderen. Verschrikkelijk. Hoop dat Noor alsnog rechtsomkeert maakt.

Ik heb de aflevering vanmiddag gezien, en kreeg het gevoel dat Monique naar huis ging omdat Debbie dat erdoor drukte. Die wou dat Albert een keuze maakte, terwijl ik denk dat die puppy snel gaat vervelen. 

Monique is mooi de dans ontsprongen, ik vind haar veel te leuk en te zacht voor Albert.

Evaluna schreef op 07-09-2024 om 07:19:

Monique is mooi de dans ontsprongen, ik vind haar veel te leuk en te zacht voor Albert.

Ja joh, die komt goed weg. Was zo lief en leuk.


Monique lief en leuk? 
Ik heb vaak het gevoel dat ik een heel ander programma kijk. 🤣

Heeft Malgosia haar VOG nou al ingeleverd?   😊

Ik vind Robert Jan wel een zeurpiet worden hoor.. Het moet allemaal gaan zoals hij wil. Hij heeft de hele tijd aandacht nodig, dat ze hem opzoeken.. Pff!

HAHA!wait..what schreef op 09-09-2024 om 21:39:

Ik vind Robert Jan wel een zeurpiet worden hoor.. Het moet allemaal gaan zoals hij wil. Hij heeft de hele tijd aandacht nodig, dat ze hem opzoeken.. Pff!

Ik vind ook dat hij wisselt daarin, dan moeten de vrouwen initiatief nemen, vervolgens wil hij jagen. 

Bijzonder duo Albert en Joyce. Dat met de jas op het vliegveld, in de auto, mag ik je puppie zijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.